Stránka 8 z 8

Napsal: 10 bře 2009, 15:33
od AlesShi
takze kdyz zatapet pod kotlem, tak ne prilis dlouho?

Napsal: 10 bře 2009, 16:10
od JasteR
xxxmisko píše:
bobo píše:
chiptuning píše: mel jsem 3 passaty a 2 superby ,a jednoznacne se supem se mi lip jezdilo ono to ze ma prodlouzenou podlahu o 10cm je znat ;)
jedině asi tak,že je o trošku víc vzadu pro nohy. Mě se jezdí líp s Passatem, Superb se houpe jak stará bárka.
No najviac sa mi to paci motoricky - ja som kupil passata 19 TDi 96kW, kamos supa 19TDi 96kW. Ale ked sme dali sprint, on absolutne nestihal a ten jeho motor akoby zomieral - obe auta boli fungle a mali cca 25000 km... Nikto ma nepresvedci. a to, ze je to dlhsie o 10 cm - vpredu si kralom ty, takze neviem, ako to mozes citit.... (LOL)
Pravdepodobne mel vahu nebo turbo KO ...podvozkove i motorove je SB1 vs B 5,5 vesmes shodny.. takze plky ze se neco houpe nebo nejede jsou k simchu... nepiste takove prizpevky jen se sami ztrapnujete jediny v cem bys mohl mit navrch je na dalnici pokud mas 6gang verzi... (LOL)


Jinak na 2,0TDi jsem toho slysel uz dost, snad nejkontroverznejsi motor, asi bych hledal motory od 2006 ty uz by meli byt lepsi..

Napsal: 22 bře 2009, 10:50
od AlesShi
a 1,9 77kW co davaj do GV a podobne jsou stary drzaky napric?

Napsal: 22 bře 2009, 13:05
od Huml
jj, tady 1,9 a 2,0 TDI 8V jsou stará dobrá osvědčená koncepce

Napsal: 29 říj 2009, 19:28
od danone
no omezili,ale proto, že Superb se neprodával a byl to propadák, kdežto Passat je pojem, jeden z nejúspěšnějších aut VW, prodalo se jich mraky a Superb je jen kopie.[/quote]

Passat je pojem? Ty nekecaj. Pred tym ako som kupil supa som mal na vyber dost passatov tak som si vybral drahsiu krajsiu luxusnejsiu kopiu passatu ktora keby skoda nebola pod vw tak by passat nebol predavany lebo by brali vseci supa. Zo supa vw naschval uberal aby sa mu passat mohol rovnat. Napr spominana 5st. prevodovka o 15Nm menej v 1,9TDi 96Kw vybere motorov. Ajtak je sup krajsie auto. A pasaty najdes vacsinou v zlych stavoch lebo nanich jazdia kadejaky roboši :P

Napsal: 29 říj 2009, 19:58
od fabiátor
Moje 2.0TDi 8V, motor BMM (jednovacka, bez vyvazovaku) prave prochazi stage 2 upravou. Jde tam hybrid a DPF ven. Pristi tyden to bude hotovo, tak pak budu prubezne informovat jak se to chova.

Napsal: 29 říj 2009, 22:24
od bobG3
xxxmisko píše:
Huml píše:trošku mi to prostě zavání pelíškama, "kdyby si měl na stole identický sirky a jedny by byly ruský a druhý americký, jaký by si si vybral?" asi je německých 96kW víc než českých, i když ty motory jedou ze stejný linky
Ja som nepovedal, ze nezjedu z jednej linky. Ale predsa len. Skoda ako clen VW group nemoze byt v tej istej triede taka dobra ako nieco od VW. Proste to tak je a ty urcite nepoznas presny vyrobny proces kazdeho auta... To mas to iste ako napr. iPod - vsetky vyrobky schadzaju z linky z ciny, ked tam nalepia logo Apple, stoji to 5000 a ked to je noname, stoji to 500Sk. Pritom je to to iste, ale ten noname sa aj tak pokazi castejsie... Ako je to mozne? (LOL) Nechapem, ale je to tak (LOL)
Kam na to chodíte, soudruzi z MB měli pár let dozadu slušnej průšvih, když se v koncernu zjistilo, že mají lepší ukazatele jak u VW i Audi, tak jim ubrali kyslík. JInak v práci máme škodovky, kamarád má superba, před tím měl pašíka, jel jsem ve všem a podle mě je to jen pocitová záležitost, kvalita je podobná, jen v MB drží dělníky i dodavatele víc u huby. To s těma počítačema není až takovej dobrej příměr..

Napsal: 14 lis 2009, 21:03
od fabiátor
Takze hotovo viz podpis. Dnes jsme doladili finalne soft. S hybridem a seriovyma tryskama 200HP a 420Nm. Dal na vetsi power by musely jit uz jine trysky. Kroutak je limitovan seriovou spojkou. Az bude graf a videa z brzdy hodim to postupne do spravnyho vlakna. Uprava byla rozfazovana do nekolika etap. Dnes jsme resili uz jen regulaci a prechodove rezimy. Jezdi to paradne, maximalni spokojenost.

Napsal: 14 lis 2009, 23:26
od Torgan
fabiátor píše:Takze hotovo viz podpis. Dnes jsme doladili finalne soft. S hybridem a seriovyma tryskama 200HP a 420Nm. Dal na vetsi power by musely jit uz jine trysky. Kroutak je limitovan seriovou spojkou. Az bude graf a videa z brzdy hodim to postupne do spravnyho vlakna. Uprava byla rozfazovana do nekolika etap. Dnes jsme resili uz jen regulaci a prechodove rezimy. Jezdi to paradne, maximalni spokojenost.
Hodis aj graf? rad by som videl priebehy:)

Napsal: 15 lis 2009, 08:46
od fabiátor
Torgan píše:Hodis aj graf? rad by som videl priebehy:)
Hodim, jen co mi ho kluci poslou.

Tak uz to tam je, viz:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 663#372663