jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mmozga
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 28 čer 2009, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od mmozga »

lesek píše:tady najdeš co potřebuješ...

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

řešim úplně to samý, ale u feldy 1,9D. a odkud bereš přívod? Lešek
Přesně tak.je to normálně origo z olej. filtru..
P.S. díky moc..
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
mmozga
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 28 čer 2009, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od mmozga »

nooo vypadá to jako pěkná prácička..Když je doma dobrý CO2 není co řešit..já mám jen kamarády které nutím vypomáhat :D o tom odvodu oleje zpátky přímo do vany už jsem slyšel ale tak že se na vanu navaří matka a do ní se přišroubuje ten dírovanej šroub..ale to je myslím jedno..jen mám dotaz.ta vana je plná až po vrch?myslím to tak jestli ten vývod co odtíká z turba je pod hladinou oleje jako zalitý nebo ne?má to na něco vůbec nějaký vliv?bál bych se že kdyby byl pod hladinou tak aby tan olej dobře odtíkal..rozumíte..?není s tímhle problém jo?
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

mmozga píše:nooo vypadá to jako pěkná prácička..Když je doma dobrý CO2 není co řešit..já mám jen kamarády které nutím vypomáhat :D o tom odvodu oleje zpátky přímo do vany už jsem slyšel ale tak že se na vanu navaří matka a do ní se přišroubuje ten dírovanej šroub..ale to je myslím jedno..jen mám dotaz.ta vana je plná až po vrch?myslím to tak jestli ten vývod co odtíká z turba je pod hladinou oleje jako zalitý nebo ne?má to na něco vůbec nějaký vliv?bál bych se že kdyby byl pod hladinou tak aby tan olej dobře odtíkal..rozumíte..?není s tímhle problém jo?
to musí tlak oleje přetlačit... ale mužeš to dát co nejvejš. jinak jasně že z držáku filtru, ale uvítám i jiné řešení přívodu než z tý díry pro šroub. lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

mmozga píše:
lesek píše:tady najdeš co potřebuješ...

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

řešim úplně to samý, ale u feldy 1,9D. a odkud bereš přívod? Lešek
Přesně tak.je to normálně origo z olej. filtru..
P.S. díky moc..
ty budeš turbit tu 1,9D nebo dáš celej motor AAZ? jaký tam máš písty? Lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Keflek
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 05 srp 2007, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a Mnichovice

Příspěvek od Keflek »

pokud se "nepletu",tak na spadovce za turbem uz takovej tlak neni...takze vracecka do vany uz by mela bejt nad hladinou oleje...ale treba 1,6 TD ve dvojce ma reseni uplne stejny. Az 1,9 To ma do bloku...
mmozga
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 28 čer 2009, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od mmozga »

Keflek píše:pokud se "nepletu",tak na spadovce za turbem uz takovej tlak neni...takze vracecka do vany uz by mela bejt nad hladinou oleje...ale treba 1,6 TD ve dvojce ma reseni uplne stejny. Az 1,9 To ma do bloku...
(hm) no tak to pozor..jestli je z olejovýho filtru tlak takovej že to vytlačí olej do vrchu až k turbu tak se v turbu nemůže jen tak ztratit.a vana je zaplněná až po vrch..takže jiný varianta není a když to funguje na feldě tak proč ne ná VW respektive mím Seátku (hm)
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
mmozga
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 28 čer 2009, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od mmozga »

lesek píše:to musí tlak oleje přetlačit... ale mužeš to dát co nejvejš. jinak jasně že z držáku filtru, ale uvítám i jiné řešení přívodu než z tý díry pro šroub. lešek
jiné řešení si myslím není..a málokdo má odvahu dělat do bloku díru jako je u AAZ.
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Proč by ten olej musel přetlačovat? Ve vaně žadnej tlak není :) Akorat Přivod do vany, pokud je pod hladinou oleje ma tu nevyhodu že kdykoliv budeš potřebovat ten šroub oddělat tak ti poteče olej.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Keflek
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 05 srp 2007, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a Mnichovice

Příspěvek od Keflek »

mmozga píše:
Keflek píše:pokud se "nepletu",tak na spadovce za turbem uz takovej tlak neni...takze vracecka do vany uz by mela bejt nad hladinou oleje...ale treba 1,6 TD ve dvojce ma reseni uplne stejny. Az 1,9 To ma do bloku...
(hm) no tak to pozor..jestli je z olejovýho filtru tlak takovej že to vytlačí olej do vrchu až k turbu tak se v turbu nemůže jen tak ztratit.a vana je zaplněná až po vrch..takže jiný varianta není a když to funguje na feldě tak proč ne ná VW respektive mím Seátku (hm)
vracecka turba uz neni tlakova (mozna jen minimalne) ale spis spadova...tlak oleje je az za olejovym cerpadlem...jinak vana urcite neni zaplnena az po vrch ;) nekdy si ji sundej i s olejem a uvidis. To by pak rotujici klika udelala peknej bordel,kdyby ti rozvirila olej pryc i od olejovyho cerpadla :-D
A jak jsem rekl,Golf II - 1,6TD to ma s vraceckou do vany uz z vyroby...takze na felde je to jen okopirovany...
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

On zas klikovka z bloku nevykukuje moc, spíš u 1,9D a TD vykukuje protizavaži co je součástí třmenu ojnice.Kvuli tomu je taky mazi vanou a blokem plech aby se olej ve vaně nevířil.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

jj 1,6TD GII má vracečku do vany... taky jsem ten motor viděl se schozenou hlavou a zdálo se mi jako písty byly taky hlinikový?? neví někdo jaký tam, jsou? jinak co olej. čerpadlo do turba natlačí to z něj musí i odejít... lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Jaky jiny než z hliniku by meli byt?Všechny pisty jsou z hlinikove sllitiny u dieslu maji akorat ocelovou vložku
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

hmm, no mě jde s píš o to, že když konkrétně motor AEF oturbím, tak mi bylo řečeno že to neudržej písty... a někde jsem se dočetl, že TD (TDI) maj písty kovaný. Ale pořád v tom jak vidim nemám jasno, tak jestli to někdo ví, budu rád když to uvede na pravou míru. Lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Kovany z hlinikove slitiny,slitiny hliniku s křemíkem.Pisty pro D,TD,TDI jsou litý protože maji ocelovou vložku a ta by šla zakovat docela těžko pokud vubec.Kovaji se jen pisty co jsou z jednoho materialu
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

takže motor AEF tu vložku nemá vůbec nebo proč je to tak špatný? samozřejmě kovanými písty jsem myslel že by nebyly z Al. lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“