A teď k věci,auto je děsně lenivý,maximální rychlost je 140 km/h,ale asi po dva kilometry dlouhým rozjezdu,a plynu na podlaze,tudíž udržovat na dálnici trvale třeba 130 je nad možnosti auta

Na autě jsem vyměnil olej,naftový filtr,vzduchový filtr,udělali jsme rozvody,ale prakticky nic se na jízdu nezměnilo,i když naftový filtr byl totálně černý neprůchodný a vzduchový filtr to samé

Popravdě už nevím co s tím,protože lenost auta je celkem velká,nejhorší je skok mezi dvojkou a trojkou,na jedničku to celkem jde,na dvojku taky,ale vytočím dvojku na 3000,dám trojku,otáčky spadnou na 1900 a auto nejede,a chvíli "zamrzne",než se otáčky dostanou na 2000,pak se to chytne a trošku rozhoupe.
Žádná porucha mi nesvítí,olej to nebere,a jinak se to chová normálně až na to že to nejede a žere.
Co by jste mi radili? Pustit se do EGR ventilu,nebo to nechat načipovat? Předchozí Transit TDDi 85koní byl teda svižnější a maximálku měl taky úplně jinde,navíc jezdil o dva litry úspornějc...
