ramena SWAG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14358
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

jericho-3 píše:A chtěl jsem třeba brát české výrobky,např. kabely/Tesla Blatná/ale ty nedávají provize prodejcům a jsou dražší až o třetinu...Takže je prodejci neberou,a když je chci objednat,tak nemám žádnou slevu....Takže at jdou češi i s jejich odborářskými výrobky do prdele...A když je díl šmejd,dostane vynadáno mechanik...
Já mám v APM na kabely Tesla Blatná slevu jako na jiný výrobky a cena mi nepřijde přemrštěná, kde je bereš/nebereš?
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

SWAG je síce nemec,ale bohvie či ich niekto aj nokopiruje. Ak ich davaju v origo servisoch,tak mozno iba preto,lebo originaly su drahe a ludia chcu lacne náhrady. Tak vyhoveju zakaznikovi. Moje originaly vydržali na predoslom passate 2,5tdi 4-motion 330.000 km a na dalsom zatial drzia 320.000km, obe na 17" kolesách a nič. Žiadne jazdenie v rukavičkách. Takže páni,takéto sú Vaše lacné sady. Ja sa im radšej oblúkom vyhýbam,lebo všade len počúvam ako super lacno kúpili a za chvílu ako im to vŕzga a klepe.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

lubomt píše:SWAG je síce nemec,ale bohvie či ich niekto aj nokopiruje. Ak ich davaju v origo servisoch,tak mozno iba preto,lebo originaly su drahe a ludia chcu lacne náhrady. Tak vyhoveju zakaznikovi. Moje originaly vydržali na predoslom passate 2,5tdi 4-motion 330.000 km a na dalsom zatial drzia 320.000km, obe na 17" kolesách a nič. Žiadne jazdenie v rukavičkách. Takže páni,takéto sú Vaše lacné sady. Ja sa im radšej oblúkom vyhýbam,lebo všade len počúvam ako super lacno kúpili a za chvílu ako im to vŕzga a klepe.
no pekny no....a jaky to jsou ty tvoje originaly?
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

z prvovyroby. Ale kazdy sa musi nad tym zamysliet sam,ake kupi. A ci mu to stoji za to robit tiez geometriu.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tesla Blatná cca 1200 bez slevy/peugeot 106/,jinak výroba USA za 800 se slevou...Tak zvítězil cizí výrobek...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14358
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To se nedivím, volil bych stejně.

Co se týče ramen byl jsem na návštěvě v Auto TopCar Hodonín, známí tam dělá v servisu a mechanici na dílně říkali, že horní ramena na Passatech a Audi jsou Lemforder a spodni TRW z prvovýroby.
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

lubomt píše:SWAG je síce nemec,ale bohvie či ich niekto aj nokopiruje. Ak ich davaju v origo servisoch,tak mozno iba preto,lebo originaly su drahe a ludia chcu lacne náhrady. Tak vyhoveju zakaznikovi. Moje originaly vydržali na predoslom passate 2,5tdi 4-motion 330.000 km a na dalsom zatial drzia 320.000km, obe na 17" kolesách a nič. Žiadne jazdenie v rukavičkách. Takže páni,takéto sú Vaše lacné sady. Ja sa im radšej oblúkom vyhýbam,lebo všade len počúvam ako super lacno kúpili a za chvílu ako im to vŕzga a klepe.
no to su vsetko cisla do boja ;) len ono neni nikde napisane,ze tie TRW vyrobene teraz vydržia tolko co tie TRW z roku 96 ked moj Pašík uzrel svetlo sveta...Tie materialy vtedy na nich boli tak nejak asi poctivejsie alebo co,lebo teraz je vsetko robene na kseft a zivotnost tak 2 roky a dost.Je to dost diskutabilne :)
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Tomas.cz píše:To se nedivím, volil bych stejně.

Co se týče ramen byl jsem na návštěvě v Auto TopCar Hodonín, známí tam dělá v servisu a mechanici na dílně říkali, že horní ramenalemforder na Passatech a Audi jsou Lemforder a spodni TRW z prvovýroby.
Lemforder , to jsou nejdražší nahradní díly, maj ve znaku tu sovu. Jsou to díly v koncernu VW davaný s prvovýrobi, treba na B4 tycky řízení apod. V Audi ty horní ramena, vetsina podvozkovýh dílu je TRW. Swag se v koncernu taky vyskytuje. Mame vyskousený mraky dílu z druhovýroby, tlumice davame Bilstein nebo Sachs, Kyb zklamali ikdyž sou jako prvovyroba v japonskýh auteh. Cepy davame MOOG nebo TRW, kotouce taky TRW. S motorovýh dílu neco Febi,Mayle jak co, neco vyžaduje original. Každopadne vyrobky od Starline nemontujem vubec , vse je cina Optimal taky a z rozvodovýh řemenu jedine Dayco isoran nebo contitech, Gates je šlupka. Stejne si myslým že TRW díly s fabriky jsou jina kvalita než to co koupis v obchodě. Taky sedal kulak od TRW a po 30000km byl vykloktanej, tak se reklamoval a dali novej, ted ma auto pres 40000km a furt festovej, treba to byl ksunt, nebo se prostě nepoved. V každým pripade ty dily s tou Sovou sou kvalita ale stojí ranec. Od Swagu, davame prachovky na řízení , silentbloky, dorazy tlumicu apod. žadnej problem tak trebas si s těma ramenama narazil na zmetka, nebo se to tak na první pohled aspon jeví, cas ukaže. ;)
Levi
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 20 úno 2008, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Východ. čechy

Příspěvek od Levi »

Na jaře jsem dával na B5 celý nový předek SWAG. Na podzim po cca. 13 tis. km byl v haji kloub na levém horním předním ramenu. Docela jsem byl zklamán. Než jsem přistoupil ke kontrole nápravy, tak jsem prolezl kde co - nejprve jsem nevěřil, že by to mohlo být tím.
Uživatelský avatar
mejchi
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 08 lis 2006, 17:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořovice

Příspěvek od mejchi »

lubomt píše:z prvovyroby. Ale kazdy sa musi nad tym zamysliet sam,ake kupi. A ci mu to stoji za to robit tiez geometriu.
Tiež som sa pred 3 rokmi rozhodoval a zvolil som TRW!!! Dnes po viac než 110000km si dovolim tvrdiť že som urobil dobre, problémi z nápravou su preč a mám pokoj:) (teda ak nepočítam iné veci...je to passat :D )
PASSAT B5 1,9TDI PD Tiptronic 96ky vstriky+chip
Uživatelský avatar
Meggy
Aktivista
Příspěvky: 1496
Registrován: 09 bře 2008, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Meggy »

prodávám díly už hezkejch pár let a co se týče ramen tak TRW není, nikdy nebylo a nikdy nebude kvalitnější než SWAG ;)

pokud někdo chce to nejlepší a má na to, at si koupí LMI (LEMFÖRDER)

jinak Swagů jsem dodal minimálně na 300 sad a bez problémů
AUDI A6 2,5TDi 132kW, Fabia II 1,4TDi, VW Polo 1,2
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

Meggy píše:
pokud někdo chce to nejlepší a má na to, at si koupí LMI (LEMFÖRDER)
tak toto je svata pravda , za 9 rokov som nemal ziadny problem s touto znackou a ani nepoznam mechanikou co by sa stazovali na LEMFÖRDER . Podla mna skratka KVALITA ;)
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1539
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

jericho-3 píše:Nemá cenu moc šetřit...a pro zákazníka už vůbec/ale stejně to pořád dělám/,protože se to v důsledku obrátí proti Vám..Vždy se ptám,jaká je cenová relace u prodejce a je mi řečeno...Starline neberem,ale máme 3 cenové relace...levné,střed a drahota...Většinou beru střed a osvědčila se mi značka MEYLE..Ale je to kolikrát divné..ten samý výrobek u jedné firmy stojí třeba jednou tolik,co u jiné...A chtěl jsem třeba brát české výrobky,např. kabely/Tesla Blatná/ale ty nedávají provize prodejcům a jsou dražší až o třetinu...Takže je prodejci neberou,a když je chci objednat,tak nemám žádnou slevu....Takže at jdou češi i s jejich odborářskými výrobky do prdele...A když je díl šmejd,dostane vynadáno mechanik...
oslov obchodního zástupce v APM je na tom slušná marže.
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1539
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

Meggy píše:prodávám díly už hezkejch pár let a co se týče ramen tak TRW není, nikdy nebylo a nikdy nebude kvalitnější než SWAG ;)

pokud někdo chce to nejlepší a má na to, at si koupí LMI (LEMFÖRDER)

jinak Swagů jsem dodal minimálně na 300 sad a bez problémů
možná je SWAG dobrej ale já mám jinou skušenost TRW prodáváme asi 8 let a můžu řic že se nejaká reklamace objeví ale u swagu jsme jich měli víc.
Ale můžu zodpovědně říc že jsem swag ramena na superba dal známemu je to asi 2 roky a jeto zase vymlácený jak prase no chtěl ušetřit s TRW jsem zatím na těhle nápravách neměl problém.
audi80
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 15 zář 2009, 10:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od audi80 »

jo lemfolder je kvalita.kdyz sem delal silentbloky na audině (80 b4) tak jeden vyšel na 500 ale vydržely hrozně moc.max. spokojenost
Audi 80 1Z uz neni , teď audi 100/c4 2.8 v6 175 ps a quattro:-)a další přírustek moje oblíbená Audi A6 C4 2.5 TDi R5 6kvalt,170 PS a 340 Nm, 6,7 l/100km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“