Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Semak píše:detail vrchných ložísk.



Obrázek
Toto vyzera podla mojho laickeho nazoru dost naprd, o 2 minuty 12....
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Pája 19>> Díky ;)
Člověk se pořád učí.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

v tydnu sem hodim fotky sal co jsem vyndal z bxe 2008 najeto 180tis LL.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

RomanF píše:Motor BLS, pri vymene ojnicnich lozisek najeto kolem 390.000 km
Olej Mobil 1 ESP Formula meneny po 15.000 km, od 140.000 km (auto je dovoz z DE)
Cisla: 045701 a 045701A

Obrázek
Tohle bych řekl, že je ukázka, jak to má být a pokud je to origo, všechna čest majiteli..Ta Jetta asi moc nemazala... :)
nepropadat panice...
MattKE
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 30 říj 2014, 10:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice

Příspěvek od MattKE »

Zdravim,
pre pokoj v dusi som dal aj ja vymenit salky+sruby na octavii 2008 BXE (najazdenych 200 tis. km - neviem ci real - dovoz FR)
Tu je foto povodnych sal:
045701D, 045701E:

Obrázek
Obrázek

Co myslite v akom stave uz boli?
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Nevím kde všude ve vlákně ale třeba na předchozí straně máš vyjádření u lépe vypadajích šál :idea:
jericho-3 píše:jakmile kouká měď už je vůle jako prase...
Člověk se pořád učí.
Lewik777
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 19 úno 2013, 21:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lewik777 »

No ako pozeram na tieto ojnicne loziska tak na 200 000km to vobec nevyzera alebo ozaj bol pouzivany velmi zly olej a meneny dost neskoro.
Ja tomu davam takych 300 000km az 350 000km podla toho vysuchania az skoro do medi.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

šulda píše:Nevím kde všude ve vlákně ale třeba na předchozí straně máš vyjádření u lépe vypadajích šál :idea:
jericho-3 píše:jakmile kouká měď už je vůle jako prase...
Sorry, kolikrát se opakuji, ale když vidím takovou šálu, v dnešní době plné keců o úžasných olejích s kosmickou směsí, tak si říkám, to M6AD nebylo zas tak špatné... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

jericho-3>> To nebylo na tebe, proto napřed txt a pak citace tvého postu pro MattKE na jeho otázku "Co myslite v akom stave uz boli?" když už to tu má ;) Jinak si nemyslím že je to o olejích, ty auta jsou v takovém stavu jak je o ně postaráno a když někdo jezdí 250tkm s výměnou po 30tkm kterou bez problémů přetáhnou o 20tkm (někteří pitomci i o 50tkm) tak je jedno jakej máš olej a nezáleží ani na náchylným motoru jako je BXE (noteeth) Jak sem tu někde četl tak někdo lil i vyjetej olej, tomu už říkám fajnšmekr (LOL)
Člověk se pořád učí.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

toth.stefan píše:Obrázek
Toto zostalo z ložísk z rozsypanej Jetty BXE........
Můžeš přihodit čísla těch šál Štefane?
Oct asv 2000, DieselPower
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

podle mě to není ani tak tím longlife olejem když se po těch 30 tis vymění, jako tím že ty šály jsou z nevhodnýho materiálu. Horní mají jiná čísla, spodní taky. Ty horní jsou bývají vydřený celý a jako když utne jsou spodní jsou většinou bez nějakýho většího defektu byť jsou míň zatěžovaný. Já taky přemýšlím co se svým BXE, ale jde potichu, výroba je polovina 2006,najeto 245tis podstivých a měněných po 30 tis. Tak na to zatím asi dlabu..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Tak pokud měníš po 30tkm tak chápu obhajobu LL ale ono to není jen o těhle šálách, takže LL je v poho jen je nevhodný materiál asi v celým motoru.
Člověk se pořád učí.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A neměla by tohle řešit právě továrna, která doporučuje LL? Když dám půl mega za auto, měl bych mít jistotu, že inženýři v továrně ví o co gou..Jestli ne, tak ať dělají pastičky na myši. Pořád nechápu, proč jsou lidé z koncernu tak ujetý..Motory mu moc nejdou, koupit starší auto této firmy vyžaduje kutila nebo automechanika nebo velké konto...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

jericho-3 píše:Motory mu moc nejdou
Jen aby to (všechno) nebylo cílené (noteeth)
Člověk se pořád učí.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tomu se mi pořád nechce věřit. Mám tady AR 166 2,4 JTD a opravuje se leccos, ale motor ne, majitel nepamatuje, že by měl motor nějaký problém..Jsou to housličky, ale děláš ojetý PD a tomu je pořád něco a když ne tak má zvuk jak žentour..Bohužel.... :(
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“