Stránka 8 z 9
Napsal: 09 čer 2007, 16:49
od JRx
urgi píše:tak tu máte schému na passata

Jak tam funguje ten prepinac E45, co je s cim spojene v polohe 0, 1, 2, 3
nejak z toho obrazku neviem vyjst.....
Chapem to dobre?
ide mi o to ze nebudem kupovat packu ale si spravim len jedno tlacitko....
toto ked takto prepojim malo by to fungovat:
Poloha ON:
Modrocierna + Zlta
Biela + Zlta
Set tlacitko:
ZltoCZierna na Zltu (toto budem mat pod radiom.....
nebude vadit nijako ze je furt zapnuty tempomat.....
(podla mna nie)
Co za poloha je RES poloha?
Dakujem
j,
Napsal: 09 čer 2007, 19:01
od Matrix
Já jezdím pořád se zapnutým empomatem a nijak to nevadí. Tlačítko RES slouží k ubírání rychlosti a taky pro návrat na poslědně navolenou rychlost, třeba když musíš kvuli něčemu přibrzdit, tak pak zmačkneš krátce tlačítko RES a ono si to zase přidá na původně navolenou rychlost.
Napsal: 05 úno 2009, 18:45
od Bugs.Bunny
cippis píše:Tak přátelé, zapojeno a fungujete. Nastal pouze jeden problém, když na originál kabeláži byly nakrimplované piny do bílé svorkovnice o něco větší než tam patřili. Stálo to pár dní schánění a opakavné rozebrání.
Jinak na 100% funguje návod od ALDY z VW clubu, kterému tímto děkuji.
V podstatě pro zapojení stačí tyto informace ( barvy jsou uvedeny2x pro případ použití kabeláže z Octávky). Jinak pro neznalé piny se do svorkovnice strkají ze spoda od pedálu, je potřeba celou lištu i ze svorkovnicemi vyndat a spustit k pedálům a pak jen rozebrat T 15a ( bílá svorkovnice). Níže uvedený postup je ověřený u Passat B5 a Audi A6 1,9 TDI ( AFN)
Tak a ted to jak to zapojit :
Páčka(číslo pinu) Kabel Octavia I / Kabel Passat Kam v aute
Pin2 modrý modrý T15a/8
Pin3 žluto/červený červený/žlutý T15a/9
Pin4 černo/žlutý černý/bílý T15a/10
Pin5 bílý červený/šedý T15a/7
Pin6 černo/modrý červený/bílý T10e/8
Pin7 čermo/žlutý černý/bílý T15a/10
T15a - bílý konektor v motoru
T10e - oranžový konektor v motoru
Jinak jak je vidět, tak dráty od pinu 4 a 7 na páčce přijdou společně na jeden kontakt v motoru
Jinak všem kteří se snažili mi pomoci děkuji za spolupráci.
Nabízím zevrubný návod s fotkama ( sice v němčině a španělštině), ale úplně jak pro blbý a pro mně

Na passatu 99 mi v bílé svorkovnici T15a chybí pin 10 který není ani průchozí. Ví někdo kam připojit v tomto případě piny 4 a 7 od páčky? Nemám schema na Passat AFN s novejší řj se dvěma svorkovnicema.

Napsal: 05 úno 2009, 20:12
od boratdi
ahoj chlapi.neměl by náhodou někdo schema zapojení na Boru AJM 85kW rok 2000?chystam se na to a malá pomoc by se hodila...diky
Napsal: 05 úno 2009, 20:44
od Bugs.Bunny
boratdi píše:ahoj chlapi.neměl by náhodou někdo schema zapojení na Boru AJM 85kW rok 2000?chystam se na to a malá pomoc by se hodila...diky
To je to stejné jako OI. Je to tu na foru popsáno detailně několikrát.
Napsal: 05 úno 2009, 22:28
od patrik.kloucek
Bugs.Bunny píše:cippis píše:Tak přátelé, zapojeno a fungujete. Nastal pouze jeden problém, když na originál kabeláži byly nakrimplované piny do bílé svorkovnice o něco větší než tam patřili. Stálo to pár dní schánění a opakavné rozebrání.
Jinak na 100% funguje návod od ALDY z VW clubu, kterému tímto děkuji.
V podstatě pro zapojení stačí tyto informace ( barvy jsou uvedeny2x pro případ použití kabeláže z Octávky). Jinak pro neznalé piny se do svorkovnice strkají ze spoda od pedálu, je potřeba celou lištu i ze svorkovnicemi vyndat a spustit k pedálům a pak jen rozebrat T 15a ( bílá svorkovnice). Níže uvedený postup je ověřený u Passat B5 a Audi A6 1,9 TDI ( AFN)
Tak a ted to jak to zapojit :
Páčka(číslo pinu) Kabel Octavia I / Kabel Passat Kam v aute
Pin2 modrý modrý T15a/8
Pin3 žluto/červený červený/žlutý T15a/9
Pin4 černo/žlutý černý/bílý T15a/10
Pin5 bílý červený/šedý T15a/7
Pin6 černo/modrý červený/bílý T10e/8
Pin7 čermo/žlutý černý/bílý T15a/10
T15a - bílý konektor v motoru
T10e - oranžový konektor v motoru
Jinak jak je vidět, tak dráty od pinu 4 a 7 na páčce přijdou společně na jeden kontakt v motoru
Jinak všem kteří se snažili mi pomoci děkuji za spolupráci.
Nabízím zevrubný návod s fotkama ( sice v němčině a španělštině), ale úplně jak pro blbý a pro mně

Na passatu 99 mi v bílé svorkovnici T15a chybí pin 10 který není ani průchozí. Ví někdo kam připojit v tomto případě piny 4 a 7 od páčky? Nemám schema na Passat AFN s novejší řj se dvěma svorkovnicema.

No nevim ale podle tohodle navodu jsem si sam zapojil svojeho pasika taky a bez problemu.TA 10 tam musi bejt..mame stejnej rok a auto takze to omrkni znova....jinam to zapojit nejde
Matrixova lež.....
Napsal: 11 zář 2009, 19:57
od piloun
Matrix píše:Tak pánové, právě jsem rozbalil balíček s tempomatem objednaný na stránkách
www.elerte.cz no a popravdě musím říct, že už chápu, proč je to tak levný. Zpracování je teda ubohý !!! Plasty nejsou začištěné, navíc nejsou tak hladké jako originál, chod blinkrů jde docela ztuha, potisk je takovej rozpitej na některých místech... Takže kvalita přesně odpovídá ceně. Ještě že jsem zcela nezrušil tu objednávku od
www.magicar.cz zkusim jak bude vypadat ještě ten od nich, ale tenhle teda rozhodně neberu !!! Je možné že od nich to bude to samé, jen na tom víc rejžujou. Nejsem tak bohatej, abych si mohl kupovat levné věci. Když tak to nafotím a dám sem fotky aby jste viděli, zda je to moje negativný hodnocení oprávněné.
Vsiml sis,ze ELERTE nabizi i originalni za 1416,- s DPH? Problem je v tom, ze sis objednal NEORIGINAL..

a tam kvalita odpovida cene.Original vcetne kabelaze maji za super cenu.V podstate si tu shodil seriozni firmu dezinformaci.Myslim,ze o tom dobre vis a zajimalo by me proc jsi to udelal..... 3ti rok od nich kupuju sady i na O2 a nemam problem.To je problem vas co chcete usetrit a kupujete neoriginalni srot!
tempomat
Napsal: 12 zář 2009, 16:27
od XPER
Chlapi potreboval bych poradit,nikde jsem nenasel kde ktery pin prijde do patice od packy .zkuste mi pomoc, octavie 1.9 81 kw
Re: tempomat
Napsal: 12 zář 2009, 17:32
od kevino
XPER píše:Chlapi potreboval bych poradit,nikde jsem nenasel kde ktery pin prijde do patice od packy .zkuste mi pomoc, octavie 1.9 81 kw
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=833
HLEDAT

Napsal: 30 říj 2010, 18:39
od hambinato
zdravim,ať hledam jak hledam nemůžu najít! mam Passata B5 r.v.1997 s ridici jednotkou 80 PIN, našel sem několik schémat,ale žádné které by se připojovalo na piny které jsou volné, mohl by mi prosím někdo pomoct? volné jsou (3,5,7,8,14,26,32,36,37,38,43,44,48,49,58,60,61,63,65,68,71,72,73,74,75,78) jsem čerstvý majitel Passata, a čerstvý člen fóra. Děkuji za jakoukoli odpověď, nejlépe optimistickou

Napsal: 30 říj 2010, 19:38
od jajic
hambinato píše:zdravim,ať hledam jak hledam nemůžu najít! mam Passata B5 r.v.1997 s ridici jednotkou 80 PIN, našel sem několik schémat,ale žádné které by se připojovalo na piny které jsou volné, mohl by mi prosím někdo pomoct? volné jsou (3,5,7,8,14,26,32,36,37,38,43,44,48,49,58,60,61,63,65,68,71,72,73,74,75,78) jsem čerstvý majitel Passata, a čerstvý člen fóra. Děkuji za jakoukoli odpověď, nejlépe optimistickou

to pinuješ přímo na jednotku?
10,19,21,35
Napsal: 30 říj 2010, 20:00
od mafinko
Zdravim klubaci. Potrebujem napinovat tempomat priamo do riadiacej jednotky nakolko mam rv. 12/1996 je tam RJ este s tou podtlakovou hadičkou. viete mi niekto poradit cisla pinov na RJ ktore mam spjit s pinmi na tempomate?
tempomat ...........RJ
pin 2.........................?
pin 3.........................?
pin 4+7.....................?
pin 5.........................?
pin 6.........................?
Kabelaž som si robil sam. dakujem
Napsal: 31 říj 2010, 20:43
od bigchip
mafinko píše:Zdravim klubaci. Potrebujem napinovat tempomat priamo do riadiacej jednotky nakolko mam rv. 12/1996 je tam RJ este s tou podtlakovou hadičkou. viete mi niekto poradit cisla pinov na RJ ktore mam spjit s pinmi na tempomate?
tempomat ...........RJ
pin 2.........................?
pin 3.........................?
pin 4+7.....................?
pin 5.........................?
pin 6.........................?
Kabelaž som si robil sam. dakujem
pin 2.........................34 modrý
pin 3.........................35 červeno-žlutý
pin 4+7.....................58 červeno-šedý
pin 5.........................66 černo-žlutý
pin 6........................."15" +12V po zapnutí klíčku
Napsal: 31 říj 2010, 22:03
od Golf-GT
bigchip píše:mafinko píše:Zdravim klubaci. Potrebujem napinovat tempomat priamo do riadiacej jednotky nakolko mam rv. 12/1996 je tam RJ este s tou podtlakovou hadičkou. viete mi niekto poradit cisla pinov na RJ ktore mam spjit s pinmi na tempomate?
tempomat ...........RJ
pin 2.........................?
pin 3.........................?
pin 4+7.....................?
pin 5.........................?
pin 6.........................?
Kabelaž som si robil sam. dakujem
pin 2.........................34 modrý
pin 3.........................35 červeno-žlutý
pin 4+7.....................58 červeno-šedý
pin 5.........................66 černo-žlutý
pin 6........................."15" +12V po zapnutí klíčku
a co takhle nějaký schéma na GIII 1Z? děkuji moc, a kde seženu páčku? nemáte někdo nějakou na prodej doma?

Napsal: 31 říj 2010, 22:26
od Zdeněk M
Golf-GT píše:bigchip píše:mafinko píše:Zdravim klubaci. Potrebujem napinovat tempomat priamo do riadiacej jednotky nakolko mam rv. 12/1996 je tam RJ este s tou podtlakovou hadičkou. viete mi niekto poradit cisla pinov na RJ ktore mam spjit s pinmi na tempomate?
tempomat ...........RJ
pin 2.........................?
pin 3.........................?
pin 4+7.....................?
pin 5.........................?
pin 6.........................?
Kabelaž som si robil sam. dakujem
pin 2.........................34 modrý
pin 3.........................35 červeno-žlutý
pin 4+7.....................58 červeno-šedý
pin 5.........................66 černo-žlutý
pin 6........................."15" +12V po zapnutí klíčku
a co takhle nějaký schéma na GIII 1Z? děkuji moc, a kde seženu páčku? nemáte někdo nějakou na prodej doma?

packu jedine novou, nebo vím o jedne hodne jete, nova 2000kc schema ti kdyžtak řeknu.