Jeep Cherokee 2.1Td motor - Renault

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já to taky ted řeším, 2,O HDi to prej musí jet, váha až 91O turbo 2,2


v techničáku píšou 1,51O kg váha a 66 kW výkon


do toho padesáticetanová blionafta aby lidi byli spokejení s cenou , tak jaký zázrak pak čekat :roll:
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od vstepanek »

Hmm tak těch 66Kw taky není zrovna hitparáda.
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od vstepanek »

Tak jsem se trochu svezl a jede to hodně slušně jenže..... Pokud jedu normálně a moc na to nešlapu tak to jede a ani nekouří, ale běda jak na to šlápnu a hlavně, když se třeba potřebuji rozjet s vlekem tak je za mnou takový černo, že vlek zmizí a není vidět. ten černej kouř smrdí jakoby po parafínu nebo tak něco. Lidi co s tím? Už jsem i zase zmenšil fora a beze změny tak jsem zase trochu musel na naftě ubrat.

Došel jsem ke zjištění, že ten motor špatnej opravdu není a že dokáže jet velice slušně, ale že tam musí bejt někde něco špatně nejspíš na čerpadle jinak už nevím. Prostě toho černýho čmoudu se nedá zbavit ať dělám cokoli.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

čmoud je moc nafty nebo přísun kyslíku vázne dej turbo napřímo bez filtru
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od vstepanek »

Bez filtru a bez cooleru jsem to už zkoušel a pořád stejná dýmovnice. Zítra ještě zkusím oddělat hadici od turbo k filtru a zkusím to tak. Jinak filtr je novej, čistej a suchej.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

no na to co jsi zkusil je jen jedna cesta


sdělat palici a udělat, písty zbrousit aby byly stejné na ten co měl nejměnší přesah a jít do toho nejtenšího možného těsnění

a palici fakt celou u nás to jeden dělá v hodoníně a ta je jak nová,

;)
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od vstepanek »

No hezký. Kdyby to aspoň v mraze nechytalo na drc tak bych řek, že ten motor to má za sebou a nemá tlaky jenže jde fakt na převalení. Jdu se kouknout po jiným autě už na to nemám nervy a nebo tak jako jeden Polák do toho šoupnu 1.9 Tdi z Passata a bude po nerváku :D

A nemůže bejt opravdu problém někde v čerpadle, že by bylo nějak špatně nastavený na stanici/stolici ?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

když přidáš na naftě a dostaneš motor do výhulu tak můžeš tak přidat fora nic víc z toho nevrazíš

změř tlaky přes žhavky
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od vstepanek »

slovacek.milos píše:když přidáš na naftě a dostaneš motor do výhulu tak můžeš tak přidat fora nic víc z toho nevrazíš

změř tlaky přes žhavky

Ono už skoro není kam přidat čerpadlo je v podstatě na doraz ( vršek obohacovače směrem k motoru / proti směru otáček motoru )....dopr..nemůžou být špatně nastavený rozvody?! Co by to dělalo kdyby to bylo třeba o zub mimo?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak je skontroluj

sděláš horní dekl nastavíš obě kola ryskama na 12 hodin a pak pod držákem čerpadla je dírka a tam pichneš kolek a zaretuješ setrvák,


nebo na tom dekl plastovém nahoře jsou čumítka na ty rysky na kolech jakože kontrola,

na to setrváku je tuším těch dírek víc tak by bylo dobré sdělat vstřik a ohlídat si HU drátem ;)
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od vstepanek »

Bohužel nemám garáž tak musím počkat až přestane pršet. Co by to dělalo, kdyby to bylo o zub jinde?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Bylo mi divné, že máš čerpadlo nadoraz a že ti motor "neřve". Zkusil bych dát u čerpadla kolo o zub, aby šlo ještě víc přidat..Ale pokud ti motor chytá na otočení teplý studený, není to žádná krize. Samotnému mi bylo divné i přes rozdílné váhy vozů, jaký zátah měl Jeep a jaký neskutečný zátah měl osobní myslím to byla Laguna, která byla autem s neskutečným kopancem , když turbo zabralo. Byl to vůz s opravdu tutovými km, který svítil novotou a před kopcem, který zde mám na test, jej tohle auto pokořilo takovým způsobem, že na to dodnes vzpomínám. Ten kopanec byl až nepříjemný, ale než jsem se rozkoukal, byl jsem na kopci... :)
nepropadat panice...
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od vstepanek »

Tak ten kopanec pozoruju po přidání na naftě i u Jeepa. Při tom kopanci si prohrábne pokud nejednu po asfaltu.
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od vstepanek »

Opět to tady trochu oživím. Po posledním hrabání se v čerpadle teda jeho nastavení bylo všechno celkem v pohodě. Auto jezdilo a ani nijak zvlášť to už nekouřilo a to dost dlouho. V týdnu jsem auto natočil a starý známý kouř byl opět tady. Něco se děje v čerpadle. Normálně, když se v tom vrtám a ladím tak ho i naladím, že nekouří a jede a pak auto chcípnu a třeba druhej den přijdu natočím a zase hulí. Další den zase třeba bez kouře. Sehnal jsem jiný čerpadlo a rozhodl jsem se, že ho tam na zkoušku dám a jsem zvědav co bude následovat. Nemáte pro mě někdo radu jak čerpadlo vyměnit u tohodle motoru? Kdysi jsem to dělával na Golfu tam už jsem to dával za 12minut i s umytím rukou, ale tady netuším co kde zaaretovat a jak rozvody atd..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Postavit rozvody na rysky/bacha na Hů/ označit a vyndat. Pokud jsou nejisté , nebo člověk nezná přesně nastavení rozvodů, je dobré odpojit trubku vstřiku 1. válce, nandat na konec kousek PVC hadičky, točit motorem až se v hadičce objeví nafta, pak pomalu otáčet a až se začne zvedat hladina, počíná vstřk 1. vstřikovače. Motor označit/zajistit/ a čerpadlo vyndat a nandat nové. Jelikož je na klínek, nelze se splést. Dělal jsem to několikrát, ale již si přesně nepamatuji uplně přesný postup. Ale takhle to jistě půjde...
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“