Ne... S klimou 0,8 (bylo teplo a šla naplno). 0,4 bez klimy.MirekX píše:0,4 na hod s klimou, to máš perpetumobile?
Chladenie intercooleru vodou !
Moderátoři: šulda, Moderátoři
a co do trubky za IC do sani dat zavarit hafec trubicek(neco jako je na lednici) a hnat nima studenou vodu?
udelat si do kufru nadobu, autolednicku, na vodu a tam zapojit okruh s cerpadlem. Takhle kdyz to bude dobre nechlazeny a bude to potreba, zapnout cerpadylko...
byla by sance vzduch trochu zchladit? Kdyby mela voda treba 10°C
udelat si do kufru nadobu, autolednicku, na vodu a tam zapojit okruh s cerpadlem. Takhle kdyz to bude dobre nechlazeny a bude to potreba, zapnout cerpadylko...
byla by sance vzduch trochu zchladit? Kdyby mela voda treba 10°C
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 412
- Registrován: 19 dub 2006, 14:50
- Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih
To je docela ale složité... To ja snad horší než dělat vodou chlazené PC....AlesShi píše:a co do trubky za IC do sani dat zavarit hafec trubicek(neco jako je na lednici) a hnat nima studenou vodu?
udelat si do kufru nadobu, autolednicku, na vodu a tam zapojit okruh s cerpadlem. Takhle kdyz to bude dobre nechlazeny a bude to potreba, zapnout cerpadylko...
byla by sance vzduch trochu zchladit? Kdyby mela voda treba 10°C
Já bych spíše proto udělat nějakou trysku do sání resp. za mezichladič a tam vstřikovat vodní film...
nic slozityho by to nebylo, napajet trubicky a pak je navarit do trubkyvlagik píše:To je docela ale složité... To ja snad horší než dělat vodou chlazené PC....AlesShi píše:a co do trubky za IC do sani dat zavarit hafec trubicek(neco jako je na lednici) a hnat nima studenou vodu?
udelat si do kufru nadobu, autolednicku, na vodu a tam zapojit okruh s cerpadlem. Takhle kdyz to bude dobre nechlazeny a bude to potreba, zapnout cerpadylko...
byla by sance vzduch trochu zchladit? Kdyby mela voda treba 10°C
Já bych spíše proto udělat nějakou trysku do sání resp. za mezichladič a tam vstřikovat vodní film...
jde o to jestli by to dokazalo ten vzduch ochladit
vodou chlazenej komp mam

- wr8
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 762
- Registrován: 05 úno 2007, 23:24
- Bydliště: Kunštát
- Kontaktovat uživatele:
podle me by ten ucinek nebyl odpovidaji za tolik prace,to ostrikovani IC vodou se mi libi,jen by to chtelo pouzivat destilovanou vodu,a to pajeni tech trubicek si myslim ze by nebylo tak uciny,protoze tam proudi docela dost vzduchu,kdyz uz tak vstrikovat tryskou vodu do sani,ale jen malicko,pokud vim tak tohle bylo pouzivano za 2.sv valky jako Forsaz,kluci neco takovyho davaji na Una 1,3T,smes vody a lihu
No to striekanie vody cez trisku do sania sa robi, ale je to o hodne komplikovanejsie nez len prskat vodu na IC. Kamos to skusal na Civiku a vobec nic mu to nerobilo,skor si myslim ze to nebolo urobene dobre,lebo funguje to urcite,len to treba pri urcitych otackach a mozno este par veci k tomu. Ja som chcel len prskat vodu na IC zo strany nasavania,dufal som ze to spravy efekt vlhkosti pri dazdi.Vtedy mi a asi aj vsetkym vam slape auto perfektne.Nejaky pokus uz bol, ale vcera som to rozobral,lebo : miesto v motorovom priestore je bieda na to dat tam nejaku poriadnu nadobu,takze som tam dal litrovku z destilky(taku plosku)-ta sa od teploty motora cela scvrkla.A aj ked som tam mal pretlakovy ventil ta mrcha voda mi aj cez to vytekala...proste to cele bolo na hovno!!! Takze na buduci tyzden dam poriadnu nadobu do kufra(aspon 3 litre)cerpadlo z Patrola(mam) a popod podlahu natiahnem hadicu a dam tam aspon 4 trysky....takze snad sa mi to podari.wr8 píše:podle me by ten ucinek nebyl odpovidaji za tolik prace,to ostrikovani IC vodou se mi libi,jen by to chtelo pouzivat destilovanou vodu,a to pajeni tech trubicek si myslim ze by nebylo tak uciny,protoze tam proudi docela dost vzduchu,kdyz uz tak vstrikovat tryskou vodu do sani,ale jen malicko,pokud vim tak tohle bylo pouzivano za 2.sv valky jako Forsaz,kluci neco takovyho davaji na Una 1,3T,smes vody a lihu
Ak to spravim dam vediet

Turbo Devil inside

Naposledy upravil(a) Indi dne 09 pro 2007, 01:54, celkem upraveno 1 x.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
V prvom rade si treba zaobsatrat ZACHYTAVAC OLEJOVYCH PáR - oil catch tank. TO je to najhlavnejšie pre turbomotor - prestup tepla v IC je: VZDUCH/HLINIK/VZDUCH ale ak je vznutra zaolejovaný tak je to VZDUCH/OLEJ/HLINIK/VZDUCH čo ma daleko menšiu kapacitu naviac svojou viskozitou zmenuje efektviny prierez IC.
K tomu metanol/voda systemu nato aby bol efektivny pri vstrekovaní za intercooler musi byt pod tlakom 10bar minimalne! Je to skor o bezpecnosti ale ako vedlajsi efekto to vie pridat cca 100Nm!
K tomu metanol/voda systemu nato aby bol efektivny pri vstrekovaní za intercooler musi byt pod tlakom 10bar minimalne! Je to skor o bezpecnosti ale ako vedlajsi efekto to vie pridat cca 100Nm!
...to be or not to be... - faster
to ale urcite vyjde na vic nez dalsi nadoba na ostrikovace co bude strikat z venci na mezichladicStingray píše:V prvom rade si treba zaobsatrat ZACHYTAVAC OLEJOVYCH PáR - oil catch tank. TO je to najhlavnejšie pre turbomotor - prestup tepla v IC je: VZDUCH/HLINIK/VZDUCH ale ak je vznutra zaolejovaný tak je to VZDUCH/OLEJ/HLINIK/VZDUCH čo ma daleko menšiu kapacitu naviac svojou viskozitou zmenuje efektviny prierez IC.
K tomu metanol/voda systemu nato aby bol efektivny pri vstrekovaní za intercooler musi byt pod tlakom 10bar minimalne! Je to skor o bezpecnosti ale ako vedlajsi efekto to vie pridat cca 100Nm!
