MAF OFF za dvě koruny :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

to Hansz. danim do serie dvoch a viac diod zvacsujes ubytok napatia a tym padom by to malo ukazovat mansiu hodnotu. Ja som na tom mojom starom pierburgu dal dve do serie a stale to iste 1275 :D aku tu niekto pisal a vsimol si to iste asi to klesanie hodnoty je normalne a rj motora postupne znizuje hodnotu..
Tdi
ASV
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 17 črc 2014, 15:14
Odpovědi: 0
Bydliště: BRNO venkov

Příspěvek od ASV »

Lidi ta váha dává napětí podle ochlazování toho drátku, čili související s průtokem... hodnota mg/R závisí od otáček, takže jednotka jakoby dělí tu hodnotu z váhy otáčkama. Takže když tam nastavíte pevnou hodnotu diodama, vždycky to bude dávat maximum při malých otáčkách, ale čím víc diod tím dřív to bude padat ve vyšších otáčkách.
O1 před face ASV 81kW
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

Caute daval som diodu avsak vag ukazuje hodnotu 1275. Neviem cim to je, skusal som davat aj dve diody a stale rovnako. Viete mi poradit ako spravit aby vaha ukazovala 850 mg/R?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a jak to jezdí táhne hulí :?
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

nehuli vobec, teda ziadna zmena oproti tomu ze tam je dioda alebo je to zapojene normalne.. a taha asi priblizne rovnako ako bez diody
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a turbo ti kolik dává :?
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

nemozem to otestovat lebo je pridreta variabilita :( dnes si idem dohodnut cistenie s kamosom a potom budem vediet presnejsie
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

naftu tam můžeš lét kýblem ale bez turba ti to prostě nepojede ;)
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

Riesim to akurat pridam log aby si videl ako to vyzera aktualne:

http://leteckaposta.cz/861914573
log je bez diody... lebo neviem ci je vadna aj vaha alebo nie tak som skusal so zapojenou vahou
niekedy to hadze do nudzaku a niekedy to ide pekne.... ale auto neda ani 170 kmh.
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

Pitlik píše:nemozem to otestovat lebo je pridreta variabilita :( dnes si idem dohodnut cistenie s kamosom a potom budem vediet presnejsie
ze ti to ukazuje viz jak 850 je normalni u novejsich jednotek - pri prefuku turba tam mas normalne kolem 1000-1100 dle vahy auta turba atp. jediny co muzes skusit jsou dve diody za sebou ( v serii).

mas v prdeli regulaci dle grafu, vaha se mi zda v naprostem poradku. to prozradi log po vycistini turba (pocti zde na foru, nekdo doporucoval mirne vypodlozit turbo aby se zase nezaneslo

jinak chlapi jak resite to teplotni cidlo kdyz delate maf off na tehle novejsich motorech?
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

stres3d píše:
Pitlik píše:
jinak chlapi jak resite to teplotni cidlo kdyz delate maf off na tehle novejsich motorech?
a co stím čidlem?
saman006
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 14 črc 2013, 10:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od saman006 »

Zdravim vsechny jen par otazek
kdyz tam dam tu diodku a bude to pri seslapnuti hulit neucpese filtr castic druha otazka kdyz by nestacila jedna diotka tak dam dve ale jak seriove nebo paralelne diky moc za vysvetleni
G-4
Přispěvovatel
Příspěvky: 399
Registrován: 15 říj 2010, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od G-4 »

jak je to teda s tou vahou kdyz mam bosch? musi se nechat zapojene teplotni cidlo?? nevím jestli není nutno nechat zapojený to teplotní čidlo, takže by to znamenalo mít připojený konektor, napíchnout se na 5V (nepřerušovat) a výstup z MAF odstříhnout nevím jestli není nutno nechat zapojený to teplotní čidlo, takže by to znamenalo mít připojený konektor, napíchnout se na 5V (nepřerušovat) a výstup z MAF odstříhnout a na kabel co vede do ŘJ napojit tu diodu :) diky za radu chci to na golf iv tdi kod motoru AHF popr co jinehi zmenit neby se vyvarovat
vw golf iv tdi 81kw-puky TT-powerbox, kat off,egr off,3cm dolu, R17
seat ibiza tdi pd 96kw
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4296
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

jde to udělat i uvnitř váhy ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
G-4
Přispěvovatel
Příspěvky: 399
Registrován: 15 říj 2010, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od G-4 »

Ale mě zajímá jestli musí být připojeny konektor jestli ty kable sedí podle čísel jak se pise nebo je to jinak
vw golf iv tdi 81kw-puky TT-powerbox, kat off,egr off,3cm dolu, R17
seat ibiza tdi pd 96kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“