spojka na Ibu AFN 176PS 429Nm(bude aj viac!)treba mi 11mm hl

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Odpovědi: 0
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Bydliště: Banská Bystrica,SK

spojka na Ibu AFN 176PS 429Nm(bude aj viac!)treba mi 11mm hl

Příspěvek od Branislav Farkaš »

Ahojte, potreboval by som poradiť so spojkou na moju Ibizu, chcem niečo dobré a lacné, teraz tam je sériová, ktorá bola vraj pred rokom a pól menená, asi Sachs. Auto má vypínaťeľný čip, kedy má 120PS a 260Nm. 90% času jazdí na aute priaťeľka, samozrejme bez čipu, ja chodím cez leto na šprinty, zhruba 5-7 akcíí a asi 3-4 krát si idem zajazdiť do vrchu. Momentálne to šmýka len s čipom v rozmedzí 1800-2500 otáčok. Na posledných pretekoch do vrchu, mi auto nechcelo ísť do otáčok, evidentne strácalo výkon, keď som bol asi 2km pred cieľom. Mohlo to byť tou spojkou? Ponúkajú mi sadu LUK, VALEO alebo Sachs. Vydrží to niečo? Dík za odpovede.
Naposledy upravil(a) Branislav Farkaš dne 19 kvě 2009, 20:32, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Re: spojka na Ibizu AFN 160PS 400Nm

Příspěvek od netopier »

Branislav Farkaš píše:Ahojte, potreboval by som poradiť so spojkou na moju Ibizu, chcem niečo dobré a lacné, teraz tam je sériová, ktorá bola vraj pred rokom a pól menená, asi Sachs. Auto má vypínaťeľný čip, kedy má 120PS a 260Nm. 90% času jazdí na aute priaťeľka, samozrejme bez čipu, ja chodím cez leto na šprinty, zhruba 5-7 akcíí a asi 3-4 krát si idem zajazdiť do vrchu. Momentálne to šmýka len s čipom v rozmedzí 1800-2500 otáčok. Na posledných pretekoch do vrchu, mi auto nechcelo ísť do otáčok, evidentne strácalo výkon, keď som bol asi 2km pred cieľom. Mohlo to byť tou spojkou? Ponúkajú mi sadu LUK, VALEO alebo Sachs. Vydrží to niečo? Dík za odpovede.
daj tam nieco silnejsie ako original... treba ti silnejsi pritlacak lebo ten co tam je evidentne nestiha v otackach kde je velky krutak .. ja by som porozmyslal nad kombinaciou zotrvacnik jednohmota z motoru 1Z, lamela 1Z preoblozena, trebars u renovaku, a pritlacak VR6 ..
alebo eset jedna moznost ale to neviem ci tam bdue pasovat... Huml tu dost chvali spojku z fabie ATD tak keby sem nieco o tom napisal tak by bolo dobre :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Odpovědi: 0
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

koľko by ma asi stála tá tvoja alternatíva
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Branislav Farkaš píše:koľko by ma asi stála tá tvoja alternatíva
budem trieskat ceny odhadom tak sa nehnevaj ak budu zle...
preoblozenie akejkolvek lamely v renovaku ta vyjde daleko pod 1000 KC, lamela samostatne tiez okolo 1000 kc nejaka zodrata, ale to nevadi lebo ju das preoblozit , pritlacak vr6 od 1500Kc do 3500 KC odhadom a zotrvak tiez tak

co sa tyka toho atd kitu tak sa tu cely predaval za 3500 czk pouzivany.. takze 4500 aj s preoblozenim..ale opakujem NEVIEM ci pasuje aj na afnka sam by som to rad vedel
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2006, 16:21

Příspěvek od johny »

zkus se podívat na toto. je to aktual http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=34472:)
seat toledo 1M - tak trochu série
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Re: spojka na Ibizu AFN 160PS 400Nm

Příspěvek od cupra »

Branislav Farkaš píše:Ahojte, potreboval by som poradiť so spojkou na moju Ibizu, chcem niečo dobré a lacné, teraz tam je sériová, ktorá bola vraj pred rokom a pól menená, asi Sachs. Auto má vypínaťeľný čip, kedy má 120PS a 260Nm. 90% času jazdí na aute priaťeľka, samozrejme bez čipu, ja chodím cez leto na šprinty, zhruba 5-7 akcíí a asi 3-4 krát si idem zajazdiť do vrchu. Momentálne to šmýka len s čipom v rozmedzí 1800-2500 otáčok. Na posledných pretekoch do vrchu, mi auto nechcelo ísť do otáčok, evidentne strácalo výkon, keď som bol asi 2km pred cieľom. Mohlo to byť tou spojkou? Ponúkajú mi sadu LUK, VALEO alebo Sachs. Vydrží to niečo? Dík za odpovede.
teraz neviem kolkatku mas lamelu asi 228 mm...dal ju preoblozit....od renovaku...na to ze si zasiel pod 15 je to treba...inac mas o konkurenta menej buducu sezonu...leon predany...po buracke :( :( :( ale forgi ti to vrati...(zlta cupra)ten trencin o 1 stotinu... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

johny píše:zkus se podívat na toto. je to aktual http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=34472:)
to tam nepůjde BPX má 6q ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

219mm :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

so 120 PS sa da ist pod 15s? ci ako?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: spojka na Ibizu AFN 160PS 400Nm

Příspěvek od jordee_23 »

Branislav Farkaš píše:Ahojte, potreboval by som poradiť so spojkou na moju Ibizu, chcem niečo dobré a lacné, teraz tam je sériová, ktorá bola vraj pred rokom a pól menená, asi Sachs. Auto má vypínaťeľný čip, kedy má 120PS a 260Nm. 90% času jazdí na aute priaťeľka, samozrejme bez čipu, ja chodím cez leto na šprinty, zhruba 5-7 akcíí a asi 3-4 krát si idem zajazdiť do vrchu. Momentálne to šmýka len s čipom v rozmedzí 1800-2500 otáčok. Na posledných pretekoch do vrchu, mi auto nechcelo ísť do otáčok, evidentne strácalo výkon, keď som bol asi 2km pred cieľom. Mohlo to byť tou spojkou? Ponúkajú mi sadu LUK, VALEO alebo Sachs. Vydrží to niečo? Dík za odpovede.
mne poradil Huml LUK sadu na ATD fabia 74kw. samozrejme musis mat jednohmotu. a vyslovene LUK. on jazdi na GIII upravenej a urco tam ma AFN. Mozno sa vyjadri. Ale skusenosti ma hodne dost. pisal mi ze ma dobry prenos a ze uplne v pohode zdrzi cca 180 koni a 380 Nm . uz si ju zhanam :D

mal som starsiu kombinaciu VR6 a 1Z no uz klze.
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Odpovědi: 0
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

Netopier, ja som nikdy netvrdil, že mám 120PS, teda mám 122PS/260Nm keď mám vypnutý čip, keď zapnem 160PS a 400Nm
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Odpovědi: 0
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Re: spojka na Ibizu AFN 160PS 400Nm

Příspěvek od Branislav Farkaš »

jordee_23 píše:
Branislav Farkaš píše:Ahojte, potreboval by som poradiť so spojkou na moju Ibizu, chcem niečo dobré a lacné, teraz tam je sériová, ktorá bola vraj pred rokom a pól menená, asi Sachs. Auto má vypínaťeľný čip, kedy má 120PS a 260Nm. 90% času jazdí na aute priaťeľka, samozrejme bez čipu, ja chodím cez leto na šprinty, zhruba 5-7 akcíí a asi 3-4 krát si idem zajazdiť do vrchu. Momentálne to šmýka len s čipom v rozmedzí 1800-2500 otáčok. Na posledných pretekoch do vrchu, mi auto nechcelo ísť do otáčok, evidentne strácalo výkon, keď som bol asi 2km pred cieľom. Mohlo to byť tou spojkou? Ponúkajú mi sadu LUK, VALEO alebo Sachs. Vydrží to niečo? Dík za odpovede.
mne poradil Huml LUK sadu na ATD fabia 74kw. samozrejme musis mat jednohmotu. a vyslovene LUK. on jazdi na GIII upravenej a urco tam ma AFN. Mozno sa vyjadri. Ale skusenosti ma hodne dost. pisal mi ze ma dobry prenos a ze uplne v pohode zdrzi cca 180 koni a 380 Nm . uz si ju zhanam :D

mal som starsiu kombinaciu VR6 a 1Z no uz klze.
Díky moc, ja mám asi dvojhmotu, teda treba mi sadu LUK na ATD a k tomu zohnať jednohmotnostný zotrvák z ATD.
Nevie niekto o zotrváku na ATD? Díky.
stanley 12
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2008, 19:02
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od stanley 12 »

Branislav Farkaš píše:Netopier, ja som nikdy netvrdil, že mám 120PS, teda mám 122PS/260Nm keď mám vypnutý čip, keď zapnem 160PS a 400Nm
a so 160ps zajdes pod 15s :o
Fabia 1,9TDI PD 74kw+130ps trysky, 130ps turbo, sanie FRS, kat a egr off, chip cca 160ps
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Odpovědi: 0
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

160PS/400Nm
forgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 23 čer 2007, 07:41
Bydliště: Nemsova,SK

Příspěvek od forgi »

Branislav Farkaš píše:160PS/400Nm
No tiez budem casom riesit spojku na moju cupru. Mam tam 240 ku lamelu , dvojhmotu zotrvák. Zatial chcem vyskusat preoblozit seriovu lamelu u renovaku ale čo nato potom časom zotrvák? Brano tie kopce by som potom stebou mozno skusil , jeden mozno dva.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“