Nastaveni delky tahla podtlaku turba - 2.5TDi V6
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Pan RR dela turba tak to jiste vysvetli. Ale dat predpeti a tim nic nepokazite az tak 
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Dle DP se to dělá při určitém podtlaku (čísla si nevybavuji, mám je na dílně) na spárovku mezi dorazem a páčkou.
Což ale, v mém případě, s turbo lagem nic nezmohlo a stejně jsem to musel naladit na VAG od oka s lehkým přefukem.
Pokud někdo dělá turba, tak předpokládám, že má i stolici na měření a seřízení průtoku a regulace.
Což ale, v mém případě, s turbo lagem nic nezmohlo a stejně jsem to musel naladit na VAG od oka s lehkým přefukem.
Pokud někdo dělá turba, tak předpokládám, že má i stolici na měření a seřízení průtoku a regulace.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
V dobrem turboservisu to jiste maji..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- RR
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 463
- Registrován: 08 říj 2007, 14:29
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Záleží hodně na Aktulátoru v jakém je stavu.Pokud už je vytahaný tak se nastavuje jinak "nejlépe zahodit" než nový ten se nastavuje taky jinak...Turbo ode mě má téměř vždy regulaci komplet novou a je to bez starostí.Teda většinou...Na doraz je 0.1 opravdu málo....Ale stačí...Předpětí.. uvědomte si že ten tlak na táhlu vám určuje regulaci v maximální zátěži tak že pokud aktulátor a jeho nastavení není ok. tak problémům se nevyhnete...Viz písek,rez,uvnitř aktulátoru a td.. a td..!To pak můžete kroutit jak chcete...Jednou to houpne tak a po druhé jinak...A problémy s nastavením regulace mají néjen malé,ale i velké "Turbo" firy...Taky nejsme 100%.Tímto bych to uzavřel...
RRadim 608557734
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33980
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
potřeboval bych radu - kamos si dal turbo na repas a potom co ho dal na auto, tak turbo jde nejak divne. nejdriv ho "zajizdel" a pak si mi stezoval ze mu jde nejak divne. kdyz jsem to pichnul na vag, tak je videt ze turbo vubec neruguluje a tlaci +0,15bar (+kolem 2200ot spicka) nez pozadavek az do 4000. Pritom procenta na ventilu jdou nahoru - snaha regulovat. Kdyz se nastartuje auto tak tahlo vyjede na turbu na doraz a kdyz kamos pridaval hodne plyn na miste tak tahlo se hybalo. V turboservisu mu rekli ze to nastavili podle nejakyho predpisu a tim to hasne. Kamaradovi se zda ze se to nafukuje dyl (slabsi spodek). Nemuze to bejt jenom spatne nastaveny tahlo? Diky
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
mozno toto niekomu pomoze http://uloz.to/xqsidwhn/actuator-tsb-pdf mna to caka tiez turbo som vybral a cistim ho a ide nan novy actuator a nastavovat to budem podla rad p. Humla a to tak ze budem predlzovat tiahlo az po doraz pokial nevymedzim vole s minimalnym pradpatim a potom log a uvidi sa....predpatie nebudem zo zaciatku davat z dovodu ze neviem zohnat banku co tam je original ta ma mansi priemer a tym padom rychlejsi zdvich..uvidime...
Tdi
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33980
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
hlavně napiš jak si dopadl ztím to máš ve hvězdáchhiero píše:mozno toto niekomu pomoze http://uloz.to/xqsidwhn/actuator-tsb-pdf mna to caka tiez turbo som vybral a cistim ho a ide nan novy actuator a nastavovat to budem podla rad p. Humla a to tak ze budem predlzovat tiahlo az po doraz pokial nevymedzim vole s minimalnym pradpatim a potom log a uvidi sa....predpatie nebudem zo zaciatku davat z dovodu ze neviem zohnat banku co tam je original ta ma mansi priemer a tym padom rychlejsi zdvich..uvidime...