Napsal: 10 bře 2009, 15:33
takze kdyz zatapet pod kotlem, tak ne prilis dlouho?
Pravdepodobne mel vahu nebo turbo KO ...podvozkove i motorove je SB1 vs B 5,5 vesmes shodny.. takze plky ze se neco houpe nebo nejede jsou k simchu... nepiste takove prizpevky jen se sami ztrapnujete jediny v cem bys mohl mit navrch je na dalnici pokud mas 6gang verzi...xxxmisko píše:No najviac sa mi to paci motoricky - ja som kupil passata 19 TDi 96kW, kamos supa 19TDi 96kW. Ale ked sme dali sprint, on absolutne nestihal a ten jeho motor akoby zomieral - obe auta boli fungle a mali cca 25000 km... Nikto ma nepresvedci. a to, ze je to dlhsie o 10 cm - vpredu si kralom ty, takze neviem, ako to mozes citit....bobo píše:jedině asi tak,že je o trošku víc vzadu pro nohy. Mě se jezdí líp s Passatem, Superb se houpe jak stará bárka.chiptuning píše: mel jsem 3 passaty a 2 superby ,a jednoznacne se supem se mi lip jezdilo ono to ze ma prodlouzenou podlahu o 10cm je znat
Kam na to chodíte, soudruzi z MB měli pár let dozadu slušnej průšvih, když se v koncernu zjistilo, že mají lepší ukazatele jak u VW i Audi, tak jim ubrali kyslík. JInak v práci máme škodovky, kamarád má superba, před tím měl pašíka, jel jsem ve všem a podle mě je to jen pocitová záležitost, kvalita je podobná, jen v MB drží dělníky i dodavatele víc u huby. To s těma počítačema není až takovej dobrej příměr..xxxmisko píše:Ja som nepovedal, ze nezjedu z jednej linky. Ale predsa len. Skoda ako clen VW group nemoze byt v tej istej triede taka dobra ako nieco od VW. Proste to tak je a ty urcite nepoznas presny vyrobny proces kazdeho auta... To mas to iste ako napr. iPod - vsetky vyrobky schadzaju z linky z ciny, ked tam nalepia logo Apple, stoji to 5000 a ked to je noname, stoji to 500Sk. Pritom je to to iste, ale ten noname sa aj tak pokazi castejsie... Ako je to mozne?Huml píše:trošku mi to prostě zavání pelíškama, "kdyby si měl na stole identický sirky a jedny by byly ruský a druhý americký, jaký by si si vybral?" asi je německých 96kW víc než českých, i když ty motory jedou ze stejný linkyNechapem, ale je to tak
Hodis aj graf? rad by som videl priebehy:)fabiátor píše:Takze hotovo viz podpis. Dnes jsme doladili finalne soft. S hybridem a seriovyma tryskama 200HP a 420Nm. Dal na vetsi power by musely jit uz jine trysky. Kroutak je limitovan seriovou spojkou. Az bude graf a videa z brzdy hodim to postupne do spravnyho vlakna. Uprava byla rozfazovana do nekolika etap. Dnes jsme resili uz jen regulaci a prechodove rezimy. Jezdi to paradne, maximalni spokojenost.
Hodim, jen co mi ho kluci poslou.Torgan píše:Hodis aj graf? rad by som videl priebehy:)