jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nazdarek pani.Vidim ze sa tu to tema celkom rozbehlo.Mna by vsak aj tak zaujimalo,co je myslene pod pojmom nastavenie cerpadla na stolici.Je to iba to,ze tam podla dakych tabulkovych hodnot nastavia mnozstvo nafty? Lebo ak ano,tak to by som si mohol spravit aj doma s tym,ze to budem skusat a doladovat.Dasia vec je ta,ze ked chcem prerobit mechanicke cerpadlo na vyssi vykon,co vsetko tam treba vymenit? Ked mam cerpadlo z 1,9 TD a chcem ho dat na vykon 80 kW tak tam treba len prehodit vacku cerpadla a nastavit palivo? Alebo tam treba aj dat druhu hlavu a tak.
VW GOLF II 1,6 TD 51 kW
-
tuner
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Na stolici ti nastaví uplně všechno a to jen podle tabulek,pokud jim daš upraveny čerpadlo u kteryho maš specialni požadavky tak to neumi,to umi jen malokterej čerpadlař,umi kroutit šroubkama jen podle přiruček ale nevi co to přesně dělá. Sařídí ti tlak v čerpadle a jeho pruběh v zavislosti na otačkach,pruběh předvstřiku, rychlost klesaní otaček,otačky na volnoběh, maximalní otačky,maximalní davku nafty, atd.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
-
Majkl.fiat
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
Tuner: A čím se dá seřídit tlak v čerpadle? Je možný že tomu mýmu čerpadlu u vrchu už dost klesá, protože je tam 11 mm hlava a nahoře chybí nafta si myslím.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr 
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD
-
tuner
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
vrchni tlak je danej v podstatě šroubem na přepadu z čerpadla. spodní zakladní se seřizuje přetlakovym ventilem. Pokud ti chybi nafta v otačkach je to spíš tím že čerpadlo nestíhá nasavat potřebny množství nafty.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
-
Majkl.fiat
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
Takže myslíš že elektrické podávací čerpadlo by mohlo něco vyřešit? Jak je to řešeno u PD? Ovládá ho tam nějaký ventil, nebo jde pořád natvrdo při zapnutí zapalování? Nebo má přepad zpět do nádrže a udržuje před vstřikama jen požadovaný tlak? Popravdě nad tím uvažuju už dlouho že ho tam dám.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr 
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD
předělání 1.9D na 1.9TD
zdravím pánové.mám dotaz.možná trošku mimo mísu ale co..chci dávat na motor 1.9D turbo + sání a pizdovinky s čerpadlem atd z motoru 1.9TD motory jsou naprosto stejné jenomže-kam napojit odvod oleje z turba?vaše návrhy?u 1.9TD je díra v bloku motoru ze zadu ale já jí tam nemám..tak jak to udělat?jinak vše ostatní mi pasuje..a ještě jsem slyšel že 1.9TD má písty chlazené olejem a 1.9D nikoliv ale Smoke říkal že to není problém s výkonem do 80kw pokud se nebude motor přetěžovat..zajímali by mě vaše názory..díky chlapci
zatím..
fajn.co to značí?předělat to nepůjde?nebo tak, i když tam všechno pásne tak to nepojede jak má?nebo tomu motoru způsobím újmu?tuner píše:I 1,9D ma chlazeny pisty olejem, a až tak uplně ten motor s TD shodnej není.Ma jiny ojnice,ojniční ložiska,pisty,menší pruměr ojničního čepu,jiny sací ventily,jina hlava,jiny vstřiky
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
jasně co to přibližně znamená?tuner píše:Pokud přeženeš vykon tak mu zpusobíš ujmu.Jinak tam vše bude pasovat
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
tady najdeš co potřebuješ...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
řešim úplně to samý, ale u feldy 1,9D. a odkud bereš přívod? Lešek
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
řešim úplně to samý, ale u feldy 1,9D. a odkud bereš přívod? Lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ