Trochu se rozepis, na ktery auto byli tyto kotouce delany, nebo to mas mdcomp? predem dikyBóďa píše:Když nebudeš trvat na chlazených, tak klasický brzdič se do 15" kol vejde s 260mm kotoučem. Mám to na G4 4x4.
Brzdy-inspirace pro ostatní
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
luigi5
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Také by mě zajímalo, z čeho je ten 260mm kotouč a jak jsou vyřešeny držáky třmenů a destičky 
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Já se na to Bódi ptal, napsal mě, že se jen vymění držák brzdiče, kotouč a musí se upravit brzdová hadice. A dále pak, že pro předokolku se vejde kotouč asi 255mm. (Díky Bóďo
)
Taky by mě zajímalo, z čeho se to dá poskládat na O1 pro 15" kola.
Taky by mě zajímalo, z čeho se to dá poskládat na O1 pro 15" kola.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
A detailněji Ti to Bóďa nerozepsal? Přesně jaké komponenty použít, jak je myšlena úprava hadice atd? Asi by to zajímalo více lidí
Sám už delší dobu přemýšlím o vetší brzdě na zadek, ale z RSky dávat nechci, rád bych zachoval 15" disk na zimu
Sám už delší dobu přemýšlím o vetší brzdě na zadek, ale z RSky dávat nechci, rád bych zachoval 15" disk na zimu
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
nejaka odpoved alebo toto forum uz stratilo vyznam...7even2nd píše:ake ET je minimálne na zadok 256x22 z O1RS na F1RS nutne bez podložiek, ja mam elektrony ET43 a jemne to sucha strmen, otazka je ci plechovy disk na zimu standard VW group s ET42 vlezie bez problemu (bavime sa o 16"... 15" nevojdu vdaka RS predku, kde et43 staci...) nejake riesenie??? uz som premyslal jemne liznut strmen flexoupodložky nejak nemusim aj ked ich tam teraz docasne mam...
F1RS FMIC, TSF180, egr off, chip, brakes from O1RS - front & rear, 4me - daily car
previous: O2 1.9 TDi chip
F1 Sport 1.4 16V 101ps
Favo
Skoda positive...
previous: O2 1.9 TDi chip
F1 Sport 1.4 16V 101ps
Favo
Skoda positive...
ee, nerozepsal, pak jsem mu ještě psal sz ale na ni neodepsal. Vidím to jak ty, 15 kola jsou na naše silnice po této zimě nutné...kočka píše:A detailněji Ti to Bóďa nerozepsal
Bódo, Laďasi, Miloši, či kdokoliv, poraďte, pán Bůh vám to všechno oplatí
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
ET není úplně směrodatný , záleží na tvaru kola vevnitř. jinak klidně vezmi flexu a třmen ubruš7even2nd píše:nejaka odpoved alebo toto forum uz stratilo vyznam...7even2nd píše:ake ET je minimálne na zadok 256x22 z O1RS na F1RS nutne bez podložiek, ja mam elektrony ET43 a jemne to sucha strmen, otazka je ci plechovy disk na zimu standard VW group s ET42 vlezie bez problemu (bavime sa o 16"... 15" nevojdu vdaka RS predku, kde et43 staci...) nejake riesenie??? uz som premyslal jemne liznut strmen flexoupodložky nejak nemusim aj ked ich tam teraz docasne mam...
Tak jelikož už jsou mi auta značně u
a do hrobu si to brát nechci, zde to je-
Pro G4, OI...
Samozřejmě to není homologované, takže pouze pro použití mimo pozemní komunikace ( stejně, jako jakýkoliv svévolný zásah do vozidla ).
Držák brzdiče je použitý z OII pro průměr kotouče 255 mm ( musí to být k žebrovanému brzdiči ).
Destičky už nevyžadují ty vymezovací plíšky, montují se rovnou do držáku.
Brzdič zůstává stejný, tzn. žádný zásah do hydrauliky, ani bowdenu ruční.
Jen zvětšit průměr děr pro uchycení držáku na nápravě na 12,1 mm ( původní šrouby M10 nahradí M12 ).
Asi bude potřeba mezi nápravu a držák cca 2mm podložka, kvůli dorovnání ET kotouče ( nestihnul jsem zalézt pod auto a změřit
).
Kotouč je z Mondea III ( 2000- 2007 ), nebo Jaguar X-Type ( 2001- 2009 )- 280x12 mm.
Na soustruhu stočit na požadovaný průměr- u předokolky na 253 mm, u 4x4 na 260 mm.
Středová díra je 63,5 mm, takže zvětšit na 65 mm a vyvrtat 5 děr rozteče 5x100 ( na kotouči je původních jen 5, takže je na to místo
).
Výhoda je, že nový kotouč má 12 mm, takže v servisu Ford DOSTANETE třeba s 10,5 mm a po srovnání má krásných 10 mm ( VW kotouč má nový 9 mm ). To kdyby někdo držkoval, že je to moc práce s obráběním...
Tedy zadarmo budou do té doby, než to začne být nedostatkové zboží.
Samo trochu sklepnout ochranný štít.
Žádná věda, funguje mi to už několik let.
Práce do hoďky.
V zimě jezdím s 260mm kotoučem 15" al kola...
Fotky ještě nějaké pořídím, zatím shánějte kotouče a držáky.
Hotový kotouč-

Také vím, jak na zadní chlazené 280mm brzdy do 15" kol na zimu.
Pro G4, OI...
Samozřejmě to není homologované, takže pouze pro použití mimo pozemní komunikace ( stejně, jako jakýkoliv svévolný zásah do vozidla ).
Držák brzdiče je použitý z OII pro průměr kotouče 255 mm ( musí to být k žebrovanému brzdiči ).
Destičky už nevyžadují ty vymezovací plíšky, montují se rovnou do držáku.
Brzdič zůstává stejný, tzn. žádný zásah do hydrauliky, ani bowdenu ruční.
Jen zvětšit průměr děr pro uchycení držáku na nápravě na 12,1 mm ( původní šrouby M10 nahradí M12 ).
Asi bude potřeba mezi nápravu a držák cca 2mm podložka, kvůli dorovnání ET kotouče ( nestihnul jsem zalézt pod auto a změřit
Kotouč je z Mondea III ( 2000- 2007 ), nebo Jaguar X-Type ( 2001- 2009 )- 280x12 mm.
Na soustruhu stočit na požadovaný průměr- u předokolky na 253 mm, u 4x4 na 260 mm.
Středová díra je 63,5 mm, takže zvětšit na 65 mm a vyvrtat 5 děr rozteče 5x100 ( na kotouči je původních jen 5, takže je na to místo
Výhoda je, že nový kotouč má 12 mm, takže v servisu Ford DOSTANETE třeba s 10,5 mm a po srovnání má krásných 10 mm ( VW kotouč má nový 9 mm ). To kdyby někdo držkoval, že je to moc práce s obráběním...
Tedy zadarmo budou do té doby, než to začne být nedostatkové zboží.
Samo trochu sklepnout ochranný štít.
Žádná věda, funguje mi to už několik let.
Práce do hoďky.
V zimě jezdím s 260mm kotoučem 15" al kola...
Fotky ještě nějaké pořídím, zatím shánějte kotouče a držáky.
Hotový kotouč-

Také vím, jak na zadní chlazené 280mm brzdy do 15" kol na zimu.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Hezky vymyšleno, mockrát děkuji pane
teď si mi hodil brouka do hlavy s tím 280mm kotoučem
dá se použít kotouč z přední nápravy?
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
-
luigi5
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
No a jakej brzdic? FS3 prece nema tahlo na rucni bovden?
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Dovolim si prihrat "polivcicku": kdyby nekdo chtel, mam tu ty drzaky brzdicu nove, nepouzite, oba. Cena dohodou.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)