galaxi/alhambra/sharan (nafta)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Otázka jestli chce ladit. ASZ/BTB mají nic moc turba KKK a setrvačníky LUK. z BTB s KKK 200Ps neuděláš :)

ASZ a BTB má velký mezichladič, vodní chladič nafty... , BTB má i větší brzdy.

V podstatě ale, ASZ je proti AUY k sehnání jen pár a BTB ještě méně.
Novější ročníky mají BVK 85kW euro4 a pak 2.0, který má vyvažováky a někdy i DPF - ten asi raděj nebrat

Auto co se týče jízdy nenadchne, ale ani nezklame.
Místa je v tom dost, když vyhodíš všechny zadní sedačky tak na rovnou podlahu naložíš 2m dlouhou věc a zavřeš dveře, když dáš prostřední řadu a posuneš ji dopředu tak kufr je hodně velký, když dáš poslední řadu a posuneš co nejvíc dopředu tak ještě i nějaký kufr zbude... a vždy si všichni v klidu sedí s dostatkem místa na pohodlných sedačkách.
mě se s tím moc dobře nejezdí, mám radši Oktávku, ale žena je spokojená... Oktávkou jezdit nechce ani omylem

Spotřeba je podobná jako u Oktávky, praktická využitelnost vozu nesrovnatelně lepší - při mé výšce je oktávka tak třímístná... kufr combi taky není nic moc...

Já jsem chtěl BTB nebo ASZ, ale nesehnal jsem, koupil jsem hezké AUY se slušnýma km a výbavou (co nebylo jsem dodělal)... a udělám nějaký ten upgrade - jen nevím ještě jaký
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Při mé výšce (a váze) by byla už i ta Octavka tak tak... ;-). Potřebuju prostor, jsem na něj zvyklý a mám tyhle vozy prostě rád.

Pamatuju, jak jsme se s bráchou onehdy oblíkali do Trabantu. Brácha 196 cm / 105 km, já 194 cm / 135 kg. Jeli jsme bez pasů, protože nebylo potřeba se poutat. Bylo to formou dveře - rameno - rameno - rameno - rameno - dveře. Jak sardinky. To byl zážitek :-).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

195/112... ale vejdu se všude (noteeth)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek77 píše: To byl zážitek :-).
naštěstí to má řazení pod volantem (LOL) no příště raději tento trabant

http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 7243,d.ZGU
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

slovacek.milos píše:
Marek77 píše: To byl zážitek :-).
naštěstí to má řazení pod volantem (LOL) no příště raději tento trabant

http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 7243,d.ZGU
výkon u mojeho AFN 81 kw slabota,neníto žádná formule,,s plně naloženým-okol 2 tun to sotva jede,dá se na to zvyknout,ale pracant to je,nacpěš do něj snad všechno, jen to má strašně malej rejd na parkování,tak se musí njíždět jak s nákladním autem,ala fakt mně baví,kdo si zkusil jednou prostornýMPV,tak z něj nechce ven,vím co povídám viď MARKU 77 (rofl)
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak jest... ;-)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

jj, do malyho se mi moc nechce.Jak si jednou na to zvyknes....
Fordak
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 14 lis 2011, 09:42

Příspěvek od Fordak »

Prostor je super,akorat podvozkove veci jsou pomerne drahy,proti oktavce.
Pera radi praskaji,jak predni tak zadni,starsi poloosy zpusobuji vibrace,mezikus k prevodovce je taky nemoc techto aut a 16 gumy s predepsanym hmot.indexem min 95 jsou taky za peknej balik.Klimatizace a predehrev motoru je taky pekna kasicka,kdyz nefunguje.Mizerna ochrana proti korozi.PD motor je pohoda,dily jsou cenove dostupne,starsich je taky celkem dost.Spotreba super,neni problem dovolena do italii v sesti lidech,s boxem na strese za 6 litru pri slusne jizde.
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

jeste jednu vec jste tu opomeli zminit..a to je problem s 6q prevodovkou kdy se vymackava obal prevodovky od loziska hnaci hridele.Oprava cca15tkc.
Ale na duhou stranu tyka se to vsech 6q prevodeovek koncernu az do rv 2009.
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

patrik.kloucek píše:jeste jednu vec jste tu opomeli zminit..a to je problem s 6q prevodovkou kdy se vymackava obal prevodovky od loziska hnaci hridele.Oprava cca15tkc.
Ale na duhou stranu tyka se to vsech 6q prevodeovek koncernu az do rv 2009.
jeden poznatek,koukám snad po všech S.A.G.-prahy pod předními dveřmi,není jedinej kus,kterej je nemá svalený ze zvedáků v servisech,,přitom je kousek za nimi plotna z 5 mm plechu,nikdo se pořádně nepodívá ,za co to bude zvedat,je to asi ze zvyku z malejch a lehkejch aut,tohle auto je těžký a spodní hrana to prostě neustojí,tam popraská nástřik a začne hnít,jako jeden kus,co jsem viděl- Sharik rok 07 a docela solidně,pokud ale bude někdo před koupí sbýrat informace,co je jak na hovno,v životě si nic nekoupí,proto že na každým,jestli mladým,nebo starým ,se čas od času něco málo najde,je to jen stroj, tak už to prostě chodí :)
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Fordak
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 14 lis 2011, 09:42

Příspěvek od Fordak »

Jo jo,zvedani SAGu je kapitola sama o sobe,prazdnej vazi ca 1700 kg,jiz nekolikrat jsem jim musel v pneuservisu ukazovat,jak to maji zvednout,jsou liny se ohnout a podivat se pod auto,nejradeji by packy zvedaku nacpali pod zrcatka,aby se nemuseli ohejbat (LOL)
astra-11
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2012, 20:52
Bydliště: Pha

Příspěvek od astra-11 »

já mám prahy v cajku, ale občas musím zvedače zmr*at aby se podívali kam to dávaj, nevím jak by mi zválený prahy vysvětlili..... (wallbash)

jinak na galynu nedám dopustit i přesto, že se jí říká morče:) mám na ni skoro 300tis km, potřebuju víc míst a 2tuny na kouli, novější SAGy maj 1850kg tak nevím s čím budu jezdit do budoucna :? ale dokud bude složit tak se s ní loučit nehodlám
Cus
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Odpovědi: 0
Registrován: 20 lis 2013, 23:08

Příspěvek od alni »

diky za odpovede...
dneska kúpená alhambra 85kW (je dosť problém nájsť nejakú obstojnú za rozumnú cenu)
nejaké nedokonalosti sa tam nájdú:predchádzajúci majitel povedal že pri 140km/h cítil volačo(snáď stačí vyvážiť kolesá...a možná nie) a nie je tam origo softver(pri 1800ot riadne zakadí)-že kdo to robil nikto nevie
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

alni píše:diky za odpovede...
dneska kúpená alhambra 85kW (je dosť problém nájsť nejakú obstojnú za rozumnú cenu)
nejaké nedokonalosti sa tam nájdú:predchádzajúci majitel povedal že pri 140km/h cítil volačo(snáď stačí vyvážiť kolesá...a možná nie) a nie je tam origo softver(pri 1800ot riadne zakadí)-že kdo to robil nikto nevie
tak to jsem zvedavej na co prijdes.Me to zacalo klepat pri tyhle rychlosti taky a dle toho co pisou osttan je to docela problem.Vymenily vse od setrvaku pres spojku a poloosy a klepe se to porad...ja u sebe ted sazim na poloosy ale nevim....:-(
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

a co třeba prodloužení poloosy?
třepání může dělati i vnitřní kloub
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“