1Z setrvačník, VR6 přítlačák

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Jim píše:mvolesko: to je VR6 sada? :)
jo , ready for TDI :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

mvolesko píše:
Jim píše:mvolesko: to je VR6 sada? :)
jo , ready for TDI :)


Ani by som nepovedal ready to go..........preto lebo každý tu pozerá na prenesený výkon VR6 vôbec nemôžte porovnávať s tdi........ide o prenesené Nm kde prítlačný tanier a spojka VR6 vyhovuje tuning aplikácii na tdi cca. 610Nm až niekde vo verzii race 4+ a to je pekná divočina keramika bez tlmiacich pružín....
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Spojka PD dvohmotnostný zotrvačník

Příspěvek od Stingray »

Na PD motory s dvojh. zotrvačníkom je okrem Sachs kitu 500-520Nm podľa použitých komponentov....možné objednať aj-)

Sinter metal - 600Nm race kit
Semi keramika - 780Nm race kit

Je to kit priamo na 240mm dvojh. zotrvák. kto ale čaké že to bude jemnulinká spojka nech na to zabudne je to "mačo spoka" ostrá jedovatá za studena......
...to be or not to be... - faster
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

stingray:
to je sice hezky ale tahle je 228 a je i na 5st prevodovky, tam 240nedas
navic prenese spolehlive 360-380Nm a to vetsine staci
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

mvolesko píše:stingray:
to je sice hezky ale tahle je 228 a je i na 5st prevodovky, tam 240nedas
navic prenese spolehlive 360-380Nm a to vetsine staci


360 - 380 stačí ved taká PD130 ak ju máš dobre poladenú aj tryskami ti lezie pekne nad 400Nm...
...to be or not to be... - faster
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Stingray píše:
mvolesko píše:stingray:
to je sice hezky ale tahle je 228 a je i na 5st prevodovky, tam 240nedas
navic prenese spolehlive 360-380Nm a to vetsine staci


360 - 380 stačí ved taká PD130 ak ju máš dobre poladenú aj tryskami ti lezie pekne nad 400Nm...
jasne o tom se tu bavim ta VR6 je vhodna pro nonPD motory ! s upravou kolem 160-170koni
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Bulda
Přispěvovatel
Příspěvky: 329
Registrován: 10 lis 2008, 18:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bulda »

ja tetko n resim spojku na octavi 1 96kw ASZ a nnemzu nikde nic najit co tam dat nebo jak to zkombinovat protoze tam je vetsi jak u klasickych 1.9TDI ne

a chtel bych prejit z dvou na jedno teda jestli to ma cenu nebo se na to vybodnout a nechat tam to co je diky za odpoved
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hoblik »

Ja jezdim na octe ASZ, s lamelou a pritlacakem sachs race, origo setrvak, a v pohode drzi 467nm. obcas se trosku otrepe setrvak ale hold to se da cekat. Existuje jeste set sachs race s jednohmotou, ale cena cca. 30tis.kč.
CDVA combi :-)
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Jednohmotnostní setrvačník včetně sportovní lamely a přítlačáku SACHS přijde na cca 40.000,- Kč vč. DPH. :)
Obrázek
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hoblik »

Dukes : To je tvoje cena, ja sem mu napsal za kolik sem to same zbozi schopen sehnat ja, samo s DPH :)
CDVA combi :-)
Bulda
Přispěvovatel
Příspěvky: 329
Registrován: 10 lis 2008, 18:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bulda »

diky a co sem tu cetl dal by se dat nejaky jedno. setrvak dat z jineho auta a lamelu nechat znova prenytovat uz necim lepsim a pritlacaka lozisko dat new sla by nejaka tato kombinace s vikonem nepudu prez 200ps nechci to hrotit najedim rocne prez 50tis km a cim se auto sere tim vice videlam
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Hoblik píše:Dukes : To je tvoje cena, ja sem mu napsal za kolik sem to same zbozi schopen sehnat ja, samo s DPH :)
Je to cena DIESELPOWER. Abych byl přesnější 39.736,- Kč vč. DPH s organickou lamelou.
Obrázek
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Bulda píše:diky a co sem tu cetl dal by se dat nejaky jedno. setrvak dat z jineho auta a lamelu nechat znova prenytovat uz necim lepsim a pritlacaka lozisko dat new sla by nejaka tato kombinace s vikonem nepudu prez 200ps nechci to hrotit najedim rocne prez 50tis km a cim se auto sere tim vice videlam
Žádná varianta z jiného auta neexistuje. A upozorňuji, že všechny 240mm jednohmotnostní setrvačníky "chrastí".

Stačila by ti dle mého lamela Sachs s organickým obložením a k tomu standardní přítlačák.
Obrázek
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ozivim tuto prastaru temu:
rozmyslam, ze by som na zotrvak 1Z dal sportovu keramicku lamelu z VR6, a pritlacny tanier z vr6. od spojky ocakavam aby vydrzala hrube zaobchadzanie .

vr6 sportove lamely :
http://cgi.ebay.de/Sachs-Sportkupplung- ... 27ae81248a

alebo

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-RACIN ... ccessories

myslite si, ze tato lamela bude mat tiez avizovane problemy s pruzinami alebo nie? popripade by som pouzil silnejsi-sportovy vr6 pritlacak. dakujem za prispevky , ak vobec nejake budu :(
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Caute,
trochu ozivim temu.
Precital som si to cele ale aj tak mam v tom zmatok.
Na moj pozdlzny motor bude pasovat kombinacia 1Z zotrvak(origo z vyroby)+sachs lamela 23zubov na pozdlzny motor+VR6 LUK pritlacak(napr. z golfa)?
Akano, kolko Nm by to mohlo udrzat?
Dakujem.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“