Passat B5 1,9 TDI PD 85kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vencavw
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 15 srp 2008, 15:08
Odpovědi: 0

Passat B5 1,9 TDI PD 85kw

Příspěvek od vencavw »

Začla se strácet voda, ale jen někdy. Včera při dlouhé cestě do kopce i když bylo venku pod nulou se auto začlo přehřívat asi 110°C ale asi za 15 vteřin zase padla teplota na 90°C a pak už dobrý. Voda utekla víčkem na nádobce. Ale když sem to skoušel teť tak nic cca 250 km a vody je stejně a teplota je max 90°C. Je možné že by to mohlo být víčkem neobo spíš těsnění pod hlavou? Díky moc za rady.
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

auto stalo vonku na mraze? mozno len primrzol chladic?
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
vencavw
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 15 srp 2008, 15:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od vencavw »

Právě že ne auto bylo v garáži a stalo se to až po ujetí cca 200km.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

mozna termostat na odchodu
Nissan Primera SW 1,9 DCi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak začíná těsnění pod hlavou

chlazení se jmenuje přetlakové oběžné tak ty dvě věci je taky nutno zkontrovat zda je v chlazení přetlak a zda vodní čerpadlo honí vodu miloš
vencavw
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 15 srp 2008, 15:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od vencavw »

Hadice jsou natlakované jak mají a vodní pumpa byla nová asi před 40000km, ovšem je pravda že i tak nemusí být úplně v pořadku! :( Je nějaká možnost jak zjistit jestli je těsnění pod hlavou v háji?
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

projdi si zakladni veci typu pumpa, termostat...pak se trap hlavou
Nissan Primera SW 1,9 DCi
vencavw
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 15 srp 2008, 15:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od vencavw »

Asi jo vyměním termostat, víčko, kouknu co ta pumpa i když ta by snad měla být OK. Trošku mě zaráží že se začla strácet voda už před tím, jenže sem si nevšiml níčeho zvlaštního s teplotou. Asi dvakrát sem dolil půl litru. během 2000km.

Díky za rady.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

čeká Tě těsnění pod hlavou
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vencavw píše:Hadice jsou natlakované jak mají a vodní pumpa byla nová asi před 40000km, ovšem je pravda že i tak nemusí být úplně v pořadku! :( Je nějaká možnost jak zjistit jestli je těsnění pod hlavou v háji?
jo tlakuje se válec kompresorem přes žhavič miloš
vencavw
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 15 srp 2008, 15:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od vencavw »

Dobře kouknu na to. Myslíš že to půjde poznat i když je to tak málo? Asi se zvedne hladina když bude špatné těsnění že?

Díky moc
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vencavw píše:Dobře kouknu na to. Myslíš že to půjde poznat i když je to tak málo? Asi se zvedne hladina když bude špatné těsnění že?

Díky moc
těžko říct zkus napsat origoš co já měl případy tak to bylo jasné bublifuk a s úspěchem jsem zatím diagnostikoval v prvotní fázi jen benál na kompresoru dám nejvíc 9.5,

nebo tomu dej nářez těsnění se propálí a budeš mít jasno (hm) miloš
vencavw
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 15 srp 2008, 15:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od vencavw »

Kouknu na to a když se nic dít nebude tak holt budu jezdit než se to ukáže pořádně. Jen mám trochu strach aby mi pak nenatekla voda do válce já otočil starterem a nemusel bych ještě měnit ojnici!?
vencavw
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 15 srp 2008, 15:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od vencavw »

Tak sem to dneska natlakoval kompresorem a vůbec nic, ani bublinka.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak zkus tlakovat chlazení, třeba odpoj přepadovou hadici s expansky vraz do ní svíčku a na expansku připoj kompresor nejlépe ten malý ledničkový toho vzduchu přiměřeně s rozumem, třeba ti někde něco kápne

a z toho přepadu tam ti to musí chrstat jak ta voda tam jde půl dne tak je vodní čerpadlo praské miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“