Iveco daily 2003 2.8tdi

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
manis1
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 23 zář 2012, 18:26
Odpovědi: 0

Iveco daily 2003 2.8tdi

Příspěvek od manis1 »

Zdravím mám problém s Ivecem když auto vytočím do 3 tis. tak začne blikat kontrolka vstřiku a auto ubere a zase přidá. to samé při jízdě přidám zabere a ubere a dokola. Turbo ok diagnostika neproběhla spíš zkouším zda někdo neví... dík za každou radu. podtlaky ok ventil tlaku ok.
oprava čerpadel, tdci, dci, hdi, cp1,cp2,cp3
722948691
manis1
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 23 zář 2012, 18:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od manis1 »

tak vstřiky ok, hlási chybu nízky tlak na railu a něco kolem turba ale čerpadlo po nastartování má konstantní tlak (nelítá) a svítí kontrolka ručky. Nikdo nic?
oprava čerpadel, tdci, dci, hdi, cp1,cp2,cp3
722948691
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

napíšeš si že opravuješ čerpadla a ptáš co s nízkým tlakme na rejlu :roll: diagnostika proběhla nízký tlak a něco kolem turba to je co za diagnostika, se spojíš s motorem a mrkneš do paměti závad? a pak se ptáš na internetu?

pokud se dvíváš do paměti závad opíšeš snad číslo závady, pokud je problém s tlakem zadáš tlak paliva, podíváš se co natlakuje čerpadlo v nádrži pak nastartuješ a sleduješ vývoj tlaku, vsleduješ kdy je tlak nedostatečný jestli až za jízdy tak třeba nestíhá palivák, nebo v koši je hnůj, celou dobu taky sleduj co teče z přepadů,

na turbo je nejlepší že ucpeš potrubí u filtru a pak do motoru a tlakuješ s manometrem vidíš a slyšíš ;)
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“