Problém s Golf 3

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
piskotjede
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 25 zář 2014, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: praha 9

Problém s Golf 3

Příspěvek od piskotjede »

Ahoj všem potřeboval bych poradil, mám golfíka 3 1.9tdi 81kw automat,
nalil jsem do toho 1:1 naftu s hydraulickým olejem a začalo to strašně hulit, tak jsem vyčistli nádrž dal novej naftovej filtr a vyměnil olej s filtrem v motoru ale neustále to hulí a smrdí po oleji, nejvíc na volnoběh a pokud jedu dýl v zátahu na dálnici třeba 140 tak to potom trvá dýl než to začne hulit na tom volnoběhu. pokud jsem to dobře sledoval tak mi přibil olej v motoru o 3mm na měrce.. nevím co s tím. nějaký poznatky o předvstřiku jsem zde dočetl ale nikdo tam nepsal že by mu to hulilo. děkuju předem za rady.
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1431
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Co te vedlo k tomu, dat mu hydroj?Malo $ ?
Tak ted asi budes resit cerpadlo za $$$
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

k tomu se dá napsat jediné - dobře ti tak.. .
piskotjede
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 25 zář 2014, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: praha 9

opověd

Příspěvek od piskotjede »

No vedlo mě ktomu to že před tím jsem měl BMW 2.5TDS a ten jezdil na Hydraulický olej, Vyjetý motorový olej, Fritovací olej a taky na vyjetý převodový olej z převodovek a najel na to asi tak 300000km, bez jedinýho zakašlání. tak po všech názorech že tdi žere taky spousty druhů paliv jsem to nalil i do tdi a najel jsem na mix cca 1000km a bylo to v prd... tak asi to mě k tomu vedlo. a čerpadlo by dělalo to že to hulí a smrdí po oleji a přibejvá mi něco do motorového oleje ???
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1431
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Obdivuji vas, co jezdi na tyhle alternativni paliva, a pak si stezuji,
ze maji problem.Prvotni problem je v Tobe, nalit sracky do mechaniky, co
pracuje s tolerancemi 0.01 a pak se divit.Ja byt cerpadlem, tak se ti o tu
tvoji hlavu omlatim 100x
piskotjede
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 25 zář 2014, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: praha 9

Příspěvek od piskotjede »

jasně chápu že se někdo divý že to tam spousta lidí leje ale doba je na Hov... a já jezdí 200km děně a to opravdu leze do peněz, a proto to tam leju,
jen nechápu že bošácký čerpadlo do bmw to přežilo ( a je uplně stejný vyzuelně i technicky je má o 2 vývody navíc na vtřiky) to vydrželo tolik km a golfácký to nevydrželo. a to ten bavorák měl najeto už 400tisíc
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1431
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

kdyz ma pul koule a das mu cichnout srajdu, tak co myslis?
stanley.hl
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 25 led 2006, 21:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od stanley.hl »

Kouř je bílý-nespálená nafta, modrý-spálený olej, černý-přebytek nafty?
piskotjede
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 25 zář 2014, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: praha 9

Příspěvek od piskotjede »

jjj to znám ale je to takový vše dohromady , a dnes jsem si taky všimnul snížení výkonu ne o moc ale trošku ano. je možný tedy ten špatný předvstřik ??? na volnoběh je šedo modrý spíš do šeda, a když prudce přidám nebo dám skoro plnej plyn tak je do černa.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“