klepe se na volnoběh a nepravidelný chod OII

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 10 úno 2013, 13:25
Odpovědi: 0

klepe se na volnoběh a nepravidelný chod OII

Příspěvek od karell »

Ahoj lidi,
mám takový problém, u Octavia II motor 2.0 103Kw BKD se na volnoběh klepe motor a jde dost nepravidelně, pán takovýto problém měl, ale měnila se z jistých důvodů převodovka, pak kvůli prasklé hlavě motor (běhěm 5000km) a ted jsem včera měnil dvouhmotu.

Nynější stav je ten jak jsem psal že motor jde nepravidelně na volnoběh a dost se vždy zaklepe. Při studeném motoru se to děje jen chvíli po startu a pak se to srovná, ale při teplém motoru se tak děje neustále!

jedíné co mě napadá že by to mohly dělat vstřiky....ale předchozí motor se choval stejně, ale měl stejný náběh km.

přikládám obrázky z VAGu,
kanál 13 po startu:

Obrázek

kanál 13 při teplém motoru:

Obrázek

stálá závada:

Obrázek

kanál 23:

Obrázek

kanál 23 podruhé:

Obrázek



Tak, má někdo nějaké typy? Je to na vstřiky? mám je vyloupnout? dvouhmota je nová....

Díky z apřípadné rady a pomoci :)

Karel
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 10 úno 2013, 13:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od karell »

jinak víko jsem shodil, vačka a vše zvrchu se zdá být ok....

co ty hodnoty vstřiju z kanálu 13 a 23 je to ok bo to stojí za prd??? učim se tak děkuji za každou radu a pochopení jistých neznalostí z mé strany...
děkuji
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to vypadá ok, jaká je volnoběžná dávka?
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 10 úno 2013, 13:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od karell »

podívám se ted hned jak naběhnu do dílny, s tou se vagem nechá něco dělat?
nechci nikoho naštvat jestli mám stupidní otázky ale mám zájem se to naučit....ve škole nám toho bohuže moc nedali :)
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

karell píše:podívám se ted hned jak naběhnu do dílny, s tou se vagem nechá něco dělat?
nechci nikoho naštvat jestli mám stupidní otázky ale mám zájem se to naučit....ve škole nám toho bohuže moc nedali :)
máš naprostou pravdu, pokračuj v tom dál, stupidní jedinec se pozná podle toho že z tebe bude snažit udělat blbce, shodit před ostatníma, my se nedáme.

Důležité je nenechat se odradit jak zpívá Pepa Nos.

pořád si opakuju Mám na to, Mám na to, Mám na to, a půjde všechno.
já si tohle opakuju k snídani k obědu i k večeři, a vždycky když něco žeru.
Naposledy upravil(a) MadMar dne 05 zář 2014, 16:40, celkem upraveno 1 x.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 10 úno 2013, 13:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od karell »

děkuji :)

tak volnoběžná dávka......jestli to dobře chápu tak je asi v toleranci že???

Obrázek

ale co tan počátek vstřiku...? nejsou špatně rozvody???


Obrázek


děkuji!! :)
priwi
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 dub 2008, 07:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Meziboří

Příspěvek od priwi »

Zkus pootočit kolem vačky tak, abys měl ve 4. skupině v posledním políčku ideálně nulu. To je synchronizace kliky s vačkou.
VW Passat Variant B5, 1.9 TDi 81kW (AFN), r. v. 1999
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 10 úno 2013, 13:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od karell »

no a to druhe poličko ( počatek) je tedy ok? dle te našeptavaci bubliny mi přišlo že asi moc ne...:/ ok zkusim to :) dík
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

jj -4.4 je hodne, zkus se dostat neka -1 az 0...
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

na edc 16???
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 10 úno 2013, 13:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od karell »

tak vstřiky fajn, s tou synchronizací v kanále 4 v poli 4 jsem pošteloval a je viz obrázek na nule....
vše se zdá být ok jen ten motor by z toho auta vypadl....4sekundy vrní pěkně, pak zachrochtá a zaklepe se....a pak zase...furt dokola.

Obrázek


chlapci ještě naposledy dotaz...ten počátek vstřiku co mám na obrázku z VAGu je ok?
děkuji
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 10 úno 2013, 13:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od karell »

to zpětný vedení asi neni uplně dobré že?
ale zas že by to takhle rozklepalo motor?

Obrázek
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

egr na zkoušku určitě zaslep,dokáže dělat bordel....

stejně tak odpoj podtlak z N75-nejezdit,jen poslouchej změny...
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

Na edc16 na přípravky nebo -1.5 kanál 0,4.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

zkusit ten EGR, rozvody na přípravky,vyndat a nechat na stolici vyzkoušet vstřiky, podívat se na sedla, nový gumičky a pořádně dotáhnout podle Elsy,při tom trochu napružit kontakty. A pak hledat dál..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“