spojka na Ibu AFN 176PS 429Nm(bude aj viac!)treba mi 11mm hl
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
Odpovědi: 0
spojka na Ibu AFN 176PS 429Nm(bude aj viac!)treba mi 11mm hl
Ahojte, potreboval by som poradiť so spojkou na moju Ibizu, chcem niečo dobré a lacné, teraz tam je sériová, ktorá bola vraj pred rokom a pól menená, asi Sachs. Auto má vypínaťeľný čip, kedy má 120PS a 260Nm. 90% času jazdí na aute priaťeľka, samozrejme bez čipu, ja chodím cez leto na šprinty, zhruba 5-7 akcíí a asi 3-4 krát si idem zajazdiť do vrchu. Momentálne to šmýka len s čipom v rozmedzí 1800-2500 otáčok. Na posledných pretekoch do vrchu, mi auto nechcelo ísť do otáčok, evidentne strácalo výkon, keď som bol asi 2km pred cieľom. Mohlo to byť tou spojkou? Ponúkajú mi sadu LUK, VALEO alebo Sachs. Vydrží to niečo? Dík za odpovede.
Naposledy upravil(a) Branislav Farkaš dne 19 kvě 2009, 20:32, celkem upraveno 2 x.
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Re: spojka na Ibizu AFN 160PS 400Nm
daj tam nieco silnejsie ako original... treba ti silnejsi pritlacak lebo ten co tam je evidentne nestiha v otackach kde je velky krutak .. ja by som porozmyslal nad kombinaciou zotrvacnik jednohmota z motoru 1Z, lamela 1Z preoblozena, trebars u renovaku, a pritlacak VR6 ..Branislav Farkaš píše:Ahojte, potreboval by som poradiť so spojkou na moju Ibizu, chcem niečo dobré a lacné, teraz tam je sériová, ktorá bola vraj pred rokom a pól menená, asi Sachs. Auto má vypínaťeľný čip, kedy má 120PS a 260Nm. 90% času jazdí na aute priaťeľka, samozrejme bez čipu, ja chodím cez leto na šprinty, zhruba 5-7 akcíí a asi 3-4 krát si idem zajazdiť do vrchu. Momentálne to šmýka len s čipom v rozmedzí 1800-2500 otáčok. Na posledných pretekoch do vrchu, mi auto nechcelo ísť do otáčok, evidentne strácalo výkon, keď som bol asi 2km pred cieľom. Mohlo to byť tou spojkou? Ponúkajú mi sadu LUK, VALEO alebo Sachs. Vydrží to niečo? Dík za odpovede.
alebo eset jedna moznost ale to neviem ci tam bdue pasovat... Huml tu dost chvali spojku z fabie ATD tak keby sem nieco o tom napisal tak by bolo dobre

Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
Odpovědi: 0
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
budem trieskat ceny odhadom tak sa nehnevaj ak budu zle...Branislav Farkaš píše:koľko by ma asi stála tá tvoja alternatíva
preoblozenie akejkolvek lamely v renovaku ta vyjde daleko pod 1000 KC, lamela samostatne tiez okolo 1000 kc nejaka zodrata, ale to nevadi lebo ju das preoblozit , pritlacak vr6 od 1500Kc do 3500 KC odhadom a zotrvak tiez tak
co sa tyka toho atd kitu tak sa tu cely predaval za 3500 czk pouzivany.. takze 4500 aj s preoblozenim..ale opakujem NEVIEM ci pasuje aj na afnka sam by som to rad vedel
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
zkus se podívat na toto. je to aktual http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=34472:)
seat toledo 1M - tak trochu série
Re: spojka na Ibizu AFN 160PS 400Nm
teraz neviem kolkatku mas lamelu asi 228 mm...dal ju preoblozit....od renovaku...na to ze si zasiel pod 15 je to treba...inac mas o konkurenta menej buducu sezonu...leon predany...po burackeBranislav Farkaš píše:Ahojte, potreboval by som poradiť so spojkou na moju Ibizu, chcem niečo dobré a lacné, teraz tam je sériová, ktorá bola vraj pred rokom a pól menená, asi Sachs. Auto má vypínaťeľný čip, kedy má 120PS a 260Nm. 90% času jazdí na aute priaťeľka, samozrejme bez čipu, ja chodím cez leto na šprinty, zhruba 5-7 akcíí a asi 3-4 krát si idem zajazdiť do vrchu. Momentálne to šmýka len s čipom v rozmedzí 1800-2500 otáčok. Na posledných pretekoch do vrchu, mi auto nechcelo ísť do otáčok, evidentne strácalo výkon, keď som bol asi 2km pred cieľom. Mohlo to byť tou spojkou? Ponúkajú mi sadu LUK, VALEO alebo Sachs. Vydrží to niečo? Dík za odpovede.




BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
to tam nepůjde BPX má 6qjohny píše:zkus se podívat na toto. je to aktual http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=34472:)

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
Re: spojka na Ibizu AFN 160PS 400Nm
mne poradil Huml LUK sadu na ATD fabia 74kw. samozrejme musis mat jednohmotu. a vyslovene LUK. on jazdi na GIII upravenej a urco tam ma AFN. Mozno sa vyjadri. Ale skusenosti ma hodne dost. pisal mi ze ma dobry prenos a ze uplne v pohode zdrzi cca 180 koni a 380 Nm . uz si ju zhanamBranislav Farkaš píše:Ahojte, potreboval by som poradiť so spojkou na moju Ibizu, chcem niečo dobré a lacné, teraz tam je sériová, ktorá bola vraj pred rokom a pól menená, asi Sachs. Auto má vypínaťeľný čip, kedy má 120PS a 260Nm. 90% času jazdí na aute priaťeľka, samozrejme bez čipu, ja chodím cez leto na šprinty, zhruba 5-7 akcíí a asi 3-4 krát si idem zajazdiť do vrchu. Momentálne to šmýka len s čipom v rozmedzí 1800-2500 otáčok. Na posledných pretekoch do vrchu, mi auto nechcelo ísť do otáčok, evidentne strácalo výkon, keď som bol asi 2km pred cieľom. Mohlo to byť tou spojkou? Ponúkajú mi sadu LUK, VALEO alebo Sachs. Vydrží to niečo? Dík za odpovede.

mal som starsiu kombinaciu VR6 a 1Z no uz klze.
GIV var asz 4mot upraveny
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
Odpovědi: 0
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
Odpovědi: 0
Re: spojka na Ibizu AFN 160PS 400Nm
Díky moc, ja mám asi dvojhmotu, teda treba mi sadu LUK na ATD a k tomu zohnať jednohmotnostný zotrvák z ATD.jordee_23 píše:mne poradil Huml LUK sadu na ATD fabia 74kw. samozrejme musis mat jednohmotu. a vyslovene LUK. on jazdi na GIII upravenej a urco tam ma AFN. Mozno sa vyjadri. Ale skusenosti ma hodne dost. pisal mi ze ma dobry prenos a ze uplne v pohode zdrzi cca 180 koni a 380 Nm . uz si ju zhanamBranislav Farkaš píše:Ahojte, potreboval by som poradiť so spojkou na moju Ibizu, chcem niečo dobré a lacné, teraz tam je sériová, ktorá bola vraj pred rokom a pól menená, asi Sachs. Auto má vypínaťeľný čip, kedy má 120PS a 260Nm. 90% času jazdí na aute priaťeľka, samozrejme bez čipu, ja chodím cez leto na šprinty, zhruba 5-7 akcíí a asi 3-4 krát si idem zajazdiť do vrchu. Momentálne to šmýka len s čipom v rozmedzí 1800-2500 otáčok. Na posledných pretekoch do vrchu, mi auto nechcelo ísť do otáčok, evidentne strácalo výkon, keď som bol asi 2km pred cieľom. Mohlo to byť tou spojkou? Ponúkajú mi sadu LUK, VALEO alebo Sachs. Vydrží to niečo? Dík za odpovede.![]()
mal som starsiu kombinaciu VR6 a 1Z no uz klze.
Nevie niekto o zotrváku na ATD? Díky.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20 led 2008, 19:02
- Bydliště: Trenčín
Odpovědi: 0
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
Odpovědi: 0