Barevné kolečka na pneu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Barevné kolečka na pneu
Čest, trochu jsem hledal na netu co znamenají ale názory se liší. Že je to bod k ventilku, pak zase že ne, že je to jen výstupní kontrola apod...... Jak to nasazujete vy?? Jedná se o žluté a červené kolečka na nové pneu vzdálené od sebe cca 1/3 obvodu. Díky.....
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
někdo tvrdí že je to bod k ventilku kvůli lepřímu vyvážení ale pokud jsou pneu inside outside nebo rotační ztrácí to smysl....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
martas.belka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
-
martas.belka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
čili mám tam červené i žluté tak to mám něco mezi tvrdou a středně tvrdou směsí a které kolečko dát k ventilku??martas.belka píše:žlutá nejtvrdší směs pneu červená středně tvrdá modrá nejměkčí směs
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
Taky by s tim výrobci nemuseli dělat takový drahoty, aby v tom nebyl bordel ...
Já zas slyšel na dílně, že puntík označuje nejtěžší místo a tudíž se dává naproti ventilku ... a navíc jsem na Michelinkách měl bílý - to je jaká směs?
Někde jsem narazil i na starší topic, kde se řešilo to samý a moc jsem se toho nedozvěděl...
Já zas slyšel na dílně, že puntík označuje nejtěžší místo a tudíž se dává naproti ventilku ... a navíc jsem na Michelinkách měl bílý - to je jaká směs?
Někde jsem narazil i na starší topic, kde se řešilo to samý a moc jsem se toho nedozvěděl...
pašíkombi AFN B597
Řekl bych že dneska už to neznačí nic podstatného. Páč ty puntíky sou jak se jim zachce a kde se jim zachce...Na učňáku nám majstro vtloukal do hlavy že červený puntik k ventilku ale to už je hodně dlouho a dneska to třeba u směrovek postrádá smysl.Nejlíp by bylo zeptat se borca co tam ty puntíky dělá. někoho z fabriky.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
třeba tu na foru je, musíme počkat.........Tomas6 píše:Řekl bych že dneska už to neznačí nic podstatného. Páč ty puntíky sou jak se jim zachce a kde se jim zachce...Na učňáku nám majstro vtloukal do hlavy že červený puntik k ventilku ale to už je hodně dlouho a dneska to třeba u směrovek postrádá smysl.Nejlíp by bylo zeptat se borca co tam ty puntíky dělá. někoho z fabriky.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
Kdysi jsem to někde četl,ale mám vážné obavy,že naše pneuservisy se řídí pravidlem pro jejich využití. 
Každý puntík má jiný význam .
Červený označuje bod pneu s nejvyšším bodem radiálního házení,ráfek by měl být označen bodem nejnižšího radiálního házení a tam by se měl červený puntík umístit.Pokud ráfek označen není,dá se červený puntík k ventilku.
Žlutý označuje nejtěžší místo pneu,pokud má pneu pouze označení žluté,dá se k ventilku.
Pokud je pneu označena červeným i žlutým,přednost má pravidlo pro červený puntík,za předpokladu,že lze na ráfku identifikovat místo s nejnižším místem radiálního házení buď značkou (důlek na vnější straně ráfku),nebo měřením

Každý puntík má jiný význam .
Červený označuje bod pneu s nejvyšším bodem radiálního házení,ráfek by měl být označen bodem nejnižšího radiálního házení a tam by se měl červený puntík umístit.Pokud ráfek označen není,dá se červený puntík k ventilku.
Žlutý označuje nejtěžší místo pneu,pokud má pneu pouze označení žluté,dá se k ventilku.
Pokud je pneu označena červeným i žlutým,přednost má pravidlo pro červený puntík,za předpokladu,že lze na ráfku identifikovat místo s nejnižším místem radiálního házení buď značkou (důlek na vnější straně ráfku),nebo měřením
