Stránka 8 z 52
Napsal: 28 úno 2011, 15:10
od FandaTDI
Pierburg ukazuje vic, me osobne po koupi auta ukazoval i 1190 (s 5mm zuz.krouzkem dava i starsi vaha pres 1200) a max. je snad 1275 ... coz me privadi na myslenku ->
stres3d - meril jsi napeti na pinu 6 s tou diodou? Protoze pokud tech 849,...mg/R odpovida skutecne tem 4,7V, pak je jen 0,3V pro rozsah 850-1275mg/R, coz sice mozna neni uplne nerealny, ale dost narocny na presnost ... cimz padem by si to napeti vaha stabilizovat de facto musela, aby to bylo odolny vuci vykyvum na pinu 1

... chtelo by to planek (techspec) - aspon neco jako je vyveseny na AK k tem Bosch vaham ...
edit: nasel jsem obrazek prubehu Pierburgu:

i bez prepocitavani se mi nezda, ze by 4,7V odpovidalo 850mg/R ...
Napsal: 01 bře 2011, 20:39
od Bigr
Ma to nekdo uz odzkouseno na Boschce?Mam ASV a chtel bych to zapojit,jen nevim jestli je to bezpecne a jestli mi to nebude spis blbnout.Nechce se mi strihat draty jen tak na zkousku.
Napsal: 02 bře 2011, 01:53
od stres3d
Bigr píše:Ma to nekdo uz odzkouseno na Boschce?Mam ASV a chtel bych to zapojit,jen nevim jestli je to bezpecne a jestli mi to nebude spis blbnout.Nechce se mi strihat draty jen tak na zkousku.
staci ti jen ta dioda, pres sz jsem to s nekym uz resil a fungovalo mu to taky

. Jenom to zapoj na spravny piny - radsi si zmer ze opravdu pripojujes 5V na kabel co vede do rj.
Napsal: 02 bře 2011, 02:01
od stres3d
FandaTDI píše:Pierburg ukazuje vic, me osobne po koupi auta ukazoval i 1190 (s 5mm zuz.krouzkem dava i starsi vaha pres 1200) a max. je snad 1275 ... coz me privadi na myslenku ->
stres3d - meril jsi napeti na pinu 6 s tou diodou? Protoze pokud tech 849,...mg/R odpovida skutecne tem 4,7V, pak je jen 0,3V pro rozsah 850-1275mg/R, coz sice mozna neni uplne nerealny, ale dost narocny na presnost ... cimz padem by si to napeti vaha stabilizovat de facto musela, aby to bylo odolny vuci vykyvum na pinu 1

... chtelo by to planek (techspec) - aspon neco jako je vyveseny na AK k tem Bosch vaham ...
edit: nasel jsem obrazek prubehu Pierburgu:

i bez prepocitavani se mi nezda, ze by 4,7V odpovidalo 850mg/R ...
ja mam asi starsi RJ - mam hadicku s tlakem do rj tam je cidlo.. a ta ukazuje proste 850 vic ne

. Muzu zkusit dat dve diody za sebe kolik to bude ukazovat az bude cas tak si stim pohraju a mozna bych udelal i logy z jizdy jestli to ma vliv na to jak se nafoukne turbo (drivejsi - pozdejsi nabeh, mensi/vetsi prefuk).
Napsal: 02 bře 2011, 08:46
od FandaTDI
ty logy by možná taky nebyly od věci
btw. já mam taky starší typ řj - jednu z prvních B5(rv.3q97) s čidlem atm. tlaku v řj ... btw. který taky většinou ukazuje náhradní hodnotu 694 - a i přesto - pro některý "profíky" nepochopitelně

- většinou chce řj po turbu obvyklejch 1948mbar, jen vyjímečně těch očekávanejch 1540 - v třístránkovým topicu (
ZDE ) jsme se de facto k ničemu nedobrali, bez Humla asi vůbec k ničemu ...
Napsal: 02 bře 2011, 12:00
od borelli
Bigr píše:Ma to nekdo uz odzkouseno na Boschce?...
Mám Bosche, sice AHF ale pouhopouhá jedna dioda BAV 21 dělala neplechu, jelo to hůř. Nemám diagnostiku takže během jízdy jsem nemohl zjistit kolik to dávalo... Pouhým zapojením diody nic nepokurvíš pokud to tedy nezapojíš blbě
Mám to takhle:

ale jak říkám, není to ono, zkusím zapojit do série 2 diody, pak bude úbytek cca - 0,68V (0,34V na jednu diodu dle multimetru) ale zase se bojím, že to už bude moc...

Napsal: 02 bře 2011, 21:48
od Bigr
Diky za odpovedi

Zkusim to a pak dam vedet jak to funguje.
Napsal: 07 bře 2011, 11:50
od Mr.Dawid007
Mám tu trochu problém. Mám jiný konektor než vy. Z váhy jde 5 konektorů a z ř.j. jsou (funkční) piny jen 4. Stejně jak to má tady "borelli".
Mám motor ARL, r.v. 6/2002. Jak to mám tedy zapojit...? Díky

Napsal: 07 bře 2011, 15:10
od borelli
No, vzhledem k tomu, že na pinu 1 nemáš pin na výstup teplotního čidla (mají asi jen 6válce) tak to bude stejně jak to mám já, jukni na můj obr, na pin 4
(+5V) a na pin 5
(výstup váhy do ŘJ) dej diodu (katoda k pinu 5). Jen jedno varování - čím víc vám to bude hulit díky omezení smoke limitu, tím víc se bude zasírat motor, ale co, za pár let kat off co...
Změř si těch +5V než to zapojíš.
Napsal: 07 bře 2011, 17:14
od Mr.Dawid007
Jo díky. Proměřím to multimetrem a dám to podle tebe. Jenom jsem se lekl, že mám zase nějakou váhu překopanou z trojkovýho Golfa, protože předchozí majitel to auto dost dobastlil. Jinak trochu víc kouře nevadí, katalyzátor se kdyžtak "zrepasuje" (vykuchá).
Napsal: 07 bře 2011, 22:48
od stres3d
jeste misto dvou diod by sla pouzit jina s vetsim ubytkem - mozna by stacila klasika 1N4007

Napsal: 07 bře 2011, 23:03
od VPetr
stres3d píše:jeste misto dvou diod by sla pouzit jina s vetsim ubytkem - mozna by stacila klasika 1N4007

Tu jsem chtel odzkouset ja...ale zatim neni cas..

MAF OFF
Napsal: 20 bře 2011, 15:16
od mikesik
nebi ji muzete kuchnout a udelat jako ja

maf off
Napsal: 20 bře 2011, 15:20
od mikesik
ztrata pres diodu je 0.37V mereno multimetrem.zitra namontuju a uvidime jak to pojede.jinak konektor bude zapojenej proto to priletovani diody. elektronika odpojena.
maf off
Napsal: 25 bře 2011, 20:29
od mikesik
tak dneska namontovano a vyskouseno. jede to o poznani hur.jde tam min nafty a tlak turba je necelej 1.0 baru. s dobrou vahou mam 1.2 baru .ale chtelo by to jinou diodu s jeste mensim ubytkem. ted je 0.37v ubytek pres tu diodu. mozna by byla lepsi 1N4007 ale chce to skusit