Stránka 9 z 10

Napsal: 12 srp 2010, 20:23
od mato8625
Nazdar. Logy som robil v 409us,ale v kpoweru ich neotvorim.zaslal by mi niekto INI subor mato8625@azet.sk
dikes ;)

Napsal: 13 srp 2010, 18:05
od rege245
neviem ako ten program spravili, ale vysledok je na mojom aute az podozrivo presny.. zeby nahoda?

priebeh momentu je haluz, ale max vykon sedi skoro presne :)

Obrázek

Napsal: 22 srp 2010, 17:10
od Arle
Vie niekto aké kanály treba nalogovať u benzínových motorov (14-11) pravdepodobne nie sú správne

Napsal: 26 zář 2010, 14:01
od Karamusa
mam dotaz k te vaze pocitate vahu z technicaku + cca pocet litru v nadrži a + vaši váhu a nebo si zajedete nekam na šrotak a nechate se zvažit na te jejich vaze pro auta ?

Napsal: 26 zář 2010, 14:18
od Fantik
Lepší asi zvážit na šroťáku.

Napsal: 26 zář 2010, 18:17
od Panoramix
rege245 píše:neviem ako ten program spravili, ale vysledok je na mojom aute az podozrivo presny.. zeby nahoda?

priebeh momentu je haluz, ale max vykon sedi skoro presne :)

Obrázek
Prosim ťa ako to celé funguje myslím princíp merania ?

Napsal: 26 zář 2010, 19:40
od Panoramix
Pre všetkých tu je na stiahnutie cz verzia cocajte ako free po zadani kodu http://ulozto.sk/5973786/kpower-cesky.zip

Napsal: 26 zář 2010, 20:05
od misoVW
treba na to peknu rovnu cestu asi 1km. Das logovat kanal 5 a 6, ides na 3jke asi na 1500ot, zapnes log a das plny plyn, ked otacky dosiahnu 4000ot, das neutral a cakas kym klesne rychlost na 60kmh a az teraz vypnes logovanie. Log vlozis to Kpower, zadas presnu hmotnost auta a teplotu vzduchu a mas graf ;)

Napsal: 26 zář 2010, 20:49
od Panoramix
misoVW píše:treba na to peknu rovnu cestu asi 1km. Das logovat kanal 5 a 6, ides na 3jke asi na 1500ot, zapnes log a das plny plyn, ked otacky dosiahnu 4000ot, das neutral a cakas kym klesne rychlost na 60kmh a az teraz vypnes logovanie. Log vlozis to Kpower, zadas presnu hmotnost auta a teplotu vzduchu a mas graf ;)
diki moc skusim zajtra

Napsal: 27 zář 2010, 06:04
od misoVW
potom sem daj graf...

Napsal: 27 zář 2010, 06:42
od majkl1
Malou poznámku. Graf je odlišný pokud nejdřív akceleruješ a ihned následně na to spustíš logování. Nebo bys musel třeba v EXCELU umazat ty řádky ze začátku, které nejsou "v plném tahu". To samé konec. Jak začátek tak konec mají celkem zásadní vliv na výsledek.

Napsal: 29 zář 2010, 16:55
od Karamusa
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Tak včera jsem to zkoušel na O1 1.9Tdi 74kw a jaksik mi to hodilo o 10kw víc,na těch 74kw jsem se dostal teprve až když jsem ubral od papírove pohotovostní hmotnosti 150kg tedy 1290.bud delam nekde chybu a nebo zkusit zvazit auto jeste na vaze na srotaku.jinač zadavate krom hmotnosti a teploty i tlak vzduchu?

Napsal: 29 zář 2010, 17:05
od majkl1
Vždyť si to zkus pozměnit a uvidíš, zda to má vliv. ;)

Napsal: 29 zář 2010, 17:16
od Karamusa
Aha to me nenapadlo,no ale i tak rozdil mezi min. tlakem a max. je ve vysledku 1kw.tak to už zbyva jen zvažit to auto (LOL)

Napsal: 29 zář 2010, 17:32
od majkl1
Naprosto nejdůležitějším faktorem je, aby při akceleraci i deceleraci byly naprosto stejné podmínky. Stačí nepatrně jinčí náklon silnice a už to bude hodně zkreslovat.