Opel Frontera 2.5 tds velky problem s cerpadlem..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fox666
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 23 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0

Opel Frontera 2.5 tds velky problem s cerpadlem..

Příspěvek od Fox666 »

Zdravím Vás...mám menší problém s Opel Frontera 2.5 tds 85 kw 4 valec nikoli 6 válec.Přijel ke mě kámoš že mu teče podavací čerpadlo,rozdělal jsem ho a zjistilil že hřídel která vede z hlavy čerpadla směrem na ten vlnity talířek je zlomená a nejde jí ani z té hlavy vytáhnout,je tam zaražená a nejde s ní ani pootočit tudíž je ta hlava na vyhození.Samozřejmě druhé starší čerpadlo nemůžu sehnat a hlavu už vůbec ne.Napadlo mě dát tam hlavu z TDI 81 kw,čerpadla jsou na venek ůplně totožné a výkon 81 a 85 kw není velký rozdíl.Jde mi spíše o jestli ta hlava z Frontery je 10-11-12 mm. Nevím podle čeho to zjistit nebo kde to změřit.Díky za odpovědi
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

to 10, 11 nebo 12mm je právě průměr pístku v hlavě, což je evidentně právě ta hřídelka, co ti nejde vytáhnout ;) ale řekl bych, že tenhle stroj bude mít 10mm, pokud to není přímovstřik. Dalo by se to zjistit podle čísla čerpadla na obale...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Fox666
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 23 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fox666 »

turbo kamna power píše:to 10, 11 nebo 12mm je právě průměr pístku v hlavě, což je evidentně právě ta hřídelka, co ti nejde vytáhnout ;) ale řekl bych, že tenhle stroj bude mít 10mm, pokud to není přímovstřik. Dalo by se to zjistit podle čísla čerpadla na obale...
Aha zase jsem o něco chytřejší. Vstřiky jsou umístěné a totožne jako na mém golfu takže je to přímovstřik.Číslo bohužel nejsem schopen přečíst jelikož je směrem k bloku motoru a je tam minimální mezera.Čerpadlo nechci tahat ven jelikož je rozvod řešený ozubenýmy koly.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nieje hlava ako hlava :D
ak mas cerpadlo na lavej strane motora, tak hlava na cerpadle moze mat ine poradie vstrekovania. Naistejsie mas zohnat cerpadlo z rovnakeho auta.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Fox666
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 23 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fox666 »

toefuk píše:nieje hlava ako hlava :D
ak mas cerpadlo na lavej strane motora, tak hlava na cerpadle moze mat ine poradie vstrekovania. Naistejsie mas zohnat cerpadlo z rovnakeho auta.
Jestli si dobře četl tak prostě není možné sehnat hlavu přímo z Frontery. A když si motor uložený přične otočiš podélně tak máš snad taky čerpadlo v levo ne (LOL) ?
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Fox666 píše:
toefuk píše:nieje hlava ako hlava :D
ak mas cerpadlo na lavej strane motora, tak hlava na cerpadle moze mat ine poradie vstrekovania. Naistejsie mas zohnat cerpadlo z rovnakeho auta.
Jestli si dobře četl tak prostě není možné sehnat hlavu přímo z Frontery. A když si motor uložený přične otočiš podélně tak máš snad taky čerpadlo v levo ne (LOL) ?
Jenže jde taky o to jestli je čerpadlo levotočivé nebo pravotočivé, dej sem číslo čerpadla a bude to. a hlava se dá i do tohodle sehnat nová :)
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Jinak pokud se nepletu tak to není opláckej motor ale z alfy romeo takže bych hledal čerpadlo i z alfy :D A hlavu to bude mít s 10mm pístkem.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Fox666
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 23 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fox666 »

oldaf píše:Jinak pokud se nepletu tak to není opláckej motor ale z alfy romeo takže bych hledal čerpadlo i z alfy :D A hlavu to bude mít s 10mm pístkem.
V kterem místě mám změřít ten pístek? Je to uvnitř té hlavy kdyz odšroubuju tu zadní velkou matici?
Fox666
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 23 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fox666 »

oldaf píše:
Fox666 píše:
toefuk píše:nieje hlava ako hlava :D
ak mas cerpadlo na lavej strane motora, tak hlava na cerpadle moze mat ine poradie vstrekovania. Naistejsie mas zohnat cerpadlo z rovnakeho auta.
Jestli si dobře četl tak prostě není možné sehnat hlavu přímo z Frontery. A když si motor uložený přične otočiš podélně tak máš snad taky čerpadlo v levo ne (LOL) ?
Jenže jde taky o to jestli je čerpadlo levotočivé nebo pravotočivé, dej sem číslo čerpadla a bude to. a hlava se dá i do tohodle sehnat nová :)
Ale motor se přece stale točí stejným směrem ne? Číslo čerpadla nejsem schopny přečist jelikož je na straně k motoru a je tam minimalní mezera...musel bych rozhodit rozvody a to se mi opravdu nechce,musel by jít celý čumák dolu a rozdělat skříň rozvodů.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Je úplně jedno jakým směrem se točí motor, jsou prostě levotočivé a pravotočivé čerpadla.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Čerpadlo se na tomhle motoru točí doleva.
Odpovědět

Zpět na „Opel“