Směsná nafta

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

polak píše:
slovacek.milos píše:
50 procent kerosinu plus 10 procent nafty máš pořád 60 procent převahu ropnýho produktu:-)

jo to jsem ti to ještě nadhodnotil si na mě vzpomen s těma miskama a odkápni si pak zjistíš že to je spíš 5 procent vody a 95 bio, ale to si musíš zkusit vodu dej do mražáku,

nafta ta se dá ještě najít ve vyprávění pamětníků z dob Se Sovětským Svazem na věčné časy a nikdy jinak,

ten test nafot bude to pro blce co se nám smějou že jezdíme na sajrajty at ví na jakou kvalitní naftu jezdí


:D
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

klidně přidej ještě jednu misku a kápni tam plně syntetický olej 5W tam pochopíš další skupinu téměř veškeré popletené populace co furt vypráví pohádky o plné syntetice a polosyntetice,

a dík tomuto guláší máme pořád o čem kecat (LOL)
polak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 11 zář 2014, 21:37
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od polak »

slovacek.milos píše:
polak píše:
slovacek.milos píše:
ten test nafot bude to pro blce co se nám smějou že jezdíme na sajrajty at ví na jakou kvalitní naftu jezdí
:-)
ok ale až v pondělí, o víkendu se nedostanu na benzínu odebrat vzorky. sám se zatím řadim mezi blbbce, tankuju naftu ale iluze si o ní nedělám, beru kde je nejlevnější, B100 se mi moc nevyplatí trchu to víc žere,

až mi to začne žrát víc jak 4 litry na sto nebo až putin zavře kohouty a zatáhne žaleznou oponu, naleju tam řípu z lídlu :-), naředím izopropylem, přimíchám 10 procent vody, a pojedu dál.
Lupo 3L
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já ted do td nalil šílenou směsku sajrajtů, najel jsem 13O km a ok do pěti spíš ekojízda, start motoru není stopro ale mám ohřívání na 22O V tak jak bude kosa přihřeju ;)
polak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 11 zář 2014, 21:37
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od polak »

slovacek.milos píše:já ted do td nalil šílenou směsku sajrajtů, najel jsem 13O km a ok do pěti spíš ekojízda, start motoru není stopro ale mám ohřívání na 22O V tak jak bude kosa přihřeju ;)
dělám příhřev na špiritus do karburátoru, z boku díra do plovákovky a něco do ní, musí to bejt na 12V nejlíp žhavička, jakej to má závit? nemáš nějakou na prodej? (klidně něco co se ti nehodí ze starýho krámu)
na ten alkohol to nechce startovat ale jízda super, takhle to nejelo ani na naturál. úprava předstihu a no probléma. ještě nevím kam s bohatostí jestli přidat nebbo ubrat.
Lupo 3L
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vrtni tenší díru na fest trochu tmelu na motor a natoč to tam, žhavku koupíš na fiata novou za stovku, staré mám ale já to časem využiju pro socky ,

a kde na trojce bydlíš taky jsem tam kdysi dávno byl za jarovem v údolí dutých hlav ;)
polak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 11 zář 2014, 21:37
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od polak »

slovacek.milos píše:a kde na trojce bydlíš
co se léčí na trojce u chocholouška? neboj na blázinec to zatím není (praha mě neláká) i když mnozí značkoví odborníci ftuningu by byli určitě radši :-)

tu žhavku nebudu napájet plným napětím bude tam termostat na 90 stupňů a PWM regulátor na 12V mám ještě někde v zásobě :-) jdu dát elektrický čerpadlo alkoholu, (ta AC pumpa fiat nemá ruční páčku, chápeš to? :-)

Kam mám dát 5L nádobku na BA95? nemusí v ní bejt čerpadlo, ale musí mít hadici dovnitř a ven, mám to vrznout pod zadní sedadlo? je tam 10cm výška ale jakou nádobu na ležato tam vrazit? aby měla víčko směrem nahoru? a hlavně aby byla průsvitná
Lupo 3L
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil
polak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 11 zář 2014, 21:37
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od polak »

tak už mám nádobku. Má jen 3 litry, je to expanzka, má akorát dole tlustý výstup a nahoře vratku, dokonce stejnej průměr jako benzínový potrubí :-)
zbejvá vyřešit jak to zapojit aby se mi nemíchal benzín s alkoholem. je tam cirkulační systém, nádrž - AC pumpa, bandaska s odbočkou do karbu, a vratka. na hadici do karbu je jediný ventil který odpojuje benzín při provozu na lpg. Pokud přepnu celej ten okruh nádrž - acpumpa-baňka-vratka, , tak se mi při každým přeponutí namíchá špiritus co zbyde v odbočovací bandasce do benzínu. musím nad tím podumat co kam přendat. nemáš nějakej tip jak to udělat? mm

p.s. v hlavní nádrži bude chlast a v 3L expanzi bude načurál 95
jo ještě jeden detail do nádrže auta dám el. čerpadlo tím odpadne nutnost řešit zaplavení ac pumpy, prostě to vypnu a fertig. AC pumpa zvostane jenom na benzínový okruh.
Lupo 3L
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“