Přesně tak.je to normálně origo z olej. filtru..lesek píše:tady najdeš co potřebuješ...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
řešim úplně to samý, ale u feldy 1,9D. a odkud bereš přívod? Lešek
P.S. díky moc..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přesně tak.je to normálně origo z olej. filtru..lesek píše:tady najdeš co potřebuješ...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
řešim úplně to samý, ale u feldy 1,9D. a odkud bereš přívod? Lešek
to musí tlak oleje přetlačit... ale mužeš to dát co nejvejš. jinak jasně že z držáku filtru, ale uvítám i jiné řešení přívodu než z tý díry pro šroub. lešekmmozga píše:nooo vypadá to jako pěkná prácička..Když je doma dobrý CO2 není co řešit..já mám jen kamarády které nutím vypomáhato tom odvodu oleje zpátky přímo do vany už jsem slyšel ale tak že se na vanu navaří matka a do ní se přišroubuje ten dírovanej šroub..ale to je myslím jedno..jen mám dotaz.ta vana je plná až po vrch?myslím to tak jestli ten vývod co odtíká z turba je pod hladinou oleje jako zalitý nebo ne?má to na něco vůbec nějaký vliv?bál bych se že kdyby byl pod hladinou tak aby tan olej dobře odtíkal..rozumíte..?není s tímhle problém jo?
ty budeš turbit tu 1,9D nebo dáš celej motor AAZ? jaký tam máš písty? Lešekmmozga píše:Přesně tak.je to normálně origo z olej. filtru..lesek píše:tady najdeš co potřebuješ...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
řešim úplně to samý, ale u feldy 1,9D. a odkud bereš přívod? Lešek
P.S. díky moc..
Keflek píše:pokud se "nepletu",tak na spadovce za turbem uz takovej tlak neni...takze vracecka do vany uz by mela bejt nad hladinou oleje...ale treba 1,6 TD ve dvojce ma reseni uplne stejny. Az 1,9 To ma do bloku...
jiné řešení si myslím není..a málokdo má odvahu dělat do bloku díru jako je u AAZ.lesek píše:to musí tlak oleje přetlačit... ale mužeš to dát co nejvejš. jinak jasně že z držáku filtru, ale uvítám i jiné řešení přívodu než z tý díry pro šroub. lešek
vracecka turba uz neni tlakova (mozna jen minimalne) ale spis spadova...tlak oleje je az za olejovym cerpadlem...jinak vana urcite neni zaplnena az po vrchmmozga píše:Keflek píše:pokud se "nepletu",tak na spadovce za turbem uz takovej tlak neni...takze vracecka do vany uz by mela bejt nad hladinou oleje...ale treba 1,6 TD ve dvojce ma reseni uplne stejny. Az 1,9 To ma do bloku...no tak to pozor..jestli je z olejovýho filtru tlak takovej že to vytlačí olej do vrchu až k turbu tak se v turbu nemůže jen tak ztratit.a vana je zaplněná až po vrch..takže jiný varianta není a když to funguje na feldě tak proč ne ná VW respektive mím Seátku