



Moderátoři: šulda, Moderátoři
měl by si se řídit výrobcem dílenskou příručkou, nějaký trouba co seděl v telekomu a drátkoval je schopný vymyslet cokoliv, i zde najdeš mraky odpůrců proti výměně na 3O.OOO km, třeba řízení tam už dávají taky papír co a jak aby nepadla záruka, jak namontovat a sprovoznit ale že dát nový olej který stejně dáváš protože vychcal nepíšouJarda S. píše:v každej příručce co ti dá solidní firma k novýmu/repasovanýmu turbuslovacek.milos píše:to je kde napsáno že po výměně turba se musí měnit olej?
toefuk píše:pokial nebudes mat oil catch tank tak tam olej bude vzdy. Otvor kapotu a pozri na motor, z hlavy valcou ide hadica do sania pred turbo.
Díky tomu je krásně vidět jakákoli malá nětěsnost,je to okolo mastné.toefuk píše:pokial nebudes mat oil catch tank tak tam olej bude vzdy. Otvor kapotu a pozri na motor, z hlavy valcou ide hadica do sania pred turbo.
odpoj si oddych z ventil deklu do catch tanku nebo jen vyveď ven,vyčisti sání,pojezdi 1000km a pak se tam podívej znovu..erwin píše:Zdravim dieselpoweraky.Mam dotas na octavii 81kw asv 1.9tdi
.Nechal jsem si vymenit stare turbo za nove.Je to garrett.Schvalne po ujeti 1000km v sani mam olej.Opravar my po vimene turba ani nedal novej olej
.Hned jsem ho vymenil.Vyndal jsem u turba hadici a byl tam olej.Mozna ze staryho.Vsechno jsem vycistil.Trosku houka ale tahne.
je to normalni??diky