FELDA 1.3 MPI - jaké těsnění pod hlavu?ORIGO?CORTECO?ELRING?

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

Origo těsnění mají přesně zde popisovaný problém. At uz 1.3 Mpi nebo 1,4. Nafouknou se a za chvili je po něm. Dáváme místo toho Reinz a je klid.
Combi ASZ
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

slovacek.milos píše:nebo se nedostaečně věnuješ ostatním skupinám, zanesený chladič, omletí čerpadlo, ko termospinač,přtlaková zítka, dirka v epanxce, zadřený ventiláor, zrezlý chladič,volné hadice, lže teplotní čidlo, přístrojovka ze starého modelu,

po hlavě projed a nech to před dílnou třeba dvě hodiny na volnoběh jestli spíná ventilátor nikde nic neteče a všechno je v pohodě, jmenje se o přetlakové obježní chlacení tak tlak a oběh ;)
Miloši poklona opravdu myslíš hlavou a vidíš souvislosti. Jáí jenom doplním NIKDY NDÁVEJTE DEMINERALIZOVANOU VODU ale maximálně destilku. DEMI žere měď!!!! a tadyto těsnění mi to trochu připomíná. nebyla tam náhodou měděná vložka kroužek kolem kanálu pro vodu původně :-) vím že bejvá jenom pro olej ale kdoví.

Ještě doplnění ten tlak tam není až tak důležitej, pokud máš strach tak měň dokola těsnění, pokud strach nemáš a nejezdíš závody tak v klidu povol víčko, problémy s těsněním čahokoliv přestanou a ušetříš na výměnách všeho. Odpovědnost za to nepřebírám ,ale já mám už nějakou tu stovku v kapse za ušetřený chladič vodní pumpu... bez tlaku najeto 150 tisíc. tlak je tam kvůli mikrovaru a zvýšení bodu varo obecně. hlavně nedávaj nic jinýho jak originál fridex, cinol apod ti to sežere spolehlivě i bez tlaku taková je moje zkušenost.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Tak jako čidla na budiky, na vrtulu kontroluju poctivě vždy, jako to sem ani nepsal, páč mi to přišlo automatický, ale dobře, je to jasný postřeh. Jako zarezlý chladič atd...vypustil sem vodu a vytekl červenej G12 čistej prostě, ani smitko, felda je teď 3x propláchlá a uvidime, jezdí to v rodině, tak se bude pozorovat.

A k tomu kanálku, tak kanálek pro olejiček si hlídám poctivě, takže tam problém taky nebyl. Jde jen o to že to bylo sežraný jako prase po pár letech. Takže asi špatná náplň, jinak to nevidim.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="MadMar"]

té mědi tam moc není tak na kanále pro mazání hlavy a pod vložkama,

já jen vím jak vypadá hliník když ho vytáhneš z ultrazvukové čistitčky kde je destilovaná voda

a jak ho znehodnotí voda z vodovodu na vyhození ;)


pokud se nechá těsnění na obyčejné vodě za rok :o nechápeš, zmizne, myslím tím jen vodu z vodovodu bez chladící kapaliny,
pár blbců protože http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 7243,d.bGE jsem nepřesvědčil nemohli pochopit proč dávat fridex když nemrzne ten se dává až na zimu, do dvou let vařili

;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“