Forest to myslel dobre, len to zle napisal, on to myslel ohladom na cele auto, ktore bolo max. nevhodne na tento zamer. samotny motor je perfektny, s nim som nemal ani jeden problem, (aj ked povodny motor bol odpisany vinou pravdepodobne zleho mazania) po upgrade palivoveho systemu a este vacsieho turba sme mohli pokracovat do aleluja, ziadne tdi nema tak silny kluk. mechanizmus, kt. by bol podla mojho po vylepseni mazania schopny zvladnut 400ps.
Lenze naco vsetko to robit, ked som s tym "primeranym" vykonom a teda hlavne krutiakom odpisal 2 prevodovky a viacero prevedeni spojky. Prevodovka sa da poriesit, tak isto spojka, navela aj polosy, lenze naco mam dat do auta dalsich 5000 eur ked ho nepredam ani za 2000 eur.
Defektnu (presmykujucu) spojku som pouzival ako ochranu pre prevodovku

keby tam bolo nieco co prenesie 100% na hriadel tak prevodovku menim po kazdom druhom pridani
Inak TDI Tech: ty mas tiez pravdu, po namontovani motora 20V by som automaticky ziskal aj daleko lepsiu spojku a prevodovku, ktora je odskusana na 335ps a 650Nm. Lenze dostat to do auta ako je lybra nie je jednoduche. Samotne uchytenie motora by mozno aj sedelo, ECU a kablovacka by sa dala tiez poriesit, hlavny problem by potom bol opat v prevodovom ustrojenstve. Polosy, tehlice, naboje, to je uplne vsetko ine.