jede nejaky jiny diesel jako TDI :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ked sme uz pri tych skodovkach. Viete preco do nich zacaly montovat ohrev zadneho skla? Aby vam nebolo zima na ruky ked ju budete roztlacat.
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
ale felda uz nebola za komancov ani favoritgo.vojta píše:co sem taháš škodu 120l.. to je zase trochu mimo mísu, ne?? tys asi zapoměl, že jsem tady byli v zajetí komárů a ty žádnej vývoj nepustily.. tak to nesrovnávej s fiatem který fungoval v normální zemi a neměl omezení..já osobně proti fiatu nic nemám, ale prostě jim chybí německá preciznost.. to zpracování stojí za houby..
Zkuste si někdo přečíst něco o vzniku favoritu. Pak se budete divit, že to auto vůbec jede. Co všechno se zkoušelo, co bylo vyvinuto a fungovalo a nakonec to bylo moc drahý a tak to do výroby nešlo, nebo to neuměly naše totalitní fabriky vůbec udělat.
Felda je na tom o trošku líp
A ten vtip o vyhřejvaným zadním okýnku už je hoooodně starej, asi někdo záviděl při škrábání.
Ital má nádherný design, to jo a ve všem, třeba Ducati
Němec to má zase všechno dotažený, ta preciznost tam je.
Děláme servis na strojích italskejch, německejch a anglickejch a musím říct, že italové jsou fakt strašný, katalogy příšerný, dodávka dílů katastrofa (v létě měsíc dovolená...)
Tohle by si němec nebo angličan nikdy nedovolil. A nevěřím, že v autech je to jinak.
Felda je na tom o trošku líp
A ten vtip o vyhřejvaným zadním okýnku už je hoooodně starej, asi někdo záviděl při škrábání.

Ital má nádherný design, to jo a ve všem, třeba Ducati
Němec to má zase všechno dotažený, ta preciznost tam je.
Děláme servis na strojích italskejch, německejch a anglickejch a musím říct, že italové jsou fakt strašný, katalogy příšerný, dodávka dílů katastrofa (v létě měsíc dovolená...)
Tohle by si němec nebo angličan nikdy nedovolil. A nevěřím, že v autech je to jinak.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Italové v zimě nemakaj a v létě tancujou. Podle toho ty auta také vypadají.go.vojta píše:tak tak.. italové jsou salámisti. maj všechno na háku.. a pak taky ty auta vypadaj. občas do itálie jedu tak to tam vidím.. jako lidi jsou to v pohodě.. přátelští, otevření, někteří trošku hlučnější, ale morálka je na nule..

Měli jsme vždycky spousty šikovných hlaviček a rukou, ale brzda zvaná SSSR nám utípla náskok před Evropou. Kdyby tenkrát udělali tu čáru východního bloku až za námi, kde bychom asi byli? Vždyť Německo po válce začínalo z větších ho.en, než my... Ale historie už byla. Teď nezbývá, než dohánět. A ani nejlepší konstruktéři práci nebudou vykonávat pro vlasteneckou uvědomělost, ale pro solidní finanční ohodnocení a to se jim dostane jedině ze zahraničního kapitálu...chiptuning píše:sice je to O.T. ale dovolim si reagovat , v konstrukci jsme vzdy meli velmi dobre ba nejlepsi pracovniky ,kdyz se podivas na zacatek minuleho stoleti tak se k nam mohli vsichni chodit ucit , samozdrejmne ze je vec financi myslenky realizovat i dnes mame konstruktery na urovni / wrc a jine zavodni specialy at jsou to okruhovy auta, trucky autocros atdLukas.J.J píše:Ono nebýt podílu VW . . .
Na tom se asi shodneme, ale to asi vážně neřeší točák u TDI


Fočus 1,6TDCI
T4 MTDI
T4 MTDI
JTD????
Já to tady tak pročítam a musím se smát,vždycky když k nám přijede nejaký JTD tak si říkám že to si muže koupit jen zoufalec,vždyt motor beží právě jak nejakej traktor,je fakt že JTD 105 třeba ve fiatu bravo jede docela slušně ale celkovej dojem tohoto stroje strašnej,nemálo těchto stroju opravujeme a je to hruza
z motoru chčí olej všude možně,neviděl jsem jedinýho fiata kterej by byl po 150000km tak suchej jak Vw group atd...vždyt to auto už v nákupu je levnější než koncernový vuz tak by se to asi někde mělo projevit.ne?Ciao ragazzi 


Asi tak. MAl sdom kedysi fiaty,co sa týka výkonu,boli dobré,ale spolahlivosti a výdrze na hovno. Ale VW ich za poslednych 7 rokov predbehol,su to polejnicky,mal som Cromu aj Tipo,potom som sa na Taliana uz vybodol,lebo ma nebavilo stale menit ramena,capy,poddimenzovane brzdy,dolievanie oleja,generalka motora na Tipe 1.9TD bola po 200.000km,potom som najazdil dalsich 130.000km a stastne predal,bokom mi vyletela z prevodovky von na cestu 5-ka s kusom hlav.hriadele,proste furt sa cosi sralo,este si spominam stale sa sralo centralne,stale svietila nejaka zavada aj ked nebola a bolo len odidene cidlo,stale zdochli podsvecovacie ziarovky atd.... Proste stale sa vsetko sralo,total nespolahlive auto a moj nazor na Taliana nikto nezmenimaros261177 píše:Ahoj, no pekne si to tu popisal len si zabudol dodat ze kvalita a zivotnost tebou "vychvalenych" motorov konci niekde okolo 100000 km, chcel by som vidiet koľko motorov od fiat v priemere ma nabehanych cca 200000km a viac ako to maju motori od VW a su este v pohodejojo píše:Vyskusaj JTD od fiatu a az potom uvidis co ide. Ja som vyznavac zazihovych motorov najma Turbo i.e. (Na naftu ma byt traktor a Liazka, na benzin auto a na plyn sporak.)Ale spomadzi "traktorikov" JTD nema konkurenciu. A co sa tyka VW group maju motory z najzaostalejsou technikou. System VP44 klasicke TDI (nie PD) je okopirovany od Fiatu Croma TurboD i.d. a Ktovie ako im to nefunguje hlavne tie novsie co maju hlavy made in Turkey, India a pod..., ale tie prve r.v. 97-98 nemaly nejake velke problemy . Sme mali Octavku 66kW r.v. 97 a az na elektroniku bola celkom fajn. System PD (Pumpe Duse=lokomotiva) Je asi 100 rokov stara technologia, ktoru pouzivali lodne motory a v 70tych rokoch lokomotivy a malotraktory (TKZ "maly kirovec", Slavia atd.) Ceskoslovenskej vyroby. Az ked BOSCH dokazal minimalyzovat rozmery PD tak aby ich bolo mozne pouzit v osobnych autach, VW group ich zacal montovat. Zacal od roku tusimze asi 99, ale neviem to presne. Ale nepodaril sa im tak ho prestali vyrabat minuleho roku koli problemom co ma. Uz sa iba dopredaju hojne zasoby uz vyrobenych kusov a VW group ich pomali nahradza overenym systemom Common Rail (audi 3.0 TDI). Totiz PD ma viacere nedostatky akymi su napr. unavou materialu vahadiel zapricinena nerovnomernost vstrekovacich tlakov a nasledne problemi so startovanim hlavne za studena pri teplote vzduchu okolo 3 C , strasne tarakajuci chod a uz X krat majitelom rozbity naftovy chladic a obmedzene moznosti vstrekovacel mapy. Ja mam JTD a nedam dopustit. Ale pozor Fiat uzitkove vozidla maju aj motori Peugeot HDi a tie su strasne zle.
System Common rail vyvinuly Taliani Fiat. Prve auto to bolo ako vzdy Croma 1.9 TurboD i.d. uniJet v roku 95, ale bolo ich vyrobenych len zopar. Boom nastal az ked tento system zacal vo velkom montovat P.S.A. Peugeot HDi. Fiat group dodnes tento system vyvija a zdokonaluje nadalej (JTD-M MultiJet ). Ale Francuza by som naozaj nechcel.
Tu je maly zoznam automobiliek a ich obchodne nazvy pre Common Rail: FIAT group- JTD, UniJET, JTD-M, MultiJet. P.S.A. Peugeot citroen- HDi. VW group- TDI, Daimler Craysler- CDI. Renault- dCI. Ford-TDCI. BMW- D.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Motor TDI je okrem spotreby najvacsi odpad aky sa zrodil v celej novodobej dieselovej historii. Uz dobrych par rokov to "dokonalym" nemeckym strojom (myslim TDI)natieraju aj take znacky ako PSA ci Fiat,o tom ze napr.Honda vyrobila bez akejkolvek tradicie v dieseloch pred par rokmi motor ktory to tym hnusnym dymiacim traktorom nakopal na plnej ciare ani nehovorim.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 665
- Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
Tak mi ukaž nějaký jiný odpad, který vydrží déle!!marek66 píše:Motor TDI je okrem spotreby najvacsi odpad aky sa zrodil v celej novodobej dieselovej historii. Uz dobrych par rokov to "dokonalym" nemeckym strojom (myslim TDI)natieraju aj take znacky ako PSA ci Fiat,o tom ze napr.Honda vyrobila bez akejkolvek tradicie v dieseloch pred par rokmi motor ktory to tym hnusnym dymiacim traktorom nakopal na plnej ciare ani nehovorim.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Re: jede nejaky jiny diesel jako TDI :)
tak asi BMW ma najvykonnejsie a aj so super spotrebou diesle ale spolahlivost neviem..jack91 píše:AHoj
uz jsem vyzkousel HDi(Peugeot), TDDi(ford), DTi (Renault)
vsechno melo stejne nebo vice hp nez moje TDi PD.
Ale zatah nema zadny jako PD.
Fakt jsem s tim motorem strasne spokojene, jede super a spotreba super.
Ptam se, jede nejaky diesel lepe nez nase TDI cka:)
diky
no ale vw group preda rocne kopec aut a kazdy rok je to viac a viac...
o par rokov ma ambicie predat viac ako toyota, takze TDI od VW musi byt dobry diesel nie?
96kW + something more, KAT+EGR off, powered by BH MOTOR!
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
víš o čem mluvíš?? odpade....marek66 píše:Motor TDI je okrem spotreby najvacsi odpad aky sa zrodil v celej novodobej dieselovej historii. Uz dobrych par rokov to "dokonalym" nemeckym strojom (myslim TDI)natieraju aj take znacky ako PSA ci Fiat,o tom ze napr.Honda vyrobila bez akejkolvek tradicie v dieseloch pred par rokmi motor ktory to tym hnusnym dymiacim traktorom nakopal na plnej ciare ani nehovorim.
VW T5 GP 103 KW long
Myslím že když si ho nebudeme všímat tak dá pokoj. Mindráky by si měl léčit jinak a jinde, a že mu jeho š105 nejede, to nevyřeší tady, ale jen návštěvou odborného lékaře.marek66 píše:Motor TDI je okrem spotreby najvacsi odpad aky sa zrodil v celej novodobej dieselovej historii. Uz dobrych par rokov to "dokonalym" nemeckym strojom (myslim TDI)natieraju aj take znacky ako PSA ci Fiat,o tom ze napr.Honda vyrobila bez akejkolvek tradicie v dieseloch pred par rokmi motor ktory to tym hnusnym dymiacim traktorom nakopal na plnej ciare ani nehovorim.

VW Passat, Golf, Sharan, T4 tdi