Stránka 9 z 10
Napsal: 12 srp 2010, 20:23
od mato8625
Nazdar. Logy som robil v 409us,ale v kpoweru ich neotvorim.zaslal by mi niekto INI subor
mato8625@azet.sk
dikes

Napsal: 13 srp 2010, 18:05
od rege245
neviem ako ten program spravili, ale vysledok je na mojom aute az podozrivo presny.. zeby nahoda?
priebeh momentu je haluz, ale max vykon sedi skoro presne

Napsal: 22 srp 2010, 17:10
od Arle
Vie niekto aké kanály treba nalogovať u benzínových motorov (14-11) pravdepodobne nie sú správne
Napsal: 26 zář 2010, 14:01
od Karamusa
mam dotaz k te vaze pocitate vahu z technicaku + cca pocet litru v nadrži a + vaši váhu a nebo si zajedete nekam na šrotak a nechate se zvažit na te jejich vaze pro auta ?
Napsal: 26 zář 2010, 14:18
od Fantik
Lepší asi zvážit na šroťáku.
Napsal: 26 zář 2010, 18:17
od Panoramix
rege245 píše:neviem ako ten program spravili, ale vysledok je na mojom aute az podozrivo presny.. zeby nahoda?
priebeh momentu je haluz, ale max vykon sedi skoro presne

Prosim ťa ako to celé funguje myslím princíp merania ?
Napsal: 26 zář 2010, 19:40
od Panoramix
Pre všetkých tu je na stiahnutie cz verzia cocajte ako free po zadani kodu
http://ulozto.sk/5973786/kpower-cesky.zip
Napsal: 26 zář 2010, 20:05
od misoVW
treba na to peknu rovnu cestu asi 1km. Das logovat kanal 5 a 6, ides na 3jke asi na 1500ot, zapnes log a das plny plyn, ked otacky dosiahnu 4000ot, das neutral a cakas kym klesne rychlost na 60kmh a az teraz vypnes logovanie. Log vlozis to Kpower, zadas presnu hmotnost auta a teplotu vzduchu a mas graf

Napsal: 26 zář 2010, 20:49
od Panoramix
misoVW píše:treba na to peknu rovnu cestu asi 1km. Das logovat kanal 5 a 6, ides na 3jke asi na 1500ot, zapnes log a das plny plyn, ked otacky dosiahnu 4000ot, das neutral a cakas kym klesne rychlost na 60kmh a az teraz vypnes logovanie. Log vlozis to Kpower, zadas presnu hmotnost auta a teplotu vzduchu a mas graf

diki moc skusim zajtra
Napsal: 27 zář 2010, 06:04
od misoVW
potom sem daj graf...
Napsal: 27 zář 2010, 06:42
od majkl1
Malou poznámku. Graf je odlišný pokud nejdřív akceleruješ a ihned následně na to spustíš logování. Nebo bys musel třeba v EXCELU umazat ty řádky ze začátku, které nejsou "v plném tahu". To samé konec. Jak začátek tak konec mají celkem zásadní vliv na výsledek.
Napsal: 29 zář 2010, 16:55
od Karamusa
Uploaded with
ImageShack.us
Tak včera jsem to zkoušel na O1 1.9Tdi 74kw a jaksik mi to hodilo o 10kw víc,na těch 74kw jsem se dostal teprve až když jsem ubral od papírove pohotovostní hmotnosti 150kg tedy 1290.bud delam nekde chybu a nebo zkusit zvazit auto jeste na vaze na srotaku.jinač zadavate krom hmotnosti a teploty i tlak vzduchu?
Napsal: 29 zář 2010, 17:05
od majkl1
Vždyť si to zkus pozměnit a uvidíš, zda to má vliv.

Napsal: 29 zář 2010, 17:16
od Karamusa
Aha to me nenapadlo,no ale i tak rozdil mezi min. tlakem a max. je ve vysledku 1kw.tak to už zbyva jen zvažit to auto

Napsal: 29 zář 2010, 17:32
od majkl1
Naprosto nejdůležitějším faktorem je, aby při akceleraci i deceleraci byly naprosto stejné podmínky. Stačí nepatrně jinčí náklon silnice a už to bude hodně zkreslovat.