Opel Frontera 2.5 tds velky problem s cerpadlem..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Opel Frontera 2.5 tds velky problem s cerpadlem..
Zdravím Vás...mám menší problém s Opel Frontera 2.5 tds 85 kw 4 valec nikoli 6 válec.Přijel ke mě kámoš že mu teče podavací čerpadlo,rozdělal jsem ho a zjistilil že hřídel která vede z hlavy čerpadla směrem na ten vlnity talířek je zlomená a nejde jí ani z té hlavy vytáhnout,je tam zaražená a nejde s ní ani pootočit tudíž je ta hlava na vyhození.Samozřejmě druhé starší čerpadlo nemůžu sehnat a hlavu už vůbec ne.Napadlo mě dát tam hlavu z TDI 81 kw,čerpadla jsou na venek ůplně totožné a výkon 81 a 85 kw není velký rozdíl.Jde mi spíše o jestli ta hlava z Frontery je 10-11-12 mm. Nevím podle čeho to zjistit nebo kde to změřit.Díky za odpovědi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
to 10, 11 nebo 12mm je právě průměr pístku v hlavě, což je evidentně právě ta hřídelka, co ti nejde vytáhnout
ale řekl bych, že tenhle stroj bude mít 10mm, pokud to není přímovstřik. Dalo by se to zjistit podle čísla čerpadla na obale...

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Aha zase jsem o něco chytřejší. Vstřiky jsou umístěné a totožne jako na mém golfu takže je to přímovstřik.Číslo bohužel nejsem schopen přečíst jelikož je směrem k bloku motoru a je tam minimální mezera.Čerpadlo nechci tahat ven jelikož je rozvod řešený ozubenýmy koly.turbo kamna power píše:to 10, 11 nebo 12mm je právě průměr pístku v hlavě, což je evidentně právě ta hřídelka, co ti nejde vytáhnoutale řekl bych, že tenhle stroj bude mít 10mm, pokud to není přímovstřik. Dalo by se to zjistit podle čísla čerpadla na obale...
Jestli si dobře četl tak prostě není možné sehnat hlavu přímo z Frontery. A když si motor uložený přične otočiš podélně tak máš snad taky čerpadlo v levo netoefuk píše:nieje hlava ako hlava![]()
ak mas cerpadlo na lavej strane motora, tak hlava na cerpadle moze mat ine poradie vstrekovania. Naistejsie mas zohnat cerpadlo z rovnakeho auta.

Jenže jde taky o to jestli je čerpadlo levotočivé nebo pravotočivé, dej sem číslo čerpadla a bude to. a hlava se dá i do tohodle sehnat nováFox666 píše:Jestli si dobře četl tak prostě není možné sehnat hlavu přímo z Frontery. A když si motor uložený přične otočiš podélně tak máš snad taky čerpadlo v levo netoefuk píše:nieje hlava ako hlava![]()
ak mas cerpadlo na lavej strane motora, tak hlava na cerpadle moze mat ine poradie vstrekovania. Naistejsie mas zohnat cerpadlo z rovnakeho auta.?

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Jinak pokud se nepletu tak to není opláckej motor ale z alfy romeo takže bych hledal čerpadlo i z alfy
A hlavu to bude mít s 10mm pístkem.

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Ale motor se přece stale točí stejným směrem ne? Číslo čerpadla nejsem schopny přečist jelikož je na straně k motoru a je tam minimalní mezera...musel bych rozhodit rozvody a to se mi opravdu nechce,musel by jít celý čumák dolu a rozdělat skříň rozvodů.oldaf píše:Jenže jde taky o to jestli je čerpadlo levotočivé nebo pravotočivé, dej sem číslo čerpadla a bude to. a hlava se dá i do tohodle sehnat nováFox666 píše:Jestli si dobře četl tak prostě není možné sehnat hlavu přímo z Frontery. A když si motor uložený přične otočiš podélně tak máš snad taky čerpadlo v levo netoefuk píše:nieje hlava ako hlava![]()
ak mas cerpadlo na lavej strane motora, tak hlava na cerpadle moze mat ine poradie vstrekovania. Naistejsie mas zohnat cerpadlo z rovnakeho auta.?