Stránka 9 z 21
Napsal: 30 led 2016, 16:08
od Andre
tiff píše:Píše člověk s motorem narvaným na více než dvojnásobek původního výkonu, odstraněným EGR a neschválenými brzdami

1. Není úplně pravda co píšeš.
2. Přijde mi vtipné, že si někdo vykuchá DPF a pak brečí jak ho na STK buzerujou.
3. Osobně nemám na svědomí jediné kuchlé DPF, spíše jsem se to snažil zákazníkům rozmlouvat.
4. Bez osobních zkušeností asi těžko můžeš mít ten správný nadhled.
5. Jen hlupák nemění názor i když ví že je mimo.
6. Možná už stárnu

Napsal: 30 led 2016, 16:40
od tiff
1. pravda, nad brzdami by se dalo oko přimhouřit.
2. v tomto nejsme ve při, ale kdyby se na STK neměřilo jen PM, ale i NOx, letěl bys, až by se za tebou prášilo, takže kazát o emisních normách a sám smrdět mi přijde dosti pokrytecké.
3. nikdy jsem nic takového neřekl.
4. osobních zkušeností mám až až, proto mě kuchání emisních kurvítek v rozumné míře nijak zvlášť nepohoršuje.
5. takže uznáváš, že jsi byl mimo a teď se z tebe stal spořádaný, zákonů dbalý občan a TSI už necháš v sérii?
6. stárneme všichni, ale senilníme jen někteří

Napsal: 30 led 2016, 18:13
od Andre
tiff píše:1. pravda, nad brzdami by se dalo oko přimhouřit.
2. v tomto nejsme ve při, ale kdyby se na STK neměřilo jen PM, ale i NOx, letěl bys, až by se za tebou prášilo, takže kazát o emisních normách a sám smrdět mi přijde dosti pokrytecké.
3. nikdy jsem nic takového neřekl.
4. osobních zkušeností mám až až, proto mě kuchání emisních kurvítek v rozumné míře nijak zvlášť nepohoršuje.
5. takže uznáváš, že jsi byl mimo a teď se z tebe stal spořádaný, zákonů dbalý občan a TSI už necháš v sérii?
6. stárneme všichni, ale senilníme jen někteří

Právě že tu "rozumnou míru" vnímá každý jinak, můžeme dlouze diskutovat, jaký vliv má EGR a DPF na emise, ale samozřejmě ani jedno OFF není v pořádku.
Za posledních pár let se ladění TDIček posunulo sakra dopředu, se 200 koněma se ty seriové brzdy a podvozek po 300tkm možná ještě poperou, ale při 300koních musí být všechno na podvozku ve 101% stavu a seriové brzdy nemají absolutně šanci - to je moje osobní zkušenost, bohužel v tomto směru tu rozumnou míru hodně lidí postrádá. Stejně jako spousta chiptunerů nezná rozumnou míru co se kouřivosti týče.
Proto já osobně nemám vůbec problém s tím, že by mělo projít STK a ME auto pouze ve 100% stavu. A doufám teda, že za tím není senilita, možná mě spíš opustila ta mladická nerozvážnost
Ale zároveň si nemyslím, že by to měl být konec chiptuningu, nejspíš se ukáže kdo umí a kdo ne.
Napsal: 30 led 2016, 18:34
od borelli
Měl někdo z vás na novém STK problémy s většími brzdami ? Co jsem měl na O1 288mm z 1,8T, nikdy se nad tím nikdo nepohoršoval, měřil se jen účinek a ten byl vždy oukej
On je ale asi rozdíl si namašlit na O1 či O2 288 a nebo čtyřpístkové Bremba...

Napsal: 30 led 2016, 18:42
od standa123
borelli píše:Měl někdo z vás na novém STK problémy s většími brzdami ? Co jsem měl na O1 288mm z 1,8T, nikdy se nad tím nikdo nepohoršoval, měřil se jen účinek a ten byl vždy oukej
On je ale asi rozdíl si namašlit na O1 či O2 288 a nebo čtyřpístkové Bremba...

na STk jsem byl už několikrát ale nikdy nezkoumaly brzdy, jen ůčinek a ruční brzdu nic víc. Pokud dám brzdy z 280 na 288 tak to skoro nikdo ani nepozná a nevšimne si....to samé když pujdu z 288 na 312. Ale pokud nekdo zvetsi brzdy z 280mm na nejaky 345mm a 6-ti pistkový třmeny tak to potom už asi bude bít do očí.........ale pokud ty brzdy fungujou dobře tak by na stk nemely mít řeči pokud tm nebude nějakej aktivní magor.
Napsal: 30 led 2016, 20:33
od Libor Hanzal
Pokud Andre tvrdí , že mu osobní zkušenost ukázala, že sériové brzdy a 300 koní nelze slučovat , je tady něco co nechápu. To slabé tdi vyvine dvoustovku a má k tomu dimenzované brzdy. 300 koní ji vyvine také , ale rychleji.Běžně ale dvoustovkou na okreskách asi nikdo nejede, a tak je jedno kolik máš koní.Z toho plyne .že sériové brzdy při běžných rychlostech nemají nic společného v negativním směru k vyššímu výkonu.
Napsal: 30 led 2016, 20:37
od standa123
Libor Hanzal píše:Pokud Andre tvrdí , že mu osobní zkušenost ukázala, že sériové brzdy a 300 koní nelze slučovat , je tady něco co nechápu. To slabé tdi vyvine dvoustovku a má k tomu dimenzované brzdy. 300 koní ji vyvine také , ale rychleji.Běžně ale dvoustovkou na okreskách asi nikdo nejede, a tak je jedno kolik máš koní.Z toho plyne .že sériové brzdy při běžných rychlostech nemají nic společného v negativním směru k vyššímu výkonu.
to mozna jo.....ale po nejake zbesile honičce v serpentinách budes rad ze mas vetsi brzdy.....

.....samozrejme je nebudes využívat třeba kazdej den...ale občas se ty vetsi brzdy prece jen hodí
Napsal: 30 led 2016, 20:48
od turbo kamna power
Libor Hanzal píše:Pokud Andre tvrdí , že mu osobní zkušenost ukázala, že sériové brzdy a 300 koní nelze slučovat , je tady něco co nechápu. To slabé tdi vyvine dvoustovku a má k tomu dimenzované brzdy. 300 koní ji vyvine také , ale rychleji.Běžně ale dvoustovkou na okreskách asi nikdo nejede, a tak je jedno kolik máš koní.Z toho plyne .že sériové brzdy při běžných rychlostech nemají nic společného v negativním směru k vyššímu výkonu.
to je nesmysl - nejde o rychlost, ale o zrychlení. Na stejně dlouhé rovince vyvine auto s větším výkonem vyšší rychlost, takže do další zatáčky potřebuje více brzdit

sériové brzdy by ti stačily, pokud by jsi jezdil stejně rychle jako se sérií, ale k čemu potom těch 300 koní
to jen tak

Napsal: 30 led 2016, 20:55
od Libor Hanzal
K tomu abych předjel bezpečně 3 auta najednou
Napsal: 30 led 2016, 20:56
od Milda92
Libor Hanzal píše:Pokud Andre tvrdí , že mu osobní zkušenost ukázala, že sériové brzdy a 300 koní nelze slučovat , je tady něco co nechápu. To slabé tdi vyvine dvoustovku a má k tomu dimenzované brzdy. 300 koní ji vyvine také , ale rychleji.Běžně ale dvoustovkou na okreskách asi nikdo nejede, a tak je jedno kolik máš koní.Z toho plyne .že sériové brzdy při běžných rychlostech nemají nic společného v negativním směru k vyššímu výkonu.
Pokud brzdíš třeba s zmíněných 200 tak je celkem jedno jestli má auto 100 koní nebo 300 v daný okamžik problém bude jak píší při opakovaném brždění brzdy zvadnou jak se ohřeji a s 300 konovým autem budeš o to dřív v další zatáče a pravděpodobně ještě o to větší rychlosti než serie.
Napsal: 30 led 2016, 21:09
od standa123
kdo říka ze vetsi brzdy nejsou potřeba asi v životě poradne nebrzdil.......

Napsal: 30 led 2016, 21:45
od tantor-bn
Brzdy su potreba ale chalan ma pravdu. Zaleži na šyle jazdy. Možeš beha5 aj na 150k tak, ze brzdy uvariš
Napsal: 30 led 2016, 21:54
od favo
Na STK nikdy neřešily že mám na felicii v předu větrané kotouče + kotouče na zadní nápravě, vždy jen jak a zda to brzdí.
Na Golfu taky neřeší co tam mám, ale zda to brzdí.
André, dovolím si svojí zkušenost.
Na přechodu většinou umírají lidé kvůli řidičům buď pod vlivem, nebo těm co se nevěnují řízení.
Nakonec znám spoustu případů kdy idiot za volantem dokázal napáchat škody nejen na majetku, ale i životech v naprosto seriovém autě a těch je drtivá většina, s výkonem to nemá co dělat.
Jako prase jsem dokázal jezdit i se seriovým favoritem.
Napsal: 30 led 2016, 21:59
od borelli
Jedna praktická, ne že bych s osobákem dobržďoval z 200 na nulu, mě se projevil rozdíl v brzdném účinku u větších brzd když jsem měl na autě nebržděný vozík a v autě 4 chlapy a v kufru nářadí... Není potřeba jezdit jen na Nurburgringu

Napsal: 30 led 2016, 23:06
od sharik4x4
Jak píše Andree:člověk jak stárne,tak mění pohled na spoustu věcí.Dvacetiletýmu klukovi s čerstvými notami je vcelku jedno,že jede kolem školy sedmdesátkou,protože chce okouzlit mladý maso.A už vůbec ho nezajímá technický stav jeho vozu,hlavně že to jede.
Ale když do tý školy ráno odvezeš svoje dítě a odpoledne ho vyzvedáváš,máš na takového projíždějcího mladíka zcela jiný pohled.
A tak je to se vším.Jakékoliv nedodržování základních pravidel a zákonů jedincem ohrožuje většinou i jeho okolí.
"Svoboda jedince končí právě tam, kde začíná svoboda jiného.“