Nastaveni delky tahla podtlaku turba - 2.5TDi V6

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

0,1 baru na doraz je málo
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Pan RR dela turba tak to jiste vysvetli. Ale dat predpeti a tim nic nepokazite az tak ;)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Dle DP se to dělá při určitém podtlaku (čísla si nevybavuji, mám je na dílně) na spárovku mezi dorazem a páčkou.

Což ale, v mém případě, s turbo lagem nic nezmohlo a stejně jsem to musel naladit na VAG od oka s lehkým přefukem.
Pokud někdo dělá turba, tak předpokládám, že má i stolici na měření a seřízení průtoku a regulace.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Pokud někdo dělá turba, tak předpokládám, že má i stolici na měření a seřízení průtoku a regulace.
no asi předpokládáš špatně, protože teď jsem celej den ladil regulaci na repasovaným turbu, kdyby to bylo ješte aspoň normální, ale toto mělo DPF, přístup uplně nahouby
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

V dobrem turboservisu to jiste maji..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
RR
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 08 říj 2007, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RR »

Záleží hodně na Aktulátoru v jakém je stavu.Pokud už je vytahaný tak se nastavuje jinak "nejlépe zahodit" než nový ten se nastavuje taky jinak...Turbo ode mě má téměř vždy regulaci komplet novou a je to bez starostí.Teda většinou...Na doraz je 0.1 opravdu málo....Ale stačí...Předpětí.. uvědomte si že ten tlak na táhlu vám určuje regulaci v maximální zátěži tak že pokud aktulátor a jeho nastavení není ok. tak problémům se nevyhnete...Viz písek,rez,uvnitř aktulátoru a td.. a td..!To pak můžete kroutit jak chcete...Jednou to houpne tak a po druhé jinak...A problémy s nastavením regulace mají néjen malé,ale i velké "Turbo" firy...Taky nejsme 100%.Tímto bych to uzavřel...
RRadim 608557734
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

RR
A jak nastavujete tu regulaci, když někdo rozjebe dorazový šroub?
Nevěřím, že v ČR na to nemá nikdo stolici. Už vidím, jak se v autorizáku serou s nastavením repas turba na autě.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33980
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ladí to hlavně řídící jednotka přes ventil nějaký milimetřík na táhle to moc neovlivní , ten milimetřík doladí podtlakem miloš ;)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no to by ses divil jak má milimetřík vliv ;)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Huml píše:no to by ses divil jak má milimetřík vliv ;)

přesně, má to velkej vliv
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 11 kvě 2007, 09:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Houba »

Vlastně se ani nechci ptát, jak to nastavit u mtdi, když je tam ještě k tomu přetočené turbo.. :)
A4.T4.G1.G3.G2 Country
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

potřeboval bych radu - kamos si dal turbo na repas a potom co ho dal na auto, tak turbo jde nejak divne. nejdriv ho "zajizdel" a pak si mi stezoval ze mu jde nejak divne. kdyz jsem to pichnul na vag, tak je videt ze turbo vubec neruguluje a tlaci +0,15bar (+kolem 2200ot spicka) nez pozadavek az do 4000. Pritom procenta na ventilu jdou nahoru - snaha regulovat. Kdyz se nastartuje auto tak tahlo vyjede na turbu na doraz a kdyz kamos pridaval hodne plyn na miste tak tahlo se hybalo. V turboservisu mu rekli ze to nastavili podle nejakyho predpisu a tim to hasne. Kamaradovi se zda ze se to nafukuje dyl (slabsi spodek). Nemuze to bejt jenom spatne nastaveny tahlo? Diky
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

mozno toto niekomu pomoze http://uloz.to/xqsidwhn/actuator-tsb-pdf mna to caka tiez turbo som vybral a cistim ho a ide nan novy actuator a nastavovat to budem podla rad p. Humla a to tak ze budem predlzovat tiahlo az po doraz pokial nevymedzim vole s minimalnym pradpatim a potom log a uvidi sa....predpatie nebudem zo zaciatku davat z dovodu ze neviem zohnat banku co tam je original ta ma mansi priemer a tym padom rychlejsi zdvich..uvidime...
Tdi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33980
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hiero píše:mozno toto niekomu pomoze http://uloz.to/xqsidwhn/actuator-tsb-pdf mna to caka tiez turbo som vybral a cistim ho a ide nan novy actuator a nastavovat to budem podla rad p. Humla a to tak ze budem predlzovat tiahlo az po doraz pokial nevymedzim vole s minimalnym pradpatim a potom log a uvidi sa....predpatie nebudem zo zaciatku davat z dovodu ze neviem zohnat banku co tam je original ta ma mansi priemer a tym padom rychlejsi zdvich..uvidime...
hlavně napiš jak si dopadl ztím to máš ve hvězdách ;)
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

napisem...a vobec ma to netesi ze neviem zohnat original..bohuzial alebo chvalabohu v 97 vedeli robit turba a to moje drzi.......az na tie actuatori ze nie su nove k dispozicii. pytal som sa aj tu ale nikto nevedel poradit....
Tdi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“