Čidlo teploty oleje

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

myslis ten J-DOT??? ten jediny pokial viem dokaze na MaxiDote zobrazovat teplotu oleja tlak turba a podobne....
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Uživatelský avatar
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 581
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Koupil jsem budík od FK Automotive na teplotu oleje. Součástí balení bylo i několik nádstavců na místo vypouštěcího šroubu, do kterých se osadí čidlo teploty. Trošku mě udivilo, že ty nádstavce jsou z hliníku ale budiž. Co mě ale dorazilo je fakt, že když se pokusím zašroubovat prsty ten nádstavec do vany, zůstane cca 3mm mezera od hlavy šroubu k vaně (zřejmě je nepatrně kónický z důvodu těsnosti). Neříkám, že by to asi nešlo klíčem zašroubovat dál, jen jsem to nezkoušel vzhledem k tomu, že vana nebyla moje...

Tady je to vidět:
Obrázek

a tady ještě velikostní rozdíl mezi orig šroubem a nádstavcem:
Obrázek

Vzhledem k tomu, že na orig šroubu je ještě měděné těsnění mám docela obavu, jak bude těsnit tento hliníkový nádstavec a to čidlo nemluvě o tom, že pod jeho hlavu zaručeně žádné těsnění nedám. Setkal se a montoval někdo takové řešení ? Vím že tyto čidla i nádstavce má i JOM...

Další věc, docela by mě zajímalo, kolik demontáží vydrží teplotní čidlo (na adaptér bych už po osazení raději moc nešahal...). Ono totiž kdyby to prdlo při jízdě tak se z toho asi podělám... Předpokládám, že mě doporučíte jiné čidlo přímo se závitem M14 ale zajímalo by mně, jestli z tohoto něco vykouzlím tak, aby se to během jízdy neposralo...

To teplotní čidlo má navíc kónický závit (od cca 9,5 do 10,5), přemýšlel jsem, že bych provrtal klasický vypouštěcí šroub jenže zatím co hliníkový adaptér se závitu teplot. čidla ochodně přizpůsobí, tak ocel šroub pevnosti 8.8 nebo z četo ho je ho nepustí... Chtěl bych vás požádat o radu ať po zapojení a první jízdě nedávám inzerát koupím nový motor... Díky
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Uživatelský avatar
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 581
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

možná dotaz na strojaře či zámečníka ale zeptám se:
Obrázek

Toto je teplotní čidlo na olej, viz můj dotaz o přízpěvek výše, kónický závit pouštím z hlavy, napadlo mě toto - co tak na soustruhu ohlodat stávající závit a konus a vyřezat tam nový rovný závit ? Je to rozumné vzhledem k neznámé tloušťce opláštění Obrázek ? Pak by nebyl problém vyvrtat do M14 vypouštěcího šroubu díru a závit a osadit toužebný senzor

A nebo jsem ještě našel toto - Adaptér 1/8 na M14 x 1.5 na přídavný senzor

Obrázek

Máte to někdo v kombinaci s čidlem jako je na fotce ? Sice píší "Adaptér 1/8" na M14 x 1.5 na přídavný senzor. Vnitřní závit 1/8" 27NPT kónický. Adaptér se závitem určený pro čidlo přídavných budíků zejména teploty nebo tlaku oleje." ale nerad bych koupil zajíce v pytli a pak to nosil jako přívěšek na krku Obrázek
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Uživatelský avatar
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 581
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Ještě jednou to tady obnovím, takže nakonec takto:

Obrázek-Obrázek
Obrázek-Obrázek

Celé je to zalité nějakou zelenou těsnící sračkou, kónický závit na čidle se raději nechal na pokoji, původně jsem to chtěl sjet na soustruhu. Kdyby někdo měl podobný problém a chtěl to řešit, tak mě pošlete Obrázek. Stálo mě to 4 piva :) Velký dík patří Mojmírovi a panu technologovi.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
kapi06
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 09 lis 2012, 18:30
Odpovědi: 0
Bydliště: české budějovice

Příspěvek od kapi06 »

zdravim pánové. mám také budíky od FK automotive a mám problém s připojením čídla teploty oleje. je to přešně taková čidlo jako je na fotkách. zkoušel sem ho připojit a asi se někde stala chyba protože mi ten plastovej hořejšek jak je v tom zalitá ta zavitová tyčinka ulít:-/ asi skrat trochu :-) kazdopadne potřeboval bych poradit kde to čidlo sehnat a jakym zpusobem k němu připojit kabeláž aby to vše fungovalo. díky moc kapi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“