Stránka 9 z 38
Napsal: 16 pro 2015, 17:21
od turbo kamna power
dhfool píše:turbo kamna power píše:WOBe víš o tom hovno, močovina ti redukuje NOx, DPF zachycuje jen pevný částice. Drž se raději azbestovych rukavic

Tak NOx redukuje hlavně AdBlue, které se vstřikuje před SCR kat. Naproti tomu Eloys, nebo Satacen se vstřikují do nafty a zjednodušeně řečeno, snižují teplotu potřebnou ke spálení "sazí" v DPF. Všechno jsou to "močoviny"
Přesně tak

Adblue ti redukuje NOx a to ostatní jsou jen aditiva k podpoření DPFka, nikoli jako náhrada

Napsal: 17 pro 2015, 11:34
od WOB
jj ale vymyslet náhradní řešení?
Nedivil bych s že by fanoušci věděli jak lépe udělat auto než výrobce, protože ruku na srdce jde to do sraček.
Napsal: 17 pro 2015, 13:01
od roman1648
Spousta veci zustala/ne zavrevna v supliku z politickych a monopolnich duvodu...
Napsal: 21 pro 2015, 13:54
od UchoTD
Powertec uz neponuka odstranenie dpf,ale reinstalaciu,dost ma to pobavilo. Idu s biznisom.touto cestou asi pojde kazdy
Napsal: 21 pro 2015, 22:45
od Ladas
no jasně že teď bude zase hlad po opravách hlavně že to přetím kde kdo vyhodil

Napsal: 21 pro 2015, 23:55
od UchoTD
Zacali sirit po internete reklamu,hlavne,ze doteraz ponukali to iste co konkurencia...odstranenie dpf,teraz prisli s revolucnou novinkou...
Vcera ho vyberali,dnes ti ho tam vratia..hlavne poloz mince na drevo..

Napsal: 22 pro 2015, 00:32
od yary1
UchoTD píše:Zacali sirit po internete reklamu,hlavne,ze doteraz ponukali to iste co konkurencia...odstranenie dpf,teraz prisli s revolucnou novinkou...
Vcera ho vyberali,dnes ti ho tam vratia..hlavne poloz mince na drevo..

Hodne minci

Napsal: 22 pro 2015, 17:26
od Traker
Co si na tyto případy nechat udělat soft? Banku dat k červu a dávku a delku vstříku na minimum. Téměř nouzový režim. Když to bude chtít měřit,tak ať tlak leze třeba k jednomu baru. Neříkám,že to projde,ale i s firady 80% a bez katu to muže naměřit zajímavý hodnoty. Určitě se to bude muset obejít nějak,ale aspoň pro to udělám maximum

Napsal: 22 pro 2015, 18:24
od Domecek
obejdeš kulový
Napsal: 22 pro 2015, 23:49
od Traker
Asi jo. To už nikdo nikdy neobejde. Já už vidím jak 30% techto aut pujdou do zběru kvuli ptákovině jménem emise. Emise byl,je a bude vždy jenom o penezích. Je kolem toho akorat medialní humbuk. Edc 15 úplně vpohode. Edc 16 už jsou horší a edc 17 už je moooc chytrá

Napsal: 23 pro 2015, 10:01
od Vici
obávám se, že taková sranda to fakt nebude....
Napsal: 23 pro 2015, 10:59
od yary1
Traker píše:Asi jo. To už nikdo nikdy neobejde. Já už vidím jak 30% techto aut pujdou do zběru kvuli ptákovině jménem emise. Emise byl,je a bude vždy jenom o penezích. Je kolem toho akorat medialní humbuk. Edc 15 úplně vpohode. Edc 16 už jsou horší a edc 17 už je moooc chytrá

Mas pravdu.Emise byly a jsou jen o penezich,cim vetsi strach majitelu a cim vetsi medialni masaz..tim vetsi investice.
Napsal: 28 pro 2015, 20:20
od TDIfun
takova zajimavost z FCD ohledne nesplneni kodu pro EGR, koukam, ze v tom bude takovy bordel ze to neni mozne. Vsichni budou mereni v nahradnim postupu asi
Toto je velmi kontroverzní bod nové metodiky.
A) "Nepřetržitě sledované" systémy musí být všechny (tři nebo dva) v nule, jinak je výsledek zkoušky nevyhovující.
B) Pokud jeden nebo více ze "sporadicky sledovaných" systémů nebude v nule (tzn. nedokončen), nařizuje metodika "náhradní postup", který má chybějící NULU v Readiness Code (dále jen RC) nahradit.
Tzn. bude-li RC vypadat takto 011 0000000 pak nevyhovuje, protože na místech nepřetržitě sledovaných systémů MUSÍ být nuly.
Bude-li vypadat takto: 000 01001110, pak může být výsledek emisního testu vyhovující, pokud vozidlo uspěje v náhradním postupu:
D) Postup benzín: Provede se zkouška pendlování lambdasondy.
E) Postup diesel: Provedou se všechny 4 akcelerace.
...a zde je ta kontroverze:
F) Příklad benzín: Jedna z jedniček bude znamenat, že nelze provést test systému zpětného vedení spalin, protože je tento nefunkční (pokud EGR nefunguje nebo je zaslepen, emituje vozidlo několikanásobně vyšší emise oxidů dusíku - nejjedovatější složky plynů, na které se zejména ve městech skutečně ve zvýšené míře umírá). Metodika však i vozidlu s nefunkčním "zpětným vedením spalin" udělí "náhradním postupem" vyhovující protokol, protože bude stačit, že "pendluje" lambdasonda.
G) Příklad diesel: To samé jako u "benzínu" (např. EGR zaslepen), tedy když se dostane k měření emisí diesel s filtrem částic, je možné při všech nulách v RC provést jen jednu akceleraci, když kouřivost bude velmi nízká (např. k = 0,01). Bude-li ale u sporadicky sledovaných systémů na všech místech jednička (např. takto: 000 011011010), nařizuje nová metodika akcelerace všechny čtyři. Takže Vozidlo s filtrem částic bude stále mít stejnou hodnotu kouřivosti u všech čtyřech akcelerací (0,00; 0,01; 0,00; 0,01), čímž je "odčiněno", že vozidlu někdo zaslepil EGR, nebo před SME vymazal všechny závady z paměti apod.. Takové vozidlo může mít funkční jen filtr částic, ale žádný další z emisních systémů, a SME mu díky tomuto "náhradnímu postupu" vystaví vyhovující protokol na další dva roky, i když bude např. při nefunkčním zpětném vedení spalin emitovat až 40 x vyšší emise nejjedovatějších oxidů dusíku NOx!
Napsal: 28 pro 2015, 21:04
od WOB
emise NOx se u motorů nemění už 20 let.
Napsal: 29 pro 2015, 20:57
od sikin1987