Vymena rj

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pavelpavelpa
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 08 říj 2012, 16:29
Odpovědi: 0

Vymena rj

Příspěvek od pavelpavelpa »

Zdravim mal by som otazku :
Mam alhambru 66kw 1996 je mozna vymena RJ je tam 0281 001 251/252 - 028 906 021P, 29.08.96, 28SA2729, 12580704, 810 za RJ z passatu TDI vraj 81kw cervene: 0281 001 555/556 - 028 906 021DT, 29.11.96, 28SA3095, 17610856, 810, 67129
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Bez HW uprav motora niesu zamenne. Musis si uvedomit ze ty mas 66kW motor pravdepodobne AHU alebo 1Z a ten ma obtokove turbo, a male trysky. Takze pokial tam das elektroniku z 81kW motora ktory ma variabilne turbo a vacsie trysky, tak ti nebude fungovat regulacia plniaceho tlaku a motor bude mat podstatne slabsi vykon :kol1:
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Ano,jednotka ti tam půjde,ale nevidím v tom smysl..jelikož máš obtokové turbo a 81kw má turbo s naklápěním.. pokud podstoupíš výměnu,tak ti auto bude padat do nouzového režimu a ani tak nebude mít výkon - protože máš malé trysky a 81kw jednotka ti dá méně nafty než ta tvoje..
Octavia II RS
pavelpavelpa
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 08 říj 2012, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelpavelpa »

A ked nahram soft do tej passatovej z alhambry keby som dal upravit mapy ide o to ze alhambrova ma 27c256 neprepisovatelne a do passatovej by sa dali prepisovatelne
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Pokud jde o tohle,tak to by šlo,,akorát budeš muset vybrat jinej 66 soft..
Octavia II RS
pavelpavelpa
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 08 říj 2012, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelpavelpa »

3 golf bracha ho ma a je cipnuty
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

pavelpavelpa píše: ma 27c256
ak je to 8 bitova jednotka tak je tam 27C512 DIP28, ak 16bitova tak 27c010 PLCC32. Obe treba pajkovat, tak mi nejak unika vyznam tvojej snahy.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
pavelpavelpa
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 08 říj 2012, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelpavelpa »

aka je v alhambre som nezohnal chcem na druhej testovat a povodnu zatial ponechat musim pozret aku ma brat a podla toho budem postupovat zhanal som ciernu plastovu ako je v alambre nacipovanu no zatial mam iba tuto s passatu trysky dam z 81kw octavie co by ste mi poradili alebo vedeli by ste mi niekto urobit cip na nove integrace v ciernej su ST 27c256 tie som uz kupil
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ja mam tiez plastovu, ta je 8bit a pouzivam elektronicky mazatelne pamate 27c512.
Ak mas 64kb subor tak potom mas male pamate. 64X8=512
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
pavelpavelpa
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 08 říj 2012, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelpavelpa »

Chcem sa spytat mam tie vstreky z 81kw octavie treba ich dat nastavit na ine tlaky alebo ich mozem po kontrole dat do alhambry 66kw
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“