vymena rozvodoveho remene na tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Máš vag? Jestli ano, zkus ho více používat. :) Jestli ne, nech to alespoň zkontrolovat od někoho kdo to zkontrolovat umí. :)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Toledak píše:
origoš píše:
vetšinou se to po kontrole vagem muselo doladit
To je neodiskutovatelná skutečnost. Někdy to sedí, ale dost často je to mimo toleranci a to nelze připustit. Kontrola Vagem je nezbytná, jinak to nechrochtá tak, jak má.
a dělal jste i kontrolu před rozvodama?
Novej řemen je i jinak dlouhej než ten starej- vytahanější.

Prostě kontrola na TDi grafu k tomu patří, kamarád to udělal bez ní a pak volal jak to hůř startuje, taky měl počátek vstřiku asi 10...
patrick
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2007, 19:40
Bydliště: J. Morava

Příspěvek od patrick »

jen dotaz na PD to nejde zkontrolovat, jestli se nemýlím, takže jak jsem to složil tak to je definitivní ?
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

patrick píše:jen dotaz na PD to nejde zkontrolovat, jestli se nemýlím, takže jak jsem to složil tak to je definitivní ?
Pokud máš přípravky na nastavení rozvodů a nastavil jsi to správně, bude správně i předvstřik. :)
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Pokud se to udělá jak má, může být proti firmě "A JE TO" rozdíl 1/2 litru na 100 a 1 vteřinu 0 - 100, fakt je, že většina lidí to nepozná, nebo si zvyknou, mimochodem přesné nastavení vačky je taky důležité, nedělá se nějakou pásovinou, ale 5mm pravítkem, které se vycentruje pomocí lístkových měrek.
G3 Variant synchro
patrick
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2007, 19:40
Bydliště: J. Morava

Příspěvek od patrick »

Bugs.Bunny píše:
patrick píše:jen dotaz na PD to nejde zkontrolovat, jestli se nemýlím, takže jak jsem to složil tak to je definitivní ?
Pokud máš přípravky na nastavení rozvodů a nastavil jsi to správně, bude správně i předvstřik. :)
na kliku nemám, ale nepohlo se to ani o milimetr, a jede to super
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Odpovědi: 0
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

bobG3 píše:Pokud se to udělá jak má, může být proti firmě "A JE TO" rozdíl 1/2 litru na 100 a 1 vteřinu 0 - 100, fakt je, že většina lidí to nepozná, nebo si zvyknou, mimochodem přesné nastavení vačky je taky důležité, nedělá se nějakou pásovinou, ale 5mm pravítkem, které se vycentruje pomocí lístkových měrek.
pokud píšeš o klasickém TDi s VE čerpadlem, tak by mě zajímalo, jak by jsi chtěl seřizovat vačku, když má klínek mezi hřídelí a rozvodovým kolem.Takže nějaký fixační přípravek vačky je na takovou domácí výměnu rozvodů celkem přepych, nemyslíš?
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
jiriace
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2007, 18:05

Příspěvek od jiriace »

Na 100% se mění hodnoty předvstřiku.Je to daný opotřebením řemenu.Doporučuji seřídit. ;)
Octa 1.9TDI 110Hp + Sprint 764,turbo PD130, chip reesha
VW Passat BlueTdi 105kW
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Toledak píše:
bobG3 píše:Pokud se to udělá jak má, může být proti firmě "A JE TO" rozdíl 1/2 litru na 100 a 1 vteřinu 0 - 100, fakt je, že většina lidí to nepozná, nebo si zvyknou, mimochodem přesné nastavení vačky je taky důležité, nedělá se nějakou pásovinou, ale 5mm pravítkem, které se vycentruje pomocí lístkových měrek.
pokud píšeš o klasickém TDi s VE čerpadlem, tak by mě zajímalo, jak by jsi chtěl seřizovat vačku, když má klínek mezi hřídelí a rozvodovým kolem.Takže nějaký fixační přípravek vačky je na takovou domácí výměnu rozvodů celkem přepych, nemyslíš?
Asi bys měl víc koukat do motoru a nebo se v tom vůbec nehrabat. :x Kolikrát jsi viděl klínek mezi vačkou a rozvod. kolem? Napsal jsi,že jsi měnil rozvody na 5ti TDi.Doufám, že už další neplánuješ. Také píšeš o domácí výměně rozvodů a to asi vše vysvětluje. (LOL) (LOL) (LOL)
laurin.clement
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 11:59
Bydliště: Brno

Příspěvek od laurin.clement »

Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Toledak píše:
bobG3 píše:Pokud se to udělá jak má, může být proti firmě "A JE TO" rozdíl 1/2 litru na 100 a 1 vteřinu 0 - 100, fakt je, že většina lidí to nepozná, nebo si zvyknou, mimochodem přesné nastavení vačky je taky důležité, nedělá se nějakou pásovinou, ale 5mm pravítkem, které se vycentruje pomocí lístkových měrek.
pokud píšeš o klasickém TDi s VE čerpadlem, tak by mě zajímalo, jak by jsi chtěl seřizovat vačku, když má klínek mezi hřídelí a rozvodovým kolem.Takže nějaký fixační přípravek vačky je na takovou domácí výměnu rozvodů celkem přepych, nemyslíš?
Teda klínek jsem tam ještě neviděl, je to spoj jen sevřeným kuželem.
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Tak tak.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Teda viděl jsem na vačce 1.9TDi AHU 66kw v Passatu díru pro klínek, ale v kole už díra pro klínek nebyla toť vše :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“