1.8T AMK 154kW trable

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

zipoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 15 črc 2012, 10:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od zipoman »

Chci se zeptat k tématu, pokud budu tlakovat sání mam to ucpat taky před klapkou, nebo na této straně motor tlak udrží. U váhy dam zátku s ventilkem a budu tlakovat z této strany. Díky
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Ucpat. A taky odvetravani klukovky na strane sani.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
zipoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 15 črc 2012, 10:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od zipoman »

A má nějaký vliv na výkon díra v sání před turbem? Tlakoval bych jenom část za turbem ať nemusím ucpávat odvětrávání.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Pokial je ta dira medzi vahou a turbom,tak urcite. Prisava nezvaženy vzduch. Vaha ukaze menej,RJ menej vsriekne,ale na lambde to bude chude,nakolko vzduchu tam bude dost,ale paliva menej.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zipoman píše:A má nějaký vliv na výkon díra v sání před turbem? Tlakoval bych jenom část za turbem ať nemusím ucpávat odvětrávání.
odvětrání bych raději nikdy nucpával aby tě to nepřekvapilo ono turbo může taky tlačit dokliky a do sání ti to natlačí kulové
seatjiritoledo
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 14 led 2011, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od seatjiritoledo »

přesně tak až za turbem zacpat. Jinak uslišíš jak ti bubla olej. :)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

To ako myslite,ze je jednoduchsie vzduchu prejst okolo loziska na turbe,nez okolo vrtulky do sania? Neblaznite..
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
seatjiritoledo
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 14 led 2011, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od seatjiritoledo »

Mozna zaleži na stavu turba, Ale me to bublalo.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Samozrejme ak ma turbo vuli,tak sa tam nejaky vzduch dostane. Ale ak ju v sani dira,tak ju objavis daleko skorsie?
Na kolko si tlakoval 1b?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

alfik píše:To ako myslite,ze je jednoduchsie vzduchu prejst okolo loziska na turbe,nez okolo vrtulky do sania? Neblaznite..

do klikovky ne do turba,


i když vzduch ti mulže klidně unikat přes turbo do výfuku když se rozletí, ale toto není tento případ,

pokud tlakuješ sací potrubí, tak tlak ti může unikat všude nejsi blb abys tomu nerozuměl, ale pak příjdeš na to že u některých motorů ti turbo fičí z odvětrávací hadice u nalévacého hrdla oleje, z prasklé hadice na ventildeklu a podobné vychytávky, nebo ti i rozbublá olej,

od toho je to tlakování celé soustavy od sání až za váhu s tlakoměrem,
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

To je pravda. Pokial su spatne spětne ventily,može to fukat kdekoliv...:-)
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

alfik píše:To je pravda. Pokial su spatne spětne ventily,može to fukat kdekoliv...:-)
a ty máš v háji skoro všude za ty leta, nebo se jim nedá moc věřit, mi vyškolila nedávno charizma, náběh jako turba až nad 25OO a fičelo to u hrdla na olej
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Tak ale zas spětne ventiľy neni problem zkontrolovat samostatne,ze?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

alfik píše:Tak ale zas spětne ventiľy neni problem zkontrolovat samostatne,ze?
není ale při stáří auta se dá zadělat na další problém, nebo spíš průser a víš kolik ty hadice stojí a zrovna motor dožívá nebo se auto prodává ;)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Miloši,nezechadzajme do extremov. Sme trošku Off topic.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“