Problém 00542- snímač zdvihu jehly (G80) a bliká žhavení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Peťus
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 19 srp 2008, 09:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Peťus »

Předvstřik by měl být nastavený, protože to startuje dobře na brnk. Ale můžu mu říct at se na to podívá přes diagnostiku. díky
Mitsubishi Colt 1.8D 1987 s ohrevem a s dvemi nadrzemi. Ted Ford Galaxy 1.9TDI 66kW s ohrevem a s dvemi nadrzemi.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

geo píše:Tim myslí nastavit předvstřik zda je nastavenej?
nemyslí

doba vstřiku je čas a kolik miligramů stříkne paliva od toho je ten řídící vstřik,

no a taky na ten předstřik všechno bv bloku měřených hodnot
Peťus
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 19 srp 2008, 09:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Peťus »

Takže mechanik říkal, že předvstřik a vše ostatní mu na diagnostice ukazovalo, že je OK. Že to diagnostikoval i za jízdy. Zkoušel jsem ještě vyměnit váhu vzduchu a to čidlo, co je v sání mezi intercolerem sacími parohy a opět nic:( Co je to vůbec za čidlo? Někdo říká čidlo tlaku v sacím potrubí a jiný čidlo teploty vzduchu v sacím potrubí?
Zkoušel jsem ještě mačkat hadici od turba při 3-4tisících otáčkách-nějaký tlak tam narůstal, ale byl jsem schopen ji zmáčknout. Když jsem to samé zkoušel na Toledu s 66kw motorem, tak už při 3tisících otáčkách jsem to nezmáčknul. Podotýkám, že auto bylo zahřáté nad těch 55C a žhavení neblikalo a auto nebylo v nouzáku.
Ještě jsem si všimnul, že mi prosakuje nafta někde kolem čerpadla, tak si říkám, zdali to nemůže mít souvislost s tou chybou „snímač zdvihu jehly“? …Není dostatek paliva, tak to snímač nějak vyhodnotí, řídící jednotka přivře turbo a po nějaké době(cca 10sekund) pokud se to nezmění hodí auto do úplného nouzáku…je to možné že to tak funguje?
Mitsubishi Colt 1.8D 1987 s ohrevem a s dvemi nadrzemi. Ted Ford Galaxy 1.9TDI 66kW s ohrevem a s dvemi nadrzemi.
Peťus
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 19 srp 2008, 09:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Peťus »

Už jsem zoufalý, tak asi zkusím vyměnit tu řídící jednotku. Doufám, že to bude jednoduchá záležitost, jen odpojit a zapojit konektory, je tak? Nemusím nic přenastavovat diagnostikou ne? Kde prosím najdu tu řídící jednotku?
Díky
Mitsubishi Colt 1.8D 1987 s ohrevem a s dvemi nadrzemi. Ted Ford Galaxy 1.9TDI 66kW s ohrevem a s dvemi nadrzemi.
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

myslim ze to bude chtit jeste prizpusobit kvuli immo
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

zkus napsat cislo jednotky nejaky se mi vali v dilně
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Peťus
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 19 srp 2008, 09:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Peťus »

nevím kde ji najdu
Mitsubishi Colt 1.8D 1987 s ohrevem a s dvemi nadrzemi. Ted Ford Galaxy 1.9TDI 66kW s ohrevem a s dvemi nadrzemi.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Peťus"]Už jsem zoufalý, tak asi zkusím vyměnit tu řídící jednotku. Doufám, že to bude jednoduchá záležitost, jen odpojit a zapojit konektory, je tak? Nemusím nic přenastavovat diagnostikou ne? Kde prosím najdu tu řídící jednotku?
Díky[/quot



kdyby jsi tak napsal jestli tti to zobazuje počátek vstřiku a dobu vstřiku, pokud tyto údaje nevíš tak se potácej v marasmu pokus omyl náhoda ;)
Peťus
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 19 srp 2008, 09:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Peťus »

Miloši, však už jsem psal, že mi mechanik řekl jen toto:Takže mechanik říkal, že předvstřik a vše ostatní mu na diagnostice ukazovalo, že je OK.
Potřebuji svou diagnostiku. Nemůžeš mě prosím odkázat na nějaké vlákno, kde si stáhnu opravu funkční VAGCOM, ať nečtu tuny textu v různých vláknech. Stáhnul jsem plno verzí z ulozto.cz ale většinou tam chybí ty VAGCOM.EXE soubory na spuštění diagnostiky. Mám i modrý VAG kabel, ale jsou tam zapojené jen 4 piny, tak nevím zdali s tím zdiagnostikuju všechno. Včera se mi to na jednom VAG409 podařilo poprvé rozchodit, ale po chvíli se ten program začal sekat a padat pokaždé jak jsem chtěl něco načíst z jednotky, takže nevím zdali je program špatný nebo kabel v háji. díky
Mitsubishi Colt 1.8D 1987 s ohrevem a s dvemi nadrzemi. Ted Ford Galaxy 1.9TDI 66kW s ohrevem a s dvemi nadrzemi.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vag spojízdnit neumím moji syové vystudovali informatiku, tak mi udělají co pořebuji když přijedou,

když budeš hledat na netu je hodně vláken jak na to,

a co se týče zdvihu jehly tak když ti jede dávka paliva a TDi graf tak v tom problém není ;)
Peťus
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 19 srp 2008, 09:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Peťus »

Miloši,
Ještě jsem zjistil další fakt. Porovnával jsem napětí na tom 3tím vstřiku s napětím na Toledu 1,9TDI 66kw a po zapnutí klíčku to skočilo z 5V na 12V. U mě je to pořád na těch 5ti Voltech. Nevíš, zdali tam není ještě nějaké relátko nebo ty 2 piny vedou přímo do řídící jednotky a problém bude tam?Díky
Mitsubishi Colt 1.8D 1987 s ohrevem a s dvemi nadrzemi. Ted Ford Galaxy 1.9TDI 66kW s ohrevem a s dvemi nadrzemi.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tam nic neporovnáš směrodatní zda je v řj motoru v bloku měřehých hodnot doba vstřiku a počátek vstřiku to potřebuješ vědět tam se začíná
Peťus
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 19 srp 2008, 09:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Peťus »

Marku 77:
To vedení od snímače jehly vede přímo na ty piny 11 a 12 do řídící jednotky nebo to vede ještě přes něco? Jde o to,že jsem odpojil řídící jednotku a snažil jsem se propípat vedení, mezi piny 11 a 12 jsem naměřil odpor něco kolem 1090 Ohmů. Ale je divné když jsem opět zkoušel měřit napění na konektoru snímače jehly v motorovém prostoru, tak jsem zase naměřil 5V. Nemělo by tam být 0V když jsem odpojil celý konektor na řídící jednotce? Díky
Mitsubishi Colt 1.8D 1987 s ohrevem a s dvemi nadrzemi. Ted Ford Galaxy 1.9TDI 66kW s ohrevem a s dvemi nadrzemi.
Peťus
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 19 srp 2008, 09:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Peťus »

Miloši,
takže se mi podařilo nějak rozchodit VAGCOM a zde jsem něco naměřil. Snad je to to na co ses ptal. Dělal jsem to poprvé, tak mě nedrbej kdyby to nebylo ono:)[Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek[/list]
Mitsubishi Colt 1.8D 1987 s ohrevem a s dvemi nadrzemi. Ted Ford Galaxy 1.9TDI 66kW s ohrevem a s dvemi nadrzemi.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10342
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Odpor snímače zdvihu jehly je 100 Ohmů v toleranci 20. Takže pokud jsi naměřil 1090 Ohmů, bude asi něco špatně, nemyslíš?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“