jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Kdepak, mam bílyho 3dveř a stoji mě 3,5 roku skoro bez pohybu před domem.Mam ho na normal běžny ježdění.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
nieto
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 08 dub 2009, 22:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od nieto »

Nazdarek pani.Vidim ze sa tu to tema celkom rozbehlo.Mna by vsak aj tak zaujimalo,co je myslene pod pojmom nastavenie cerpadla na stolici.Je to iba to,ze tam podla dakych tabulkovych hodnot nastavia mnozstvo nafty? Lebo ak ano,tak to by som si mohol spravit aj doma s tym,ze to budem skusat a doladovat.Dasia vec je ta,ze ked chcem prerobit mechanicke cerpadlo na vyssi vykon,co vsetko tam treba vymenit? Ked mam cerpadlo z 1,9 TD a chcem ho dat na vykon 80 kW tak tam treba len prehodit vacku cerpadla a nastavit palivo? Alebo tam treba aj dat druhu hlavu a tak.
VW GOLF II 1,6 TD 51 kW
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Na stolici ti nastaví uplně všechno a to jen podle tabulek,pokud jim daš upraveny čerpadlo u kteryho maš specialni požadavky tak to neumi,to umi jen malokterej čerpadlař,umi kroutit šroubkama jen podle přiruček ale nevi co to přesně dělá. Sařídí ti tlak v čerpadle a jeho pruběh v zavislosti na otačkach,pruběh předvstřiku, rychlost klesaní otaček,otačky na volnoběh, maximalní otačky,maximalní davku nafty, atd.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

Tuner: A čím se dá seřídit tlak v čerpadle? Je možný že tomu mýmu čerpadlu u vrchu už dost klesá, protože je tam 11 mm hlava a nahoře chybí nafta si myslím.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

vrchni tlak je danej v podstatě šroubem na přepadu z čerpadla. spodní zakladní se seřizuje přetlakovym ventilem. Pokud ti chybi nafta v otačkach je to spíš tím že čerpadlo nestíhá nasavat potřebny množství nafty.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

Takže myslíš že elektrické podávací čerpadlo by mohlo něco vyřešit? Jak je to řešeno u PD? Ovládá ho tam nějaký ventil, nebo jde pořád natvrdo při zapnutí zapalování? Nebo má přepad zpět do nádrže a udržuje před vstřikama jen požadovaný tlak? Popravdě nad tím uvažuju už dlouho že ho tam dám.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
nieto
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 08 dub 2009, 22:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od nieto »

No a dokazal by som si nieco take nastelovat aj sam doma? Nema niekto nahodou daku prilophu,kde by som sa o tom docital viac? Ako sa to cele steluje? Dakujem
VW GOLF II 1,6 TD 51 kW
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Pokud by jsi si pořidil seřizovaci stolici např. Bosch EPC 815 s přislušenstvím,tak si čerpadlo seřídíš i doma
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
mmozga
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 28 čer 2009, 22:24
Odpovědi: 0

předělání 1.9D na 1.9TD

Příspěvek od mmozga »

zdravím pánové.mám dotaz.možná trošku mimo mísu ale co..chci dávat na motor 1.9D turbo + sání a pizdovinky s čerpadlem atd z motoru 1.9TD motory jsou naprosto stejné jenomže-kam napojit odvod oleje z turba?vaše návrhy?u 1.9TD je díra v bloku motoru ze zadu ale já jí tam nemám..tak jak to udělat?jinak vše ostatní mi pasuje..a ještě jsem slyšel že 1.9TD má písty chlazené olejem a 1.9D nikoliv ale Smoke říkal že to není problém s výkonem do 80kw pokud se nebude motor přetěžovat..zajímali by mě vaše názory..díky chlapci :) zatím..
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

I 1,9D ma chlazeny pisty olejem, a až tak uplně ten motor s TD shodnej není.Ma jiny ojnice,ojniční ložiska,pisty,menší pruměr ojničního čepu,jiny sací ventily,jina hlava,jiny vstřiky
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
mmozga
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 28 čer 2009, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od mmozga »

tuner píše:I 1,9D ma chlazeny pisty olejem, a až tak uplně ten motor s TD shodnej není.Ma jiny ojnice,ojniční ložiska,pisty,menší pruměr ojničního čepu,jiny sací ventily,jina hlava,jiny vstřiky
fajn.co to značí?předělat to nepůjde?nebo tak, i když tam všechno pásne tak to nepojede jak má?nebo tomu motoru způsobím újmu?
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Pokud přeženeš vykon tak mu zpusobíš ujmu.Jinak tam vše bude pasovat
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
mmozga
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 28 čer 2009, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od mmozga »

tuner píše:Pokud přeženeš vykon tak mu zpusobíš ujmu.Jinak tam vše bude pasovat
jasně co to přibližně znamená? :? můj má v papírek 50kw TD má 55kw orig turbo tlačí 0,8bar-chtěl bych tak do 1,5bar + upravit přidavač a přidat naftu..šlo by?zvládne výkon kolem 70kw když se bude pečlivě zahřívat a nepřetěžovat?jinak jak s tím odvodem oleje..?díky moc si vážím odpovědí..aspoň někdo kdo dokáže poradit :) :) :?
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

tady najdeš co potřebuješ...

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

řešim úplně to samý, ale u feldy 1,9D. a odkud bereš přívod? Lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Tlak oleje přece z držaku filtru.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“