Stránka 9 z 38

Napsal: 16 pro 2015, 17:21
od turbo kamna power
dhfool píše:
turbo kamna power píše:WOBe víš o tom hovno, močovina ti redukuje NOx, DPF zachycuje jen pevný částice. Drž se raději azbestovych rukavic ;)
Tak NOx redukuje hlavně AdBlue, které se vstřikuje před SCR kat. Naproti tomu Eloys, nebo Satacen se vstřikují do nafty a zjednodušeně řečeno, snižují teplotu potřebnou ke spálení "sazí" v DPF. Všechno jsou to "močoviny"
Přesně tak ;) Adblue ti redukuje NOx a to ostatní jsou jen aditiva k podpoření DPFka, nikoli jako náhrada ;)

Napsal: 17 pro 2015, 11:34
od WOB
jj ale vymyslet náhradní řešení?

Nedivil bych s že by fanoušci věděli jak lépe udělat auto než výrobce, protože ruku na srdce jde to do sraček.

Napsal: 17 pro 2015, 13:01
od roman1648
Spousta veci zustala/ne zavrevna v supliku z politickych a monopolnich duvodu...

Napsal: 21 pro 2015, 13:54
od UchoTD
Powertec uz neponuka odstranenie dpf,ale reinstalaciu,dost ma to pobavilo. Idu s biznisom.touto cestou asi pojde kazdy

Napsal: 21 pro 2015, 22:45
od Ladas
no jasně že teď bude zase hlad po opravách hlavně že to přetím kde kdo vyhodil (LOL)

Napsal: 21 pro 2015, 23:55
od UchoTD
Zacali sirit po internete reklamu,hlavne,ze doteraz ponukali to iste co konkurencia...odstranenie dpf,teraz prisli s revolucnou novinkou...
Vcera ho vyberali,dnes ti ho tam vratia..hlavne poloz mince na drevo.. :roll:

Napsal: 22 pro 2015, 00:32
od yary1
UchoTD píše:Zacali sirit po internete reklamu,hlavne,ze doteraz ponukali to iste co konkurencia...odstranenie dpf,teraz prisli s revolucnou novinkou...
Vcera ho vyberali,dnes ti ho tam vratia..hlavne poloz mince na drevo.. :roll:

Hodne minci (rofl) (rofl)

Napsal: 22 pro 2015, 17:26
od Traker
Co si na tyto případy nechat udělat soft? Banku dat k červu a dávku a delku vstříku na minimum. Téměř nouzový režim. Když to bude chtít měřit,tak ať tlak leze třeba k jednomu baru. Neříkám,že to projde,ale i s firady 80% a bez katu to muže naměřit zajímavý hodnoty. Určitě se to bude muset obejít nějak,ale aspoň pro to udělám maximum :-)

Napsal: 22 pro 2015, 18:24
od Domecek
obejdeš kulový

Napsal: 22 pro 2015, 23:49
od Traker
Asi jo. To už nikdo nikdy neobejde. Já už vidím jak 30% techto aut pujdou do zběru kvuli ptákovině jménem emise. Emise byl,je a bude vždy jenom o penezích. Je kolem toho akorat medialní humbuk. Edc 15 úplně vpohode. Edc 16 už jsou horší a edc 17 už je moooc chytrá :)

Napsal: 23 pro 2015, 10:01
od Vici
obávám se, že taková sranda to fakt nebude....

Napsal: 23 pro 2015, 10:59
od yary1
Traker píše:Asi jo. To už nikdo nikdy neobejde. Já už vidím jak 30% techto aut pujdou do zběru kvuli ptákovině jménem emise. Emise byl,je a bude vždy jenom o penezích. Je kolem toho akorat medialní humbuk. Edc 15 úplně vpohode. Edc 16 už jsou horší a edc 17 už je moooc chytrá :)
Mas pravdu.Emise byly a jsou jen o penezich,cim vetsi strach majitelu a cim vetsi medialni masaz..tim vetsi investice.

Napsal: 28 pro 2015, 20:20
od TDIfun
takova zajimavost z FCD ohledne nesplneni kodu pro EGR, koukam, ze v tom bude takovy bordel ze to neni mozne. Vsichni budou mereni v nahradnim postupu asi

Toto je velmi kontroverzní bod nové metodiky.

A) "Nepřetržitě sledované" systémy musí být všechny (tři nebo dva) v nule, jinak je výsledek zkoušky nevyhovující.

B) Pokud jeden nebo více ze "sporadicky sledovaných" systémů nebude v nule (tzn. nedokončen), nařizuje metodika "náhradní postup", který má chybějící NULU v Readiness Code (dále jen RC) nahradit.

Tzn. bude-li RC vypadat takto 011 0000000 pak nevyhovuje, protože na místech nepřetržitě sledovaných systémů MUSÍ být nuly.

Bude-li vypadat takto: 000 01001110, pak může být výsledek emisního testu vyhovující, pokud vozidlo uspěje v náhradním postupu:

D) Postup benzín: Provede se zkouška pendlování lambdasondy.

E) Postup diesel: Provedou se všechny 4 akcelerace.

...a zde je ta kontroverze:

F) Příklad benzín: Jedna z jedniček bude znamenat, že nelze provést test systému zpětného vedení spalin, protože je tento nefunkční (pokud EGR nefunguje nebo je zaslepen, emituje vozidlo několikanásobně vyšší emise oxidů dusíku - nejjedovatější složky plynů, na které se zejména ve městech skutečně ve zvýšené míře umírá). Metodika však i vozidlu s nefunkčním "zpětným vedením spalin" udělí "náhradním postupem" vyhovující protokol, protože bude stačit, že "pendluje" lambdasonda.

G) Příklad diesel: To samé jako u "benzínu" (např. EGR zaslepen), tedy když se dostane k měření emisí diesel s filtrem částic, je možné při všech nulách v RC provést jen jednu akceleraci, když kouřivost bude velmi nízká (např. k = 0,01). Bude-li ale u sporadicky sledovaných systémů na všech místech jednička (např. takto: 000 011011010), nařizuje nová metodika akcelerace všechny čtyři. Takže Vozidlo s filtrem částic bude stále mít stejnou hodnotu kouřivosti u všech čtyřech akcelerací (0,00; 0,01; 0,00; 0,01), čímž je "odčiněno", že vozidlu někdo zaslepil EGR, nebo před SME vymazal všechny závady z paměti apod.. Takové vozidlo může mít funkční jen filtr částic, ale žádný další z emisních systémů, a SME mu díky tomuto "náhradnímu postupu" vystaví vyhovující protokol na další dva roky, i když bude např. při nefunkčním zpětném vedení spalin emitovat až 40 x vyšší emise nejjedovatějších oxidů dusíku NOx!

Napsal: 28 pro 2015, 21:04
od WOB
emise NOx se u motorů nemění už 20 let.

Napsal: 29 pro 2015, 20:57
od sikin1987
me rozesmalo tohle: jaci se najdou blbecci


https://www.facebook.com/groups/fordgro ... ent_follow