Chladenie intercooleru vodou !

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

MirekX píše:0,4 na hod s klimou, to máš perpetumobile? :)
Ne... S klimou 0,8 (bylo teplo a šla naplno). 0,4 bez klimy.
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

a co do trubky za IC do sani dat zavarit hafec trubicek(neco jako je na lednici) a hnat nima studenou vodu?

udelat si do kufru nadobu, autolednicku, na vodu a tam zapojit okruh s cerpadlem. Takhle kdyz to bude dobre nechlazeny a bude to potreba, zapnout cerpadylko...

byla by sance vzduch trochu zchladit? Kdyby mela voda treba 10°C
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

AlesShi píše:a co do trubky za IC do sani dat zavarit hafec trubicek(neco jako je na lednici) a hnat nima studenou vodu?

udelat si do kufru nadobu, autolednicku, na vodu a tam zapojit okruh s cerpadlem. Takhle kdyz to bude dobre nechlazeny a bude to potreba, zapnout cerpadylko...

byla by sance vzduch trochu zchladit? Kdyby mela voda treba 10°C
To je docela ale složité... To ja snad horší než dělat vodou chlazené PC....

Já bych spíše proto udělat nějakou trysku do sání resp. za mezichladič a tam vstřikovat vodní film...
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

a nebo dát za váhu vzduchu zásobník a podltak by si trochu vody odsával sám...
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

vlagik píše:
AlesShi píše:a co do trubky za IC do sani dat zavarit hafec trubicek(neco jako je na lednici) a hnat nima studenou vodu?

udelat si do kufru nadobu, autolednicku, na vodu a tam zapojit okruh s cerpadlem. Takhle kdyz to bude dobre nechlazeny a bude to potreba, zapnout cerpadylko...

byla by sance vzduch trochu zchladit? Kdyby mela voda treba 10°C
To je docela ale složité... To ja snad horší než dělat vodou chlazené PC....

Já bych spíše proto udělat nějakou trysku do sání resp. za mezichladič a tam vstřikovat vodní film...
nic slozityho by to nebylo, napajet trubicky a pak je navarit do trubky
jde o to jestli by to dokazalo ten vzduch ochladit

vodou chlazenej komp mam (crazy)
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

podle me by ten ucinek nebyl odpovidaji za tolik prace,to ostrikovani IC vodou se mi libi,jen by to chtelo pouzivat destilovanou vodu,a to pajeni tech trubicek si myslim ze by nebylo tak uciny,protoze tam proudi docela dost vzduchu,kdyz uz tak vstrikovat tryskou vodu do sani,ale jen malicko,pokud vim tak tohle bylo pouzivano za 2.sv valky jako Forsaz,kluci neco takovyho davaji na Una 1,3T,smes vody a lihu
cerrano
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 13 čer 2007, 14:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Pezinok

Příspěvek od cerrano »

wr8 píše:podle me by ten ucinek nebyl odpovidaji za tolik prace,to ostrikovani IC vodou se mi libi,jen by to chtelo pouzivat destilovanou vodu,a to pajeni tech trubicek si myslim ze by nebylo tak uciny,protoze tam proudi docela dost vzduchu,kdyz uz tak vstrikovat tryskou vodu do sani,ale jen malicko,pokud vim tak tohle bylo pouzivano za 2.sv valky jako Forsaz,kluci neco takovyho davaji na Una 1,3T,smes vody a lihu
No to striekanie vody cez trisku do sania sa robi, ale je to o hodne komplikovanejsie nez len prskat vodu na IC. Kamos to skusal na Civiku a vobec nic mu to nerobilo,skor si myslim ze to nebolo urobene dobre,lebo funguje to urcite,len to treba pri urcitych otackach a mozno este par veci k tomu. Ja som chcel len prskat vodu na IC zo strany nasavania,dufal som ze to spravy efekt vlhkosti pri dazdi.Vtedy mi a asi aj vsetkym vam slape auto perfektne.Nejaky pokus uz bol, ale vcera som to rozobral,lebo : miesto v motorovom priestore je bieda na to dat tam nejaku poriadnu nadobu,takze som tam dal litrovku z destilky(taku plosku)-ta sa od teploty motora cela scvrkla.A aj ked som tam mal pretlakovy ventil ta mrcha voda mi aj cez to vytekala...proste to cele bolo na hovno!!! Takze na buduci tyzden dam poriadnu nadobu do kufra(aspon 3 litre)cerpadlo z Patrola(mam) a popod podlahu natiahnem hadicu a dam tam aspon 4 trysky....takze snad sa mi to podari.
Ak to spravim dam vediet (wallbash)
Turbo Devil inside
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

;)
Naposledy upravil(a) Indi dne 09 pro 2007, 01:54, celkem upraveno 1 x.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
readyman
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 bře 2007, 17:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od readyman »

někde na netu sem viděl dochlazovani vzduchu pomocí CO2 stálo to asi 30 litrů a dávalo to 50PS... mrknu kde to bylo :roll:
...O1...110 kobyl...EGR off... sací kit...na cestě FMIC, trysky a chip od DP, větší turbo, kat off, úprava výfuku a nějaká spojka co to udrží
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

zkousel jste to nekdo? je to poznat kdyz se na ic caka?
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

V prvom rade si treba zaobsatrat ZACHYTAVAC OLEJOVYCH PáR - oil catch tank. TO je to najhlavnejšie pre turbomotor - prestup tepla v IC je: VZDUCH/HLINIK/VZDUCH ale ak je vznutra zaolejovaný tak je to VZDUCH/OLEJ/HLINIK/VZDUCH čo ma daleko menšiu kapacitu naviac svojou viskozitou zmenuje efektviny prierez IC.

K tomu metanol/voda systemu nato aby bol efektivny pri vstrekovaní za intercooler musi byt pod tlakom 10bar minimalne! Je to skor o bezpecnosti ale ako vedlajsi efekto to vie pridat cca 100Nm!
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

Stingray píše:V prvom rade si treba zaobsatrat ZACHYTAVAC OLEJOVYCH PáR - oil catch tank. TO je to najhlavnejšie pre turbomotor - prestup tepla v IC je: VZDUCH/HLINIK/VZDUCH ale ak je vznutra zaolejovaný tak je to VZDUCH/OLEJ/HLINIK/VZDUCH čo ma daleko menšiu kapacitu naviac svojou viskozitou zmenuje efektviny prierez IC.

K tomu metanol/voda systemu nato aby bol efektivny pri vstrekovaní za intercooler musi byt pod tlakom 10bar minimalne! Je to skor o bezpecnosti ale ako vedlajsi efekto to vie pridat cca 100Nm!
to ale urcite vyjde na vic nez dalsi nadoba na ostrikovace co bude strikat z venci na mezichladic
(LOL)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“