Jaky vstriky do 1Z :(
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to syncon
jestli jsi tady, zkus odpovědět na ty otázky, který jsem ti položil v posledním mém příspěvku, díky
for ostatní ladiče co mají 1Z nejlépe Audi 80
když by bylo na vás, pro kterou trysku byste se rozhodli? 764 nebo 502?
Já nevím kvůli kouřivosti a spotřebě. Uvidíme co mi ještě v pátek řekne Huml, ke kterýmu se chystám
jestli jsi tady, zkus odpovědět na ty otázky, který jsem ti položil v posledním mém příspěvku, díky
for ostatní ladiče co mají 1Z nejlépe Audi 80
když by bylo na vás, pro kterou trysku byste se rozhodli? 764 nebo 502?
Já nevím kvůli kouřivosti a spotřebě. Uvidíme co mi ještě v pátek řekne Huml, ke kterýmu se chystám
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
Sprint502Audislav píše:to syncon
jestli jsi tady, zkus odpovědět na ty otázky, který jsem ti položil v posledním mém příspěvku, díky
for ostatní ladiče co mají 1Z nejlépe Audi 80
když by bylo na vás, pro kterou trysku byste se rozhodli? 764 nebo 502?
Já nevím kvůli kouřivosti a spotřebě. Uvidíme co mi ještě v pátek řekne Huml, ke kterýmu se chystám

S764Dukes píše:Sprint502Audislav píše:to syncon
jestli jsi tady, zkus odpovědět na ty otázky, který jsem ti položil v posledním mém příspěvku, díky
for ostatní ladiče co mají 1Z nejlépe Audi 80
když by bylo na vás, pro kterou trysku byste se rozhodli? 764 nebo 502?
Já nevím kvůli kouřivosti a spotřebě. Uvidíme co mi ještě v pátek řekne Huml, ke kterýmu se chystám

Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

mám na 1Z, který má cca 400tkm trysky 764 a najeto cca 5tkm a zcela v poho... Stejně tomu nenakládám pořád... Auto ožilo jak cip a za stejný prachy budeš mít o cca 10ps navíc, a ty se Ti někdy můžou hodit... Když budeš jezdit jak se sluší a patří, tak si myslím, že to vydrží dalších 300tkm
... Ale nezapomeň, že to je hlavně na osobě, která je mezi volantem a motorem... Klidně by jsi dokázal pohřbít i serii... Toť můj názor... 


Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

A jinak: S S502 bude motor v maximální pohodě... Nebude hulit, výkon poznáš a životnost by neměla být ovlivněna... S S764 to hulit asi trošku nejspíš bude (mně to zatím nehulí vůbec) a životnost je na řidiči... Když bych asi dlouhodobě držel plný se 502, tak by to vydrželo a se 764 asi ne... Ale to nemůžu posoudit, to jsou informace, které jsem získal odsud... Tak si pročti starší příspěvky o tryskách a budeš chytřejší... A stejně si myslím, že raději větší a novou trysku, než origo a špatnou...



Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

to Topr
jojo, mně jde hlavně o tu kouřivost a samozřejmě spotřebu. Teď mi to žere kolem 7 lt, což se mi zdá na TDI dost a ten motor je takovej jakejsi jalovej. Dálnice moc nejezdím, auto nehoním, jsem takovej běžnej uživatel, kterej jezdí tak 1000 km měsíčně. Disel mám proto, že jsem benzína nikdy neměl, nic mně to neříkalo a i když moc nenajezdím, tak je pro mě nafta prostě číslo jedna. Líbí se mi holt vlastnosti dieselových motorů. Zkoušel jsi měřit teď ten motor na brzdě kolik má výkon? Tipuju že těch 120 PS bys tam mít měl. Kdybych dal 502, tak bych byl asi někde na 115 že?
jojo, mně jde hlavně o tu kouřivost a samozřejmě spotřebu. Teď mi to žere kolem 7 lt, což se mi zdá na TDI dost a ten motor je takovej jakejsi jalovej. Dálnice moc nejezdím, auto nehoním, jsem takovej běžnej uživatel, kterej jezdí tak 1000 km měsíčně. Disel mám proto, že jsem benzína nikdy neměl, nic mně to neříkalo a i když moc nenajezdím, tak je pro mě nafta prostě číslo jedna. Líbí se mi holt vlastnosti dieselových motorů. Zkoušel jsi měřit teď ten motor na brzdě kolik má výkon? Tipuju že těch 120 PS bys tam mít měl. Kdybych dal 502, tak bych byl asi někde na 115 že?
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
Tak když jsi klidnej řidič, tak se rozhodni jak uznáš za vhodné... Přece jen s normal jízdou a občasným plným knedlíkem nemůžeš popravit motor ani se 764.. Celkem i hodně místních borců psalo, že 1Z v dobré kondici 764 vydrží a já to teď můžu posoudit... Na brzdě jsem nebyl, měřil jsem to jen K-Powerem a tam mi vylezlo nécelých 125 koní... Ale věřit tomu nemůžeš... Spíš jen pro orientaci... A spotřeba 7L? Tak to zase tak slušnej řidič nejsi... Nebo něco nemáš v pořádku... Nebo jezdíš často po městě s krátkýma vzdálenostma?
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

to Thopr
No tu spotřebu bych nepřičítal tomu, že bych byl nějakej huntér motorů a dával tomu pokouřit. Ale je pravda, že jezdím krátký vzdálenosti. do práce to mám cca 11 km a jezdím taky po Brně. Jestli mám něco v nepořádku nevím. Já bych to asi přisuzoval těm vstřikům. Auto mně sice nehulí, ale od spodu to holt nemá krouťák, psal tady sycon, že měl podobný problémy a že měl o kousek posunutý rozvody, už jsem tady o tom něco přečetl, ale to se mi nezdá. Myslím si že by ten motor měl takovej divnej zvuk. Je sice pravda, že ráno když je to studený, tak je to takový líný, ale na ty rozvody se mi to nezdá. No uvidím ještě, co tomu řekne Huml, kterej mi to zkoukne a pak půjdem do výměny těch trysek
No tu spotřebu bych nepřičítal tomu, že bych byl nějakej huntér motorů a dával tomu pokouřit. Ale je pravda, že jezdím krátký vzdálenosti. do práce to mám cca 11 km a jezdím taky po Brně. Jestli mám něco v nepořádku nevím. Já bych to asi přisuzoval těm vstřikům. Auto mně sice nehulí, ale od spodu to holt nemá krouťák, psal tady sycon, že měl podobný problémy a že měl o kousek posunutý rozvody, už jsem tady o tom něco přečetl, ale to se mi nezdá. Myslím si že by ten motor měl takovej divnej zvuk. Je sice pravda, že ráno když je to studený, tak je to takový líný, ale na ty rozvody se mi to nezdá. No uvidím ještě, co tomu řekne Huml, kterej mi to zkoukne a pak půjdem do výměny těch trysek
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
Než budeš přemýšlet jaký trysky tam nacpat , tak si dej nejdřív ten motor do pořádku, TO JE ZÁKLAD,protože každé zvýšení výkonu, ať už čip, nebo trysky umocňují závady na,motoru ,jinak 502, bez problému, a sprinty 764 taky zkousne, ale je to na trochu větší kouřivost, a trochu riziko pro písty, jinak jak napsal Thopr, hlavní problém je v tom člověku za volantemAudislav píše:to Thopr
No tu spotřebu bych nepřičítal tomu, že bych byl nějakej huntér motorů a dával tomu pokouřit. Ale je pravda, že jezdím krátký vzdálenosti. do práce to mám cca 11 km a jezdím taky po Brně. Jestli mám něco v nepořádku nevím. Já bych to asi přisuzoval těm vstřikům. Auto mně sice nehulí, ale od spodu to holt nemá krouťák, psal tady sycon, že měl podobný problémy a že měl o kousek posunutý rozvody, už jsem tady o tom něco přečetl, ale to se mi nezdá. Myslím si že by ten motor měl takovej divnej zvuk. Je sice pravda, že ráno když je to studený, tak je to takový líný, ale na ty rozvody se mi to nezdá. No uvidím ještě, co tomu řekne Huml, kterej mi to zkoukne a pak půjdem do výměny těch trysek
tak jsem dnes konečně do svýho motoru nacpal nový trysky (teda byl to spíše Huml, který mi je tam dal a tímto bych mu chtěl ještě jednou poděkovat) rozhodl jsem se pro Sprint 502 a první pocity jsou perfektní. Po prvních metrech jde poznat citelný rozdíl ve výkonu. Skoro bych napsal, že to najednou táhne odspodu jako kdyby tam bylo turbo s naklápěním lopatek. Jel jsem s autem asi 15 km, abych to rošku vyzkoušel. Jel jsem taky kus po dálnici a je to fakt hezky živý, zkusil jsem to kus, jak to půjde, šlo mně to až ke 180 a pak jsem se na to vykašlal. Šlo by to bez problému dál, ale na první zkoušku, ještě k tomu když bylo mokro, tak jsem to neriskoval. Takže teď budu zvědavý na to jak se nové trysk projeví ještě na spotřebě. Uvažoval jsem jestli tam dám 502 nebo 764, ale nakonec mohu říct, že mi to plně dostačuje a jsem rád že jsem se rozhodl takto. U 764 bych měl obavu aby auto nějak moc nekouřilo, takhle je to bez kouře, výkon(pro mě) dostačující, takže asi tak
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
Tak tak... Hlavně jde o to, že jsi teď další spokojený TDIčkář...Audislav píše:tak jsem dnes konečně do svýho motoru nacpal nový trysky (teda byl to spíše Huml, který mi je tam dal a tímto bych mu chtěl ještě jednou poděkovat) rozhodl jsem se pro Sprint 502 a první pocity jsou perfektní. Po prvních metrech jde poznat citelný rozdíl ve výkonu. Skoro bych napsal, že to najednou táhne odspodu jako kdyby tam bylo turbo s naklápěním lopatek. Jel jsem s autem asi 15 km, abych to rošku vyzkoušel. Jel jsem taky kus po dálnici a je to fakt hezky živý, zkusil jsem to kus, jak to půjde, šlo mně to až ke 180 a pak jsem se na to vykašlal. Šlo by to bez problému dál, ale na první zkoušku, ještě k tomu když bylo mokro, tak jsem to neriskoval. Takže teď budu zvědavý na to jak se nové trysk projeví ještě na spotřebě. Uvažoval jsem jestli tam dám 502 nebo 764, ale nakonec mohu říct, že mi to plně dostačuje a jsem rád že jsem se rozhodl takto. U 764 bych měl obavu aby auto nějak moc nekouřilo, takhle je to bez kouře, výkon(pro mě) dostačující, takže asi tak



Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

Thopr píše:Tak tak... Hlavně jde o to, že jsi teď další spokojený TDIčkář...Audislav píše:tak jsem dnes konečně do svýho motoru nacpal nový trysky (teda byl to spíše Huml, který mi je tam dal a tímto bych mu chtěl ještě jednou poděkovat) rozhodl jsem se pro Sprint 502 a první pocity jsou perfektní. Po prvních metrech jde poznat citelný rozdíl ve výkonu. Skoro bych napsal, že to najednou táhne odspodu jako kdyby tam bylo turbo s naklápěním lopatek. Jel jsem s autem asi 15 km, abych to rošku vyzkoušel. Jel jsem taky kus po dálnici a je to fakt hezky živý, zkusil jsem to kus, jak to půjde, šlo mně to až ke 180 a pak jsem se na to vykašlal. Šlo by to bez problému dál, ale na první zkoušku, ještě k tomu když bylo mokro, tak jsem to neriskoval. Takže teď budu zvědavý na to jak se nové trysk projeví ještě na spotřebě. Uvažoval jsem jestli tam dám 502 nebo 764, ale nakonec mohu říct, že mi to plně dostačuje a jsem rád že jsem se rozhodl takto. U 764 bych měl obavu aby auto nějak moc nekouřilo, takhle je to bez kouře, výkon(pro mě) dostačující, takže asi takPs: A né že ho teď budeš šetřit...
![]()
bleda zavist



no já jsem měl teď takovou větší investici, dělal jsem před tím ještě přední ložiska(2000 Kč) a ještě střední a zadní část výfuku(cca 4000 Kč), ty trysky byly neplánovaný, ale po tom co jsem si tu přečetl, tak jsem rád že jsem do toho šel




ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000