MAF OFF za dvě koruny :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Pierburg ukazuje vic, me osobne po koupi auta ukazoval i 1190 (s 5mm zuz.krouzkem dava i starsi vaha pres 1200) a max. je snad 1275 ... coz me privadi na myslenku ->
stres3d - meril jsi napeti na pinu 6 s tou diodou? Protoze pokud tech 849,...mg/R odpovida skutecne tem 4,7V, pak je jen 0,3V pro rozsah 850-1275mg/R, coz sice mozna neni uplne nerealny, ale dost narocny na presnost ... cimz padem by si to napeti vaha stabilizovat de facto musela, aby to bylo odolny vuci vykyvum na pinu 1 ;) ... chtelo by to planek (techspec) - aspon neco jako je vyveseny na AK k tem Bosch vaham ...
edit: nasel jsem obrazek prubehu Pierburgu:
Obrázek
i bez prepocitavani se mi nezda, ze by 4,7V odpovidalo 850mg/R ...
Bigr
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 29 pro 2006, 10:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bigr »

Ma to nekdo uz odzkouseno na Boschce?Mam ASV a chtel bych to zapojit,jen nevim jestli je to bezpecne a jestli mi to nebude spis blbnout.Nechce se mi strihat draty jen tak na zkousku.
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

Bigr píše:Ma to nekdo uz odzkouseno na Boschce?Mam ASV a chtel bych to zapojit,jen nevim jestli je to bezpecne a jestli mi to nebude spis blbnout.Nechce se mi strihat draty jen tak na zkousku.
staci ti jen ta dioda, pres sz jsem to s nekym uz resil a fungovalo mu to taky :). Jenom to zapoj na spravny piny - radsi si zmer ze opravdu pripojujes 5V na kabel co vede do rj.
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

FandaTDI píše:Pierburg ukazuje vic, me osobne po koupi auta ukazoval i 1190 (s 5mm zuz.krouzkem dava i starsi vaha pres 1200) a max. je snad 1275 ... coz me privadi na myslenku ->
stres3d - meril jsi napeti na pinu 6 s tou diodou? Protoze pokud tech 849,...mg/R odpovida skutecne tem 4,7V, pak je jen 0,3V pro rozsah 850-1275mg/R, coz sice mozna neni uplne nerealny, ale dost narocny na presnost ... cimz padem by si to napeti vaha stabilizovat de facto musela, aby to bylo odolny vuci vykyvum na pinu 1 ;) ... chtelo by to planek (techspec) - aspon neco jako je vyveseny na AK k tem Bosch vaham ...
edit: nasel jsem obrazek prubehu Pierburgu:
Obrázek
i bez prepocitavani se mi nezda, ze by 4,7V odpovidalo 850mg/R ...
ja mam asi starsi RJ - mam hadicku s tlakem do rj tam je cidlo.. a ta ukazuje proste 850 vic ne :D. Muzu zkusit dat dve diody za sebe kolik to bude ukazovat az bude cas tak si stim pohraju a mozna bych udelal i logy z jizdy jestli to ma vliv na to jak se nafoukne turbo (drivejsi - pozdejsi nabeh, mensi/vetsi prefuk).
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

ty logy by možná taky nebyly od věci
btw. já mam taky starší typ řj - jednu z prvních B5(rv.3q97) s čidlem atm. tlaku v řj ... btw. který taky většinou ukazuje náhradní hodnotu 694 - a i přesto - pro některý "profíky" nepochopitelně ;) - většinou chce řj po turbu obvyklejch 1948mbar, jen vyjímečně těch očekávanejch 1540 - v třístránkovým topicu ( ZDE ) jsme se de facto k ničemu nedobrali, bez Humla asi vůbec k ničemu ...
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Bigr píše:Ma to nekdo uz odzkouseno na Boschce?...
Mám Bosche, sice AHF ale pouhopouhá jedna dioda BAV 21 dělala neplechu, jelo to hůř. Nemám diagnostiku takže během jízdy jsem nemohl zjistit kolik to dávalo... Pouhým zapojením diody nic nepokurvíš pokud to tedy nezapojíš blbě ;)

Mám to takhle:
Obrázek
ale jak říkám, není to ono, zkusím zapojit do série 2 diody, pak bude úbytek cca - 0,68V (0,34V na jednu diodu dle multimetru) ale zase se bojím, že to už bude moc... (wallbash)
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Bigr
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 29 pro 2006, 10:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bigr »

Diky za odpovedi ;) Zkusim to a pak dam vedet jak to funguje.
Mr.Dawid007
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 06 říj 2009, 08:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mr.Dawid007 »

Mám tu trochu problém. Mám jiný konektor než vy. Z váhy jde 5 konektorů a z ř.j. jsou (funkční) piny jen 4. Stejně jak to má tady "borelli".
Mám motor ARL, r.v. 6/2002. Jak to mám tedy zapojit...? Díky

Obrázek
Obrázek
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

No, vzhledem k tomu, že na pinu 1 nemáš pin na výstup teplotního čidla (mají asi jen 6válce) tak to bude stejně jak to mám já, jukni na můj obr, na pin 4 (+5V) a na pin 5 (výstup váhy do ŘJ) dej diodu (katoda k pinu 5). Jen jedno varování - čím víc vám to bude hulit díky omezení smoke limitu, tím víc se bude zasírat motor, ale co, za pár let kat off co... :(

Změř si těch +5V než to zapojíš.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Mr.Dawid007
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 06 říj 2009, 08:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mr.Dawid007 »

Jo díky. Proměřím to multimetrem a dám to podle tebe. Jenom jsem se lekl, že mám zase nějakou váhu překopanou z trojkovýho Golfa, protože předchozí majitel to auto dost dobastlil. Jinak trochu víc kouře nevadí, katalyzátor se kdyžtak "zrepasuje" (vykuchá).
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

jeste misto dvou diod by sla pouzit jina s vetsim ubytkem - mozna by stacila klasika 1N4007 :)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 10 úno 2008, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od VPetr »

stres3d píše:jeste misto dvou diod by sla pouzit jina s vetsim ubytkem - mozna by stacila klasika 1N4007 :)
Tu jsem chtel odzkouset ja...ale zatim neni cas.. :roll:
mikesik
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 11 led 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: chomutov

MAF OFF

Příspěvek od mikesik »

nebi ji muzete kuchnout a udelat jako jaObrázek
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
mikesik
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 11 led 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: chomutov

maf off

Příspěvek od mikesik »

ztrata pres diodu je 0.37V mereno multimetrem.zitra namontuju a uvidime jak to pojede.jinak konektor bude zapojenej proto to priletovani diody. elektronika odpojena.
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
mikesik
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 11 led 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: chomutov

maf off

Příspěvek od mikesik »

tak dneska namontovano a vyskouseno. jede to o poznani hur.jde tam min nafty a tlak turba je necelej 1.0 baru. s dobrou vahou mam 1.2 baru .ale chtelo by to jinou diodu s jeste mensim ubytkem. ted je 0.37v ubytek pres tu diodu. mozna by byla lepsi 1N4007 ale chce to skusit
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“