
MAF OFF za dvě koruny :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to Hansz. danim do serie dvoch a viac diod zvacsujes ubytok napatia a tym padom by to malo ukazovat mansiu hodnotu. Ja som na tom mojom starom pierburgu dal dve do serie a stale to iste 1275
aku tu niekto pisal a vsimol si to iste asi to klesanie hodnoty je normalne a rj motora postupne znizuje hodnotu..

Tdi
Lidi ta váha dává napětí podle ochlazování toho drátku, čili související s průtokem... hodnota mg/R závisí od otáček, takže jednotka jakoby dělí tu hodnotu z váhy otáčkama. Takže když tam nastavíte pevnou hodnotu diodama, vždycky to bude dávat maximum při malých otáčkách, ale čím víc diod tím dřív to bude padat ve vyšších otáčkách.
O1 před face ASV 81kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Riesim to akurat pridam log aby si videl ako to vyzera aktualne:
http://leteckaposta.cz/861914573
log je bez diody... lebo neviem ci je vadna aj vaha alebo nie tak som skusal so zapojenou vahou
niekedy to hadze do nudzaku a niekedy to ide pekne.... ale auto neda ani 170 kmh.
http://leteckaposta.cz/861914573
log je bez diody... lebo neviem ci je vadna aj vaha alebo nie tak som skusal so zapojenou vahou
niekedy to hadze do nudzaku a niekedy to ide pekne.... ale auto neda ani 170 kmh.
ze ti to ukazuje viz jak 850 je normalni u novejsich jednotek - pri prefuku turba tam mas normalne kolem 1000-1100 dle vahy auta turba atp. jediny co muzes skusit jsou dve diody za sebou ( v serii).Pitlik píše:nemozem to otestovat lebo je pridreta variabilitadnes si idem dohodnut cistenie s kamosom a potom budem vediet presnejsie
mas v prdeli regulaci dle grafu, vaha se mi zda v naprostem poradku. to prozradi log po vycistini turba (pocti zde na foru, nekdo doporucoval mirne vypodlozit turbo aby se zase nezaneslo
jinak chlapi jak resite to teplotni cidlo kdyz delate maf off na tehle novejsich motorech?
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jak je to teda s tou vahou kdyz mam bosch? musi se nechat zapojene teplotni cidlo?? nevím jestli není nutno nechat zapojený to teplotní čidlo, takže by to znamenalo mít připojený konektor, napíchnout se na 5V (nepřerušovat) a výstup z MAF odstříhnout nevím jestli není nutno nechat zapojený to teplotní čidlo, takže by to znamenalo mít připojený konektor, napíchnout se na 5V (nepřerušovat) a výstup z MAF odstříhnout a na kabel co vede do ŘJ napojit tu diodu
diky za radu chci to na golf iv tdi kod motoru AHF popr co jinehi zmenit neby se vyvarovat

vw golf iv tdi 81kw-puky TT-powerbox, kat off,egr off,3cm dolu, R17
seat ibiza tdi pd 96kw
seat ibiza tdi pd 96kw