Problém 00542- snímač zdvihu jehly (G80) a bliká žhavení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Takže mechanik říkal, že předvstřik a vše ostatní mu na diagnostice ukazovalo, že je OK. Že to diagnostikoval i za jízdy. Zkoušel jsem ještě vyměnit váhu vzduchu a to čidlo, co je v sání mezi intercolerem sacími parohy a opět nic:( Co je to vůbec za čidlo? Někdo říká čidlo tlaku v sacím potrubí a jiný čidlo teploty vzduchu v sacím potrubí?
Zkoušel jsem ještě mačkat hadici od turba při 3-4tisících otáčkách-nějaký tlak tam narůstal, ale byl jsem schopen ji zmáčknout. Když jsem to samé zkoušel na Toledu s 66kw motorem, tak už při 3tisících otáčkách jsem to nezmáčknul. Podotýkám, že auto bylo zahřáté nad těch 55C a žhavení neblikalo a auto nebylo v nouzáku.
Ještě jsem si všimnul, že mi prosakuje nafta někde kolem čerpadla, tak si říkám, zdali to nemůže mít souvislost s tou chybou „snímač zdvihu jehly“? …Není dostatek paliva, tak to snímač nějak vyhodnotí, řídící jednotka přivře turbo a po nějaké době(cca 10sekund) pokud se to nezmění hodí auto do úplného nouzáku…je to možné že to tak funguje?
Zkoušel jsem ještě mačkat hadici od turba při 3-4tisících otáčkách-nějaký tlak tam narůstal, ale byl jsem schopen ji zmáčknout. Když jsem to samé zkoušel na Toledu s 66kw motorem, tak už při 3tisících otáčkách jsem to nezmáčknul. Podotýkám, že auto bylo zahřáté nad těch 55C a žhavení neblikalo a auto nebylo v nouzáku.
Ještě jsem si všimnul, že mi prosakuje nafta někde kolem čerpadla, tak si říkám, zdali to nemůže mít souvislost s tou chybou „snímač zdvihu jehly“? …Není dostatek paliva, tak to snímač nějak vyhodnotí, řídící jednotka přivře turbo a po nějaké době(cca 10sekund) pokud se to nezmění hodí auto do úplného nouzáku…je to možné že to tak funguje?
Mitsubishi Colt 1.8D 1987 s ohrevem a s dvemi nadrzemi. Ted Ford Galaxy 1.9TDI 66kW s ohrevem a s dvemi nadrzemi.
Už jsem zoufalý, tak asi zkusím vyměnit tu řídící jednotku. Doufám, že to bude jednoduchá záležitost, jen odpojit a zapojit konektory, je tak? Nemusím nic přenastavovat diagnostikou ne? Kde prosím najdu tu řídící jednotku?
Díky
Díky
Mitsubishi Colt 1.8D 1987 s ohrevem a s dvemi nadrzemi. Ted Ford Galaxy 1.9TDI 66kW s ohrevem a s dvemi nadrzemi.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Peťus"]Už jsem zoufalý, tak asi zkusím vyměnit tu řídící jednotku. Doufám, že to bude jednoduchá záležitost, jen odpojit a zapojit konektory, je tak? Nemusím nic přenastavovat diagnostikou ne? Kde prosím najdu tu řídící jednotku?
Díky[/quot
kdyby jsi tak napsal jestli tti to zobazuje počátek vstřiku a dobu vstřiku, pokud tyto údaje nevíš tak se potácej v marasmu pokus omyl náhoda
Díky[/quot
kdyby jsi tak napsal jestli tti to zobazuje počátek vstřiku a dobu vstřiku, pokud tyto údaje nevíš tak se potácej v marasmu pokus omyl náhoda

Miloši, však už jsem psal, že mi mechanik řekl jen toto:Takže mechanik říkal, že předvstřik a vše ostatní mu na diagnostice ukazovalo, že je OK.
Potřebuji svou diagnostiku. Nemůžeš mě prosím odkázat na nějaké vlákno, kde si stáhnu opravu funkční VAGCOM, ať nečtu tuny textu v různých vláknech. Stáhnul jsem plno verzí z ulozto.cz ale většinou tam chybí ty VAGCOM.EXE soubory na spuštění diagnostiky. Mám i modrý VAG kabel, ale jsou tam zapojené jen 4 piny, tak nevím zdali s tím zdiagnostikuju všechno. Včera se mi to na jednom VAG409 podařilo poprvé rozchodit, ale po chvíli se ten program začal sekat a padat pokaždé jak jsem chtěl něco načíst z jednotky, takže nevím zdali je program špatný nebo kabel v háji. díky
Potřebuji svou diagnostiku. Nemůžeš mě prosím odkázat na nějaké vlákno, kde si stáhnu opravu funkční VAGCOM, ať nečtu tuny textu v různých vláknech. Stáhnul jsem plno verzí z ulozto.cz ale většinou tam chybí ty VAGCOM.EXE soubory na spuštění diagnostiky. Mám i modrý VAG kabel, ale jsou tam zapojené jen 4 piny, tak nevím zdali s tím zdiagnostikuju všechno. Včera se mi to na jednom VAG409 podařilo poprvé rozchodit, ale po chvíli se ten program začal sekat a padat pokaždé jak jsem chtěl něco načíst z jednotky, takže nevím zdali je program špatný nebo kabel v háji. díky
Mitsubishi Colt 1.8D 1987 s ohrevem a s dvemi nadrzemi. Ted Ford Galaxy 1.9TDI 66kW s ohrevem a s dvemi nadrzemi.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Miloši,
Ještě jsem zjistil další fakt. Porovnával jsem napětí na tom 3tím vstřiku s napětím na Toledu 1,9TDI 66kw a po zapnutí klíčku to skočilo z 5V na 12V. U mě je to pořád na těch 5ti Voltech. Nevíš, zdali tam není ještě nějaké relátko nebo ty 2 piny vedou přímo do řídící jednotky a problém bude tam?Díky
Ještě jsem zjistil další fakt. Porovnával jsem napětí na tom 3tím vstřiku s napětím na Toledu 1,9TDI 66kw a po zapnutí klíčku to skočilo z 5V na 12V. U mě je to pořád na těch 5ti Voltech. Nevíš, zdali tam není ještě nějaké relátko nebo ty 2 piny vedou přímo do řídící jednotky a problém bude tam?Díky
Mitsubishi Colt 1.8D 1987 s ohrevem a s dvemi nadrzemi. Ted Ford Galaxy 1.9TDI 66kW s ohrevem a s dvemi nadrzemi.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Marku 77:
To vedení od snímače jehly vede přímo na ty piny 11 a 12 do řídící jednotky nebo to vede ještě přes něco? Jde o to,že jsem odpojil řídící jednotku a snažil jsem se propípat vedení, mezi piny 11 a 12 jsem naměřil odpor něco kolem 1090 Ohmů. Ale je divné když jsem opět zkoušel měřit napění na konektoru snímače jehly v motorovém prostoru, tak jsem zase naměřil 5V. Nemělo by tam být 0V když jsem odpojil celý konektor na řídící jednotce? Díky
To vedení od snímače jehly vede přímo na ty piny 11 a 12 do řídící jednotky nebo to vede ještě přes něco? Jde o to,že jsem odpojil řídící jednotku a snažil jsem se propípat vedení, mezi piny 11 a 12 jsem naměřil odpor něco kolem 1090 Ohmů. Ale je divné když jsem opět zkoušel měřit napění na konektoru snímače jehly v motorovém prostoru, tak jsem zase naměřil 5V. Nemělo by tam být 0V když jsem odpojil celý konektor na řídící jednotce? Díky
Mitsubishi Colt 1.8D 1987 s ohrevem a s dvemi nadrzemi. Ted Ford Galaxy 1.9TDI 66kW s ohrevem a s dvemi nadrzemi.