Fabia ATD Moucha
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
A co jsem asi napsal? Ze je to prave hodne o reakcich na pedal! To dela velkej dojem z celkovyho vnimani dynamiky vozu. Ukaz mi nekoho, kdo by neuvital rychlejsi reakci ne pedal! Mozna nejakej duchodce, ale o tyhle skupine se tu nebavime, jelikoz bychom nebyli na tomto foru. 
Podle me jsou tohle vsechno jen vymluvy a chlacholeni sama sebe, ze je to ok. Az s tim budes jezdit nekolik let jako ja, tak teto zacne urcite srat jako me i ostatni! Proste ten prubeh je krome vrsku mizernej a jediny zatim nejlepsi vyvinuty reseni je twinturbo a kdo rika neco jinyho, tak s nim nema zkusenost anebo proste neni tak narocnej!Pak si kup benzina, ten tenhle mizernej prubeh ma v zakladu, i kdyz dnes uz se to zacina menit s nastupem malych turb do benzinu!
			
			
									
									
						Podle me jsou tohle vsechno jen vymluvy a chlacholeni sama sebe, ze je to ok. Az s tim budes jezdit nekolik let jako ja, tak teto zacne urcite srat jako me i ostatni! Proste ten prubeh je krome vrsku mizernej a jediny zatim nejlepsi vyvinuty reseni je twinturbo a kdo rika neco jinyho, tak s nim nema zkusenost anebo proste neni tak narocnej!Pak si kup benzina, ten tenhle mizernej prubeh ma v zakladu, i kdyz dnes uz se to zacina menit s nastupem malych turb do benzinu!
Nechápu máš 400 nm ve 2 tis. a reakci na plyn  mizernou...!!??? asi něco špatně ....
Je logické že to nebude mít odezvu jako Vačko.jestli tě to sere a nevyhovuje tak si kup 1,4 Tsi a bud Fresch
Pokud by jsi četl pořádně,Moucha psal že toto je soft na sprinty
A prosímtě nesud podle sveho vozu ostatní
			
			
									
									Je logické že to nebude mít odezvu jako Vačko.jestli tě to sere a nevyhovuje tak si kup 1,4 Tsi a bud Fresch
Pokud by jsi četl pořádně,Moucha psal že toto je soft na sprinty
A prosímtě nesud podle sveho vozu ostatní
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF  SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM
Golf MkI 1,6D-renovace
						Golf MkI 1,6D-renovace
co se týče průběhu tak si myslím že spodek na takový turbo je úplně v pohodě a dá se s tím normálně jezdit. když potřebuješ jet tak si podřadím ne?  
 
a co se týče reakce na plyn tak si myslím že každej kdo si dává do auta 2260 nebo větší nesmysly tak počítá s tím že nebude mít reakci na plyn jako v případě nějaký 1749.
			
			
									
									a co se týče reakce na plyn tak si myslím že každej kdo si dává do auta 2260 nebo větší nesmysly tak počítá s tím že nebude mít reakci na plyn jako v případě nějaký 1749.
Ibiza 1999 6k1 TDI 81kw AFN - R.I.P.
Ibiza 2001 6k2 TDI 81kw ASV - pár koníků navíc
						Ibiza 2001 6k2 TDI 81kw ASV - pár koníků navíc
Wena - tys me zase pobavil! s 1.4 TSI a spokojenej?! 
 Jel jsem s vr6 trosku prifouknutou na cca 300hp a byla to naprosta tragedie, samo hodne prifoukla by byla asi jiny kafe, ale pak i ta spotreba! Reakci mam na 2260 dobrou,ale vzdy to bude proti malym turbum na hovno! A je fuk ve kterym aute, v mym, tvym i jinym! Takze nesoudim podle svyho auta, ale objektivne podle zdravyho rozumu!
Pokud mu to vyhovuje, fajn, ale dle me je to bida, kdyz tomu slabsi VBcko v provozu ukaze zada nez on preradi a vytoci to!Pokud argumentujete tim, ze pouziva auto jen na sprinty a nepotrebuje dolni pasmo otacek, pak si mel teda vybrat benzin, kterej se do tech vysokych otacek dostane
 Diesel ma skvelou vyhodu v prubehu a temahle turbama je totalne zabitej! V pripade twinturba je prubeh porad dobrej a da se skloubit oboji (vykon i reakce na spodku) s moznosti jit jeste do vetsiho turba nez ma ted! To si ale vetsina asi neuvedomuje   
			
			
									
									
						Pokud mu to vyhovuje, fajn, ale dle me je to bida, kdyz tomu slabsi VBcko v provozu ukaze zada nez on preradi a vytoci to!Pokud argumentujete tim, ze pouziva auto jen na sprinty a nepotrebuje dolni pasmo otacek, pak si mel teda vybrat benzin, kterej se do tech vysokych otacek dostane
Nevím o co ti jde. Je asi jasný, že když máš 3x sériovej výkon s jedním turbem tak to nebude mít v nízkých otáčkách reakci jako VBčko. Ale mě tohle chování naprosto vyhovuje. Jezdit se s tím dá krásně, pro mě je lepší plynulý náběh než kopanec do zad  
  A na cestě mi s VBčkem ujede, protože naprostou většinu času jezdím jak důchodce  
 
Na tohle forum už fakt asi nemá cenu nic dávat
			
			
									
									Na tohle forum už fakt asi nemá cenu nic dávat
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
						Nevim, proc se citis dotcene. Vyjadril jsem svuj nazor. To se snad na diskuznim foru dela, ne? Nemuzes cekat, ze kdyz sem hodis graf s vysokyma cislama, ale mizernym prubehem, ze si z toho kazdej sedne na zadek! Vyhovuje ti to, fajn, tim lepe pro tebe. Ja jsem jen napsal, ze dle me to stoji za prd, bo vyuzitelnost pro kazdodenni provoz je spatna, nic vic, nic min! Spousta TDI motoru byla naladena na vykony jeste o dost vyssi nez tvuj, ale vsechny skoncily brzo ve srotu a nikdo s tim bezne nejezdi, bo se to proste neda! Narvat to naftou a velkym turbem,aby tam nejaky slusny kone byly neni az takova veda, ale aby to nekourilo, nezralo 11 l, pekne reagovalo v celym pasmu a nahore jelo jak hovado, to je umeni! A to se tady bohuzel zatim porad neobjevilo! Snad se to brzy zmeni. Uz tu nejaky naznaky jsou, podivej se na vedlejsi tema o A3.
			
			
									
									
						Ted tady budeš dělat  machra??? 
MKB
Přispěvovatel
Založen: 13.6.2006
Příspěvky: 117
Nejen Madari! Je jeste co dohanet! Mrknutí
http://www.darksidedevelopments.co.uk/i ... -9-8v-buk/
to podle tebe bylo v pořádku???
Nejsi ty náhodou bratranec FORESTA ???(LOL) ten taky pořád jen o twinu
			
			
									
									MKB
Přispěvovatel
Založen: 13.6.2006
Příspěvky: 117
Nejen Madari! Je jeste co dohanet! Mrknutí
http://www.darksidedevelopments.co.uk/i ... -9-8v-buk/
to podle tebe bylo v pořádku???
Nejsi ty náhodou bratranec FORESTA ???(LOL) ten taky pořád jen o twinu
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF  SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM
Golf MkI 1,6D-renovace
						Golf MkI 1,6D-renovace
MKB: twin by řešil mnohé to je pravda, ale ne každej má na to peníze. pak je tu problém taky s místem v motorovým prostoru jako má např. fábie. a dobře naladit twina umí málokdo.
vůbec si nemyslím že je ten průběh mizernej. jak to tu bylo zmiňováno už několikrát tak je to sprintsoft. soft na běžný ježdění má úplně jinej náběh a průběh. kouřivoust není žádná
a v poslední řadě nemůžeš srovnávat náběh a výkon s A3 ve vedlejším tématu. 16ti ventil a VKLR to je úplně jiný kafe
			
			
									
									vůbec si nemyslím že je ten průběh mizernej. jak to tu bylo zmiňováno už několikrát tak je to sprintsoft. soft na běžný ježdění má úplně jinej náběh a průběh. kouřivoust není žádná
a v poslední řadě nemůžeš srovnávat náběh a výkon s A3 ve vedlejším tématu. 16ti ventil a VKLR to je úplně jiný kafe
Ibiza 1999 6k1 TDI 81kw AFN - R.I.P.
Ibiza 2001 6k2 TDI 81kw ASV - pár koníků navíc
						Ibiza 2001 6k2 TDI 81kw ASV - pár koníků navíc
Ano, jasne, ze se 16V a VKLR jsou vetsi moznosti a prave proto nema smysl to s 8V prehanet,kdyz na to nema, protoze vysledkem je akorat uhulena mizerie. Je jina a mnohem lepsi cesta, kterou docilit minimalne totez za lepsich podminek. Ano, neni to pro kazdeho, ale to ani cpat obrovsky turbo pod kapotu a vymyslet nesmysly.
Wena - Ty se uklidni hrdino! Nikdo tady nemachruje, ale vyjadruje svuj nazor, kterej ma hlavu a patu! Tobe uz zrejme dosly argumenty, tak tady zkousis vytahovat na me nejakou spinu! To, co jsi vytahl, to byl jen muj mensi pokus o mirne rozvireni vod kvuli dlouhodobejsi pasivite nekterych clenu. Takze vychladni ty charaktere a onanuj dal nad zdejsim grafem, nicmene ve svem soukromi a ne tady!
 V zadnem vztahu se zminenym clenem nejsem! A je ubohe sem tahat tyto argumenty, ktere jsou naprosto mimo misu! Ja jsem jen vyjadril nazor a uvedl lepsi reseni, tot vse!
			
			
									
									
						Wena - Ty se uklidni hrdino! Nikdo tady nemachruje, ale vyjadruje svuj nazor, kterej ma hlavu a patu! Tobe uz zrejme dosly argumenty, tak tady zkousis vytahovat na me nejakou spinu! To, co jsi vytahl, to byl jen muj mensi pokus o mirne rozvireni vod kvuli dlouhodobejsi pasivite nekterych clenu. Takze vychladni ty charaktere a onanuj dal nad zdejsim grafem, nicmene ve svem soukromi a ne tady!
V tom případě to bylo v porovnání s tímto uplně mimo mísu..to nemá ani 100 Nm ve tis. před rokem jsi tam dal odkaz--- Fuuha uplně jiná liga---. a najednou 250 Nm je špatně ???(na sprinty)do hlavy ti nikdo  nevidí co jsi tím zamýšlel.... a ted tu budeš zminovat pruběh... pochop ! že toto je  soft na sprinty jak už tu psal 2X majitel 
 o nic jiného mě tu nejde 
Fakt si velice protiřečíš
 tak se nad tím zamysli  
Sám vím jaké to je se rozjíždet z 400Nm +- na sprintech
Špínu na tebe nikdo nevytahuje tak to tu je prostě psané
 
Chladnej jsu a onanovat už vubec nepotřebuji
 natož nad  grafem   
			
			
									
									Fakt si velice protiřečíš
Sám vím jaké to je se rozjíždet z 400Nm +- na sprintech
Špínu na tebe nikdo nevytahuje tak to tu je prostě psané
Chladnej jsu a onanovat už vubec nepotřebuji
 natož nad  grafem   GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF  SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM
Golf MkI 1,6D-renovace
						Golf MkI 1,6D-renovace
- Baťa1
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 749
 - Registrován: 31 led 2007, 21:04
 - Bydliště: jižni morava
 - Kontaktovat uživatele:
 
maš rechtpeug píše:buďte rádi že se tu objevilo další chytrý individuum MKB zase bude důvod sem chodit, akorát si myslim že si možná někdo akorát změnil nick
VW Golf 1 RTDI sprint
Bmw M3 Drift
Zetor 25@ orba
mistr ve sprintu do3,5ben 2016
						Bmw M3 Drift
Zetor 25@ orba
mistr ve sprintu do3,5ben 2016