Stránka 75 z 132

Napsal: 16 pro 2014, 14:18
od karel4
šály se šrouby asi 3700(kupováno ve Škodě)+olej a filtry

Napsal: 16 pro 2014, 14:22
od radano
Tak dnes ,po včerejší výměmě šál a lekého cinkání ,po výměně a najetých cca.6km je dnes už klid. Najeto cca.20 km a paráda! Ticho po pěšině. Motor jde pravidelně. Na volnoběh se zapnutými světly a ventilatorem spotřeba 0.5 litru. :-)

Napsal: 16 pro 2014, 20:04
od jericho-3
Tak ti to ale necinkalo dole na ložiscích, protože pokud cinká/klepe/ je tam větší vůle a ta si nikdy nesedne..

Napsal: 17 pro 2014, 05:25
od radano
OK. Já jsem si to myslel také....a díky . Ale po mých špatných zkušenostech už jsem slyšel asi i "trávu růst" . Dával jsem jiný motor ,kvůli protočení na ojnicích. A na tom novém jiném motoru jsem šály preventivně měnil . Měl udajně najeto 150 tis km a rok výroby 2008.

Napsal: 18 pro 2014, 14:44
od arielohv
Ahoj, včera jsem si koupil octavii II BXE, ovšem rok 2006, najeto cca 240000. Přelousk jsem celý toto vlákno (defakto od včera sem nedělal nic jinýho) a jestli mi nic neuniklo, tak mýho motoru by se problém týkat neměl, resp. nikde jsem nenašel jedinou zmínku o havárii motoru z roku 2006 a staršího. Je to tak? Dík za reakci od někoho, kdo tomu rozumí.

Napsal: 20 pro 2014, 14:12
od octavie81
octavie81 píše:v pátek jdu na to-šrouby a zkontroluji šály,najeto 96tis
Tak šály jsem měl jak nové,vyměněny jen šrouby...naj 95tis bxe 6.07

Napsal: 21 pro 2014, 10:10
od palík
asi je důležitější označení těch šál,než to jak vypadaj...

Napsal: 21 pro 2014, 15:35
od radano
Tak ja měl označení vrchních šál písmenkem A a spodní měly písmenko C. preventivně vyměněny včetně šroubů

Napsal: 22 pro 2014, 10:25
od octavie81
Přímo ve škodovce neznají případ špatných šál,vše je to způsobeno těmi šrouby,je to ale případ jeden ze stovek aut,tak vydřené šály dělají jen pokud někdo jezdil bez oleje nebo to vydřel nějakéj bordel.Neznají tam případy špatných sérií šálků.Mám to od známého,co tam pracuje xlet,x aut tam udělal.O těch šroubech samozřejmě MB ví,ale zdarma ti to nevymění.tak nejlíp kdo má před výměnou oleje,objednat šrouby dle vin,i šálky-pokud by byly už chycené,at tam auto dlouho nestojí a nečeká se na díly a nechat si to udělat a máte klid.Jak už tady někdo psal....Nejhorší je smrt z vyděšení....

Napsal: 22 pro 2014, 11:14
od Fulltank
Primo ve skodovce toho neznaji vice (LOL)

Napsal: 22 pro 2014, 12:22
od Biimbo
Tak s timhle musim souhlasit. Oni totiz delaji auta do 4 let stari. Pak uz si to servisujou lidi jinde..

Napsal: 22 pro 2014, 17:51
od jericho-3
Proto mají taky tak čisté montérky a kolikrát na nějaký problém koukají jako vejři. Ono v dnešním výměnném zůsobu oprav a podpory z MB se není co divit. Vždy bylo jen slyšet, naser to tam nové, co se s tím budeš párat..Takže moc nekoumají proč a proto. Taky jsem chtěl poradit a měl jsem zato, že jsem si spletl dveře.. :)
Samozřejmě nechci urazit, ale byl jsem poměrně zklamán..

Napsal: 22 pro 2014, 19:22
od Jarda S.
Fulltank píše:Primo ve skodovce toho neznaji vice (LOL)
oni toho znaji dost, ale dělaji blbý ;)

Napsal: 22 pro 2014, 21:17
od Petr Cev
Díky tomuto vláknu jsem se odhodlal k výměně. BXE koupeno 02 2008 najeto poctivých 147000km
Cena za šály + šrouby+ práce v autor. servise 5500kč
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 22 pro 2014, 21:25
od Biimbo
Jarda S. píše:
Fulltank píše:Primo ve skodovce toho neznaji vice (LOL)
oni toho znaji dost, ale dělaji blbý ;)
když ti řeknou že rozvody mají být u každýho PD na nulu, tak to o něčem svědčí. Ale jsou i šmati,co ví, rozumí, ale neporadí tam ani kolegům :-)