FMIC v Octavii I

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Já hadice koupil tady a mají je skladem! http://www.gms.cz/index.php?page=produk ... 139&vis=85
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ne použiju orig plast Fab.TDI a normál hadice s hlučností počítám že se zvýší ale ne o tolik hlavně se zvětší objem hadic a cooleru a dám jen ASZ turbo tak aby se to hned nafouklo žádný zvěrstvo Hybrid nechci mám to na normální ježdění... ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

miš píše:
Ladas píše:Stěny se ani nedotkne to je to kouzlo akorát úpravička výztuhy...aby šel vzduch i nahoru jinak jde i přes masku na auto ho fláknu až bude čas a hadice ;)

Jo tak na hadice jsaem čekal měsíc :( Tak to je podobnej princip... kudy půjdeš hadicema, taky výztuhou... půjdeš až k turbu v hliníku? Docela mě překvapilo, jak to začlo rezonovat (zvukově) jak to není plastový, tak v tom hliníku to řve jako prase (offtopic)
jj, taky se mi zdá, že je to o něco víc hlučný, už mi došli hadice, SH, tak se chystám, že je vyměním, kvůli tomu jsem bral i pružné spojky, aby to nebylo tak natvrdo, tak uvidíme jestli nedojde k nějaký změně
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Reesha už má taky něco skladem a ve výsledku je o nějakou stovku lacinější (offtopic)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Ladas píše:ne použiju orig plast Fab.TDI a normál hadice s hlučností počítám že se zvýší ale ne o tolik hlavně se zvětší objem hadic a cooleru a dám jen ASZ turbo tak aby se to hned nafouklo žádný zvěrstvo Hybrid nechci mám to na normální ježdění... ;)

No právě taky jezdí každodenně řvoun jeden (rofl)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

miš píše:Reesha už má taky něco skladem a ve výsledku je o nějakou stovku lacinější (offtopic)
Máš pravdu.Skladem jsou např. rovné hadice, kolena 90°, kolena 45° nebo spojovačky v nejpoužívanějším rozměru 57mm nebo 60mm. :)
Samozřejmě i mnoho jiných rozměrů.
Obrázek
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Dukes píše:
miš píše:Reesha už má taky něco skladem a ve výsledku je o nějakou stovku lacinější (offtopic)
Máš pravdu.Skladem jsou např. rovné hadice, kolena 90°, kolena 45° nebo spojovačky v nejpoužívanějším rozměru 57mm nebo 60mm. :)
Samozřejmě i mnoho jiných rozměrů.

A odkdy to má skladem :? já chtěl kolena 90°/60mm a bylo mi oznámeno,že nejdřív tak za 14 dní?
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

CATDAVID píše:
Dukes píše:
miš píše:Reesha už má taky něco skladem a ve výsledku je o nějakou stovku lacinější (offtopic)
Máš pravdu.Skladem jsou např. rovné hadice, kolena 90°, kolena 45° nebo spojovačky v nejpoužívanějším rozměru 57mm nebo 60mm. :)
Samozřejmě i mnoho jiných rozměrů.

A odkdy to má skladem :? já chtěl kolena 90°/60mm a bylo mi oznámeno,že nejdřív tak za 14 dní?
Už to bude skoro 14dní. (offtopic)
Obrázek
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2007, 11:38

Příspěvek od kave66 »

poraď te jaký IC použít do origo nárazníku G4,neví někdo zdaly se tam vleze ta nudle ze Sharana(pd130) nebo tenhle co použil Huml na octavii?
Firad&HybridG4
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

kave66 píše:poraď te jaký IC použít do origo nárazníku G4,neví někdo zdaly se tam vleze ta nudle ze Sharana(pd130) nebo tenhle co použil Huml na octavii?
Já jsem dal od Kornouta ten menší,ale musel jsem to trošku přiříznout. Tady je to aj s fotkama,ale musíš být registrovanej. http://www.chipforum.cz/viewtopic.php?t ... &start=135
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2007, 11:38

Příspěvek od kave66 »

CATDAVID píše:
kave66 píše:poraď te jaký IC použít do origo nárazníku G4,neví někdo zdaly se tam vleze ta nudle ze Sharana(pd130) nebo tenhle co použil Huml na octavii?
Já jsem dal od Kornouta ten menší,ale musel jsem to trošku přiříznout. Tady je to aj s fotkama,ale musíš být registrovanej. http://www...cz/viewtopic.php?t=669&postdays=0&postorder=asc&start=135

ale ty máš nárazník alá R32 a tam je určitě o něco málo víc místa než v origo nárazníku ,takže bych ho tam asi nedostal ...
Firad&HybridG4
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Co má ten okruhovej golf za brzdy?Jen mě to tak napadlo když sem to zahlíd.S 200k a na okruhu... to musí dostat čoud. doslova
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jestli je to na mě, tak jsou tam největší seriový brzdy co se vejdou do 15" kol, tzn. 288mm z VR6, vzadu klasika z Octvky, brzdí to dobře ;)
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Huml píše:jestli je to na mě, tak jsou tam největší seriový brzdy co se vejdou do 15" kol, tzn. 288mm z VR6, vzadu klasika z Octvky, brzdí to dobře ;)
Ano pane Huml bylo to na Vás ;)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak už ho tam taky školím :D
Jen kompletně nové vedení s tím že případná výměna za origo obnáší výměnu jedné trubky.
Výztuhu jsem vyřezal jen minimálně, IC je blíž k chladiči klima.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“