Stránka 77 z 132

Napsal: 19 led 2015, 18:20
od erikb
a označenia tých starích pánví? aké mali písmena ?


quote="maros30"]2008[/quote]

Napsal: 19 led 2015, 18:29
od maros30
take iste ako v inzerate: B a C

Napsal: 19 led 2015, 20:43
od zolli007
to iste som mal aj ja, otvoriim a tam saly B a C, v stave odpovedajucom 150 000 km , ale vymenil som a hotovo. Cudoval som sa preco su tam uz tie nove, neviem ci ich niekto predtym menil alebo to uz tak bolo od vyroby? Auto bolo z francuzska.

Napsal: 19 led 2015, 21:22
od maros30
presne, aj moje je z Francuzska, za sme u toho, že pre zapad sa vyraba kvalitnejšie

Napsal: 19 led 2015, 23:31
od dolar100
Ja mam z Holandska a boli na šrot

Napsal: 20 led 2015, 08:59
od jericho-3
To je pořád ta česká ukřivděnost, že nám všichni ubližují a pro nás je všechno horší ..Copak by bylo bez nákladů, dělat jedny motory pro Čechy a ty druhé kvalitnější pro ostatní? Většina je stejně přitažena zvenku, dojebaná se stočeným tachometrem Čechy nebo Turky, načipována a prodána..A pak všichni pláčou, co se to děje....Ale servisy mají alespoň práci a obchod s motory se točí...Takže je vlastně všechno v pořádku...Ale technicky je to zajímavé, kde je vlastně ta chyba..Ty šrouby před smrtí nikdo vlastně nevyndal,buď to už podalo ruku nebo byly načnuté šály..Ale i pravý důvod odcházení šál není znám, nekvalitní materiál je jen mlhavý pojem. Někdo má i přes nekvalitní materiál vše v pořádku a jiný ne. Možná je opravdu na vinně kontrolka mazání fungující přes celnici v ŘJ , která pustí jen kvalitní zprávy o mazání.. :)

Napsal: 02 úno 2015, 19:17
od danikd
Jenze nekdo to auto vylozene trapi, nekdo setri, nekdo meni olej jak se ma, nekdo na to sere, nekdo jezdi LL, nekdo na pevnej interval, nekdo ma chip, nekomu to nejede ani jak by melo, nekdo si mysli ze mu v servisu vymenili olej, nekdo druhy v servisu vi ze ne atd atd.
Dale pak technika, spatna serie sal, spatna serie ojnic, spatna serie sroubu, spatna serie oleje, spatna serie Polaku co to utahovali, atd atd.
Odhalit to nejde, to by i skodovka interne vedela ... zatim je interni neofiko doporuceni na vymenu sroubu a spravne utahnuti, pak se to pry nestane a dal se to nema resit ... nebo vi a boji se ze je v Risi za to rozcupujou ... tady na nas prdej...
Faktoru je mnoho, ja osobne jsem udelal rozumne maximum, dal nove saly a srouby, dal uz mohu jen doufat ... 3500 za matros neni moc ...

DD

Napsal: 03 úno 2015, 09:32
od Fulltank
Tohle tema je uz vyreseny ne? Je problém ve spatnych salach kde maji i jine cislo a vydrou se. Nevim proc to tady furt resite.

výměna "šál" a šroubů

Napsal: 09 úno 2015, 05:20
od Morfeus70
Ahoj, chtěl bych se prosím zeptat, jestli se uvedený problém vyskytl někomu i po té, co vyměnil ˇšály" a šrouby. Mám 129tisíc km najeto, nemám čip, jezdím rozumně, olej měním max. do 15ti tisíc i když dávám LL (Castrol Edge 5W30), ale jelikož jsem auto zakoupil a nevím jak s ním předchozí majitel jezdil, tak bych chtěl preventivně taky tyto vyměnit. Škodovka mi nabídla spoluúčast 30%, tak snad se to vzplatí a nestane se to i po výměně. Ve dvou servisech mi řekli, že to není moc moudré řešení, že to bude na kliku větší záhul, protože ty šály jsou již vyjeté podle ní a teď tam budou nové, že zase může brzo odejít uložení kliky.

Napsal: 09 úno 2015, 07:04
od Fulltank
Blbost :) vymenit, ve 129tis tam nic poradne vyjetyho nebude. pokud mas problémový ročník nech to pri servisu udelat pro klid duse.

kolik si za to skodovka uctuje?

Re: výměna "šál" a šroubů

Napsal: 09 úno 2015, 07:57
od jericho-3
Morfeus70 píše:Ahoj, chtěl bych se prosím zeptat, jestli se uvedený problém vyskytl někomu i po té, co vyměnil ˇšály" a šrouby. Mám 129tisíc km najeto, nemám čip, jezdím rozumně, olej měním max. do 15ti tisíc i když dávám LL (Castrol Edge 5W30), ale jelikož jsem auto zakoupil a nevím jak s ním předchozí majitel jezdil, tak bych chtěl preventivně taky tyto vyměnit. Škodovka mi nabídla spoluúčast 30%, tak snad se to vzplatí a nestane se to i po výměně. Ve dvou servisech mi řekli, že to není moc moudré řešení, že to bude na kliku větší záhul, protože ty šály jsou již vyjeté podle ní a teď tam budou nové, že zase může brzo odejít uložení kliky.
A co je teda podle nich moudré? Pokud budou načnuté klikové čepy nic tomu už neublíží a dráhy v šálách to určitě nezachrání. Ale jde taky o kontrolu, že? Co když jim nic není?Jde o tvůj klid..

Napsal: 09 úno 2015, 20:06
od Boban
jen pro kontrolu týká se mě to taky 1,9tdi BXE rv 2010 ?? nebo to bylo jen určitě na od 07-08 rv ?

Napsal: 09 úno 2015, 20:17
od Pája 19
O jiných ročnících se tu zatím nepsalo.

Napsal: 21 úno 2015, 18:11
od J.Bill
Za poslední dva měsíce jsem v inzerci narazil na min. čtyři VW Caddy s motory 1.9 tdi PD a vylítlou ojnicí. Motory BLS a r. 2007 a 2008

Napsal: 21 úno 2015, 18:31
od danikd
Tusim ze nekdo nekde zminoval i nejkay 2009 ... Pohledej starsi prispevky, tam bude nekde zminka o tom ze na posledni 2 mesice vyroby BXE davali jine saly, s jnym cislem ... a myslim ze to je tim.