STK A EMISE

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

tiff píše:Píše člověk s motorem narvaným na více než dvojnásobek původního výkonu, odstraněným EGR a neschválenými brzdami (LOL)
1. Není úplně pravda co píšeš.
2. Přijde mi vtipné, že si někdo vykuchá DPF a pak brečí jak ho na STK buzerujou.
3. Osobně nemám na svědomí jediné kuchlé DPF, spíše jsem se to snažil zákazníkům rozmlouvat.
4. Bez osobních zkušeností asi těžko můžeš mít ten správný nadhled.
5. Jen hlupák nemění názor i když ví že je mimo.
6. Možná už stárnu ;)
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

1. pravda, nad brzdami by se dalo oko přimhouřit.
2. v tomto nejsme ve při, ale kdyby se na STK neměřilo jen PM, ale i NOx, letěl bys, až by se za tebou prášilo, takže kazát o emisních normách a sám smrdět mi přijde dosti pokrytecké.
3. nikdy jsem nic takového neřekl.
4. osobních zkušeností mám až až, proto mě kuchání emisních kurvítek v rozumné míře nijak zvlášť nepohoršuje.
5. takže uznáváš, že jsi byl mimo a teď se z tebe stal spořádaný, zákonů dbalý občan a TSI už necháš v sérii?
6. stárneme všichni, ale senilníme jen někteří :D
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

tiff píše:1. pravda, nad brzdami by se dalo oko přimhouřit.
2. v tomto nejsme ve při, ale kdyby se na STK neměřilo jen PM, ale i NOx, letěl bys, až by se za tebou prášilo, takže kazát o emisních normách a sám smrdět mi přijde dosti pokrytecké.
3. nikdy jsem nic takového neřekl.
4. osobních zkušeností mám až až, proto mě kuchání emisních kurvítek v rozumné míře nijak zvlášť nepohoršuje.
5. takže uznáváš, že jsi byl mimo a teď se z tebe stal spořádaný, zákonů dbalý občan a TSI už necháš v sérii?
6. stárneme všichni, ale senilníme jen někteří :D
Právě že tu "rozumnou míru" vnímá každý jinak, můžeme dlouze diskutovat, jaký vliv má EGR a DPF na emise, ale samozřejmě ani jedno OFF není v pořádku.
Za posledních pár let se ladění TDIček posunulo sakra dopředu, se 200 koněma se ty seriové brzdy a podvozek po 300tkm možná ještě poperou, ale při 300koních musí být všechno na podvozku ve 101% stavu a seriové brzdy nemají absolutně šanci - to je moje osobní zkušenost, bohužel v tomto směru tu rozumnou míru hodně lidí postrádá. Stejně jako spousta chiptunerů nezná rozumnou míru co se kouřivosti týče.
Proto já osobně nemám vůbec problém s tím, že by mělo projít STK a ME auto pouze ve 100% stavu. A doufám teda, že za tím není senilita, možná mě spíš opustila ta mladická nerozvážnost ;)

Ale zároveň si nemyslím, že by to měl být konec chiptuningu, nejspíš se ukáže kdo umí a kdo ne.
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Měl někdo z vás na novém STK problémy s většími brzdami ? Co jsem měl na O1 288mm z 1,8T, nikdy se nad tím nikdo nepohoršoval, měřil se jen účinek a ten byl vždy oukej :)

On je ale asi rozdíl si namašlit na O1 či O2 288 a nebo čtyřpístkové Bremba... ;)
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

borelli píše:Měl někdo z vás na novém STK problémy s většími brzdami ? Co jsem měl na O1 288mm z 1,8T, nikdy se nad tím nikdo nepohoršoval, měřil se jen účinek a ten byl vždy oukej :)

On je ale asi rozdíl si namašlit na O1 či O2 288 a nebo čtyřpístkové Bremba... ;)
na STk jsem byl už několikrát ale nikdy nezkoumaly brzdy, jen ůčinek a ruční brzdu nic víc. Pokud dám brzdy z 280 na 288 tak to skoro nikdo ani nepozná a nevšimne si....to samé když pujdu z 288 na 312. Ale pokud nekdo zvetsi brzdy z 280mm na nejaky 345mm a 6-ti pistkový třmeny tak to potom už asi bude bít do očí.........ale pokud ty brzdy fungujou dobře tak by na stk nemely mít řeči pokud tm nebude nějakej aktivní magor.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Pokud Andre tvrdí , že mu osobní zkušenost ukázala, že sériové brzdy a 300 koní nelze slučovat , je tady něco co nechápu. To slabé tdi vyvine dvoustovku a má k tomu dimenzované brzdy. 300 koní ji vyvine také , ale rychleji.Běžně ale dvoustovkou na okreskách asi nikdo nejede, a tak je jedno kolik máš koní.Z toho plyne .že sériové brzdy při běžných rychlostech nemají nic společného v negativním směru k vyššímu výkonu.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Libor Hanzal píše:Pokud Andre tvrdí , že mu osobní zkušenost ukázala, že sériové brzdy a 300 koní nelze slučovat , je tady něco co nechápu. To slabé tdi vyvine dvoustovku a má k tomu dimenzované brzdy. 300 koní ji vyvine také , ale rychleji.Běžně ale dvoustovkou na okreskách asi nikdo nejede, a tak je jedno kolik máš koní.Z toho plyne .že sériové brzdy při běžných rychlostech nemají nic společného v negativním směru k vyššímu výkonu.
to mozna jo.....ale po nejake zbesile honičce v serpentinách budes rad ze mas vetsi brzdy..... ;) .....samozrejme je nebudes využívat třeba kazdej den...ale občas se ty vetsi brzdy prece jen hodí
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Libor Hanzal píše:Pokud Andre tvrdí , že mu osobní zkušenost ukázala, že sériové brzdy a 300 koní nelze slučovat , je tady něco co nechápu. To slabé tdi vyvine dvoustovku a má k tomu dimenzované brzdy. 300 koní ji vyvine také , ale rychleji.Běžně ale dvoustovkou na okreskách asi nikdo nejede, a tak je jedno kolik máš koní.Z toho plyne .že sériové brzdy při běžných rychlostech nemají nic společného v negativním směru k vyššímu výkonu.
to je nesmysl - nejde o rychlost, ale o zrychlení. Na stejně dlouhé rovince vyvine auto s větším výkonem vyšší rychlost, takže do další zatáčky potřebuje více brzdit ;) sériové brzdy by ti stačily, pokud by jsi jezdil stejně rychle jako se sérií, ale k čemu potom těch 300 koní (noteeth)
to jen tak (offtopic)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

K tomu abych předjel bezpečně 3 auta najednou
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Libor Hanzal píše:Pokud Andre tvrdí , že mu osobní zkušenost ukázala, že sériové brzdy a 300 koní nelze slučovat , je tady něco co nechápu. To slabé tdi vyvine dvoustovku a má k tomu dimenzované brzdy. 300 koní ji vyvine také , ale rychleji.Běžně ale dvoustovkou na okreskách asi nikdo nejede, a tak je jedno kolik máš koní.Z toho plyne .že sériové brzdy při běžných rychlostech nemají nic společného v negativním směru k vyššímu výkonu.
Pokud brzdíš třeba s zmíněných 200 tak je celkem jedno jestli má auto 100 koní nebo 300 v daný okamžik problém bude jak píší při opakovaném brždění brzdy zvadnou jak se ohřeji a s 300 konovým autem budeš o to dřív v další zatáče a pravděpodobně ještě o to větší rychlosti než serie.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

kdo říka ze vetsi brzdy nejsou potřeba asi v životě poradne nebrzdil....... (LOL)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Brzdy su potreba ale chalan ma pravdu. Zaleži na šyle jazdy. Možeš beha5 aj na 150k tak, ze brzdy uvariš
Cupra TDI
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Na STK nikdy neřešily že mám na felicii v předu větrané kotouče + kotouče na zadní nápravě, vždy jen jak a zda to brzdí.
Na Golfu taky neřeší co tam mám, ale zda to brzdí.

André, dovolím si svojí zkušenost.
Na přechodu většinou umírají lidé kvůli řidičům buď pod vlivem, nebo těm co se nevěnují řízení.

Nakonec znám spoustu případů kdy idiot za volantem dokázal napáchat škody nejen na majetku, ale i životech v naprosto seriovém autě a těch je drtivá většina, s výkonem to nemá co dělat.
Jako prase jsem dokázal jezdit i se seriovým favoritem.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Jedna praktická, ne že bych s osobákem dobržďoval z 200 na nulu, mě se projevil rozdíl v brzdném účinku u větších brzd když jsem měl na autě nebržděný vozík a v autě 4 chlapy a v kufru nářadí... Není potřeba jezdit jen na Nurburgringu ;)
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Jak píše Andree:člověk jak stárne,tak mění pohled na spoustu věcí.Dvacetiletýmu klukovi s čerstvými notami je vcelku jedno,že jede kolem školy sedmdesátkou,protože chce okouzlit mladý maso.A už vůbec ho nezajímá technický stav jeho vozu,hlavně že to jede.
Ale když do tý školy ráno odvezeš svoje dítě a odpoledne ho vyzvedáváš,máš na takového projíždějcího mladíka zcela jiný pohled.
A tak je to se vším.Jakékoliv nedodržování základních pravidel a zákonů jedincem ohrožuje většinou i jeho okolí.

"Svoboda jedince končí právě tam, kde začíná svoboda jiného.“
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“