
Jeep Cherokee 2.1Td motor - Renault
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak po čase jsem zase zpět. Od spodu jde motor moc pěkně, ale chybí mu vršek. Otáčky se dostanou lehce nad 3tis a dál se tomu už nechce a je znát, že by to ještě trochu chtělo, ale prostě něco motor nepustí. V tahu třeba, když táhnu vozejk to při lehkým podtočení černě kouří jako prase. Na radu Turbosportu jsem přetěsnil sběrací potrubí a opravdu se chod motoru o moc zlepšil a problém na vršku se zlepšil, ale zůstal pořád. Je zajímavý, že pokud je kvalt vytočenej tak to jede celkem slušně a ani moc nekouří tak si říkám, jestli kouknout na vstřiky? Ty ještě dělaný nebyly.
Není někdo z rozumný vzdálenosti od Jablonce kdo by měl chuť a náladu na to kouknout ?
Není někdo z rozumný vzdálenosti od Jablonce kdo by měl chuť a náladu na to kouknout ?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
když se nad tím zamyslíš tak je to traktor 1,5 tuny, tři prdele koleček dopředu i dozadu co musíš roztáčet, kola jak kráva, výkon motoru 87 koní to má moje motorka a že bych jezdil po zadním to se neděje,
maximálka nového traktoru je jen 14O tak co čekat od staré šelmy,
ty máš starou udýchanou ojetou krávu do které když nafoukáš nebo pustíš žrádlo tak už neomládne
jediná šance jak z toho ještě něco vyrazit tak hlavu dolu nechat všechno udělat ventily, gufera, přebrousit vyšistit komůrky, vyleštit anály,
pak vyleštit písty a podle přesahu pečlivě vybrat těsnění případně jeden píst i zbrousit a jít i do menšího těsnění

maximálka nového traktoru je jen 14O tak co čekat od staré šelmy,
ty máš starou udýchanou ojetou krávu do které když nafoukáš nebo pustíš žrádlo tak už neomládne
jediná šance jak z toho ještě něco vyrazit tak hlavu dolu nechat všechno udělat ventily, gufera, přebrousit vyšistit komůrky, vyleštit anály,
pak vyleštit písty a podle přesahu pečlivě vybrat těsnění případně jeden píst i zbrousit a jít i do menšího těsnění

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ty trysky uvidíš sám zlepší se zimní starty jinak to má vliv akorát na ten pocit,vstepanek píše:. Něco na tom bude..... přesto má, ale pocit, že ten motor má navíc. Ještě nechám zkouknout ty vstřiky a kouknu jestli není ucpanej tlumič výfuku. To mi taky radily v Turbosportu.
ten výfuk zkus ale tam tuším není výfuk to je tovární komín ten by ucpal tak píst kdyby ti vyběhl z motoru

Já když jsem s tím jezdil a ta auta byla v laufu, tak jsem taky přemýšlel, jestli tomu něco není,/ale uvažoval o jeho koupi/ protože tenhle motor byl v Renaultu bezvadný a skoro nezničitelný..Ale když jak píše Miloš, musí tahat takovou váhu a odpor, je třeba si uvědomit jeho omezenou sílu..Prostě to není Renault, ale je to Jeep..U nás vozil auta jeden borec Fuegem s tímhle motorem ,/ ale bez Turba /auta z Německa a nic jiného nechtěl..Pak jsem se s tímhle utahaným autem setkal po letech u nějakých mlaďasů, kteří jej koupili potkaný, vyměnil jsem vahadla, motor chytil na škub a jezdil jako za mlada.. Takový motor koncern ještě nevymyslel, a že auta s p.čou nemusím.. 

nepropadat panice...
Se vším naprosto souhlasím, ale kdyby jste se s tím svezly asi by jste získaly stejný pocit jako mám já. Ten motor jde odspodu jako prase a u 3 tis prostě konec jako když nemá naftu. Pokud přidám na naftě tak už i o trochou víc točí, ale zase mu chybí vzduch a huli jako prase. Fakt škoda, že se s tím někdo nemůžete svézt okamžitě by jste věděly o čem mluvím. Slovama se to špatně popisuje. 
Edit:
Naštvalo mě to tak jsem vyhodil plombu a přidal na naftě až se otáčky volnoběhu zvedly na 1500 a pak jsem tomu ubral dorazem na 950 a motor skutečně jede. Turbo změnilo zvuk z takovýho hlubokýho na jemný pískání skoro jako v B5 passatu a z konce vejfuku je slyšet syčení. Když tomu naložím tak místo přidání plynu je na silnici patrný na první pohled ....černej flek. Pokud to lechtám tak nekouří a když mu naložím tak než se motor vytočí tak je za mnou černo, ale to už jedu ke kopci 100. Zkoušel jsem vyklapat cestu k nám k baráku, která je docela prudká asi 30°a dřív jsem jel na cca 1200 otáček a motor se podtočil až skoro zdechnul. Teď jsem klapal na 1000 a jel jako by to kopec nebyl. Jsem zvědav co to udělá a jaká bude spotřeba.

Edit:
Naštvalo mě to tak jsem vyhodil plombu a přidal na naftě až se otáčky volnoběhu zvedly na 1500 a pak jsem tomu ubral dorazem na 950 a motor skutečně jede. Turbo změnilo zvuk z takovýho hlubokýho na jemný pískání skoro jako v B5 passatu a z konce vejfuku je slyšet syčení. Když tomu naložím tak místo přidání plynu je na silnici patrný na první pohled ....černej flek. Pokud to lechtám tak nekouří a když mu naložím tak než se motor vytočí tak je za mnou černo, ale to už jedu ke kopci 100. Zkoušel jsem vyklapat cestu k nám k baráku, která je docela prudká asi 30°a dřív jsem jel na cca 1200 otáček a motor se podtočil až skoro zdechnul. Teď jsem klapal na 1000 a jel jako by to kopec nebyl. Jsem zvědav co to udělá a jaká bude spotřeba.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Jo jo foukne v pohodě i 1,5 pak to pustí obtok a drží tlak na 1,3. Budík je v autě origo. Po pořádným přidání na naftě je všechno jinak. O víkendu se s autem trochu projedu tak budu referovat. Teď mi přišlo jen, že kolem 3tis otáček je na chvilku cejtit trochu jako díra a pak točí dál. Dneska s tím jezdila žena a taky říkala, že je to rozdíl, že to stačí jen polechtat a jede to jako kráva kdežto předtím měla pořád plyn na podlaze a nic se nedělo.
Jinak jen pro info žena má svoje číro benzín 4,0 L 6-ti vál 142KW/400nM tak že na testování a porovnávání je fakt dobrá, protože toho svýho když sešlápne tak v 60-ti zařvou gumy
Jinak jen pro info žena má svoje číro benzín 4,0 L 6-ti vál 142KW/400nM tak že na testování a porovnávání je fakt dobrá, protože toho svýho když sešlápne tak v 60-ti zařvou gumy

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
To máš teda doma "soupeře", který je zvyklý na pořádný tah..Těmhle lidem se evropské motory moc nezavděčívstepanek píše:Jo jo foukne v pohodě i 1,5 pak to pustí obtok a drží tlak na 1,3. Budík je v autě origo. Po pořádným přidání na naftě je všechno jinak. O víkendu se s autem trochu projedu tak budu referovat. Teď mi přišlo jen, že kolem 3tis otáček je na chvilku cejtit trochu jako díra a pak točí dál. Dneska s tím jezdila žena a taky říkala, že je to rozdíl, že to stačí jen polechtat a jede to jako kráva kdežto předtím měla pořád plyn na podlaze a nic se nedělo.
Jinak jen pro info žena má svoje číro benzín 4,0 L 6-ti vál 142KW/400nM tak že na testování a porovnávání je fakt dobrá, protože toho svýho když sešlápne tak v 60-ti zařvou gumy

nepropadat panice...