jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
takže pístu u D jsou stejný jakou u TD?myslim materiál..nebo i treba velikostně?a vydrží stejnou zátěž?tuner píše:každej pist u dieslu ma ocelovou vložku případně jen zality plíšky z bimetalu.Jak jsi zas přišel na to že AEF ji nema?A z čeho by měly byt kovany pisty když ne z hliniku a jeho slitin
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
-
tuner
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Už jsem tu psal jekej je rozdil mezi motorem VW 1,9D a TD.Material a provedeni je stejny pruměr taky.Jestli ma ale upleně stejnou sílu dna a sten to nevim,každopadně ma daleko menší pruměr pístního čepu o 2mm
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
a písty u D nejsou chlazené ostřikem olejem na dno pístu
omluva, u 1.6 vím, myslel jsem (možná mi to někdo tvrdil) že i u 1.9
omluva, u 1.6 vím, myslel jsem (možná mi to někdo tvrdil) že i u 1.9
Naposledy upravil(a) Smoke dne 10 led 2010, 18:36, celkem upraveno 1 x.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Hej menej emisi
Palivo pri vyssom tlaku sa jemnejsie rozprasi, tym sa vyrvori kvalitnejsia zmes ktora sa efektivnejsie spali. Prakticke skusenosti su nasledovne. Fiat Tipo 1.9TDS. Povodny otvaraci tlak bol 150Bar . Nejaky specialista ho zvysil na 190Bar. Motor asi o otacku dlhsie startoval, menej dymyl, vlaznejsia rakcia na plyn, tvrdsi chod.
Palivo pri vyssom tlaku sa jemnejsie rozprasi, tym sa vyrvori kvalitnejsia zmes ktora sa efektivnejsie spali. Prakticke skusenosti su nasledovne. Fiat Tipo 1.9TDS. Povodny otvaraci tlak bol 150Bar . Nejaky specialista ho zvysil na 190Bar. Motor asi o otacku dlhsie startoval, menej dymyl, vlaznejsia rakcia na plyn, tvrdsi chod.
Díky vyššímu otvíracímu tlaku na trysce se víc " nafukuje " vstřikovací trubka a tím pádem se zmenší předvsřik a vstřikovaná dávka . Po přidání nafty a zvětšení předvstřiku by to mohlo fungovat
. Do vstřikovacího čerpadla bych ale použil rolny z TDi čerpadla ( sou stavěný na větší zátěž ) .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
rolny myslíš- vysokotlaké potrubí???PavelTDi píše:Díky vyššímu otvíracímu tlaku na trysce se víc " nafukuje " vstřikovací trubka a tím pádem se zmenší předvsřik a vstřikovaná dávka . Po přidání nafty a zvětšení předvstřiku by to mohlo fungovat. Do vstřikovacího čerpadla bych ale použil rolny z TDi čerpadla ( sou stavěný na větší zátěž ) .
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
-
tuner
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Použit rolny z TDI kvuli vyššímu vstřik tlaku je zbytečny, ty jsou vhodny když by se dal větší pistek a to z duvodu většího mech. namahaní. Ale vyšší vstřik tlak maximalně tak akorat posune nepatrně předvstřik. Čerpadlo ma vstřikovací tlak kolem 1600 bar, takže posunutí zahajení vstřiku o nějakejch par desitek barů ho nijak moc mechanicky nezatíží.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Vedel by mi niekto prosim povedat aky je rozdiel v mechanickej casti ceradla 1,9 TD a 1,9 TDi? Mam na mysli piestik, hlavu,.. a za dalsie niekde na nete som kedysik videl nieco take ako mechanicke ovladanie hydraulickej spojky.Vedel by mi ku tomu iekto povedat nieco blizsie? Do akych aut sa do montovalo a kde sa to a zohnat? dakujem
VW GOLF II 1,6 TD 51 kW
-
tuner
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Rozdi TD a TDI je 1mm na pruměru pístku D a TD ma pruměr 9 a TDI 10mm. Mechanicky ovladaní spojky je občas použity na některych T4,B3,B4,Polo TDI,Cordoba TDI,Toledo TDI. Taky potřebuješ uplně jiny lano spojky. Cana novyho mech ovladaní je cca 3500Kč. Jednodušší je si namontovat hydraulicky ovladaní, vyjde to na par Kč a par hodin prace
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Kromě toho milimetru na průměru pístku taky jiná vačka , jiné zakončení kanálku konce vstřiku , jiná konstrukce výtlačných ventilků. Prostě všechno , co ovlivňuje průběh vstřiku . . . Nezapoměň , že u přímýho vstřiku je zhruba poloviční doba vstřikování oproti komůrce . . .tuner píše:Rozdi TD a TDI je 1mm na pruměru pístku D a TD ma pruměr 9 a TDI 10mm. Mechanicky ovladaní spojky je občas použity na některych T4,B3,B4,Polo TDI,Cordoba TDI,Toledo TDI. Taky potřebuješ uplně jiny lano spojky. Cana novyho mech ovladaní je cca 3500Kč. Jednodušší je si namontovat hydraulicky ovladaní, vyjde to na par Kč a par hodin prace
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .