jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

iTD píše:
machy1118 píše:já jsem si dnes ještě hrál trošku s turbem a už jsem se rostal na 1,7 baru :D je to docela úlet.

To: iTD už sis měřil zrychlení z 80 na 120 km/h na čtyřku, já to ted mám za 6,5s (hm)
-k tomu zrychlení sem se ještě nedostal (asi zapoměl :D ), ale nastavil sem větší předvsřik čerpadlem a má to lepší odezvu na plyn (i výkon)
(noteeth)
-excentrická je-je to možnost doladění dávky (stejný princip jako ten šroub dodávky co je z boku).
-trysky: jednou jsem tam dal (nouzově) z 1.6D (44kw) a nic se nezměnilo. a ten vstřik. tlak bych nezvedal, už jen že tam liješ olej je tlak vyšší.
a když jsi přidal ten předstřik, má motor tvrdší chod v nižších otáčkách?
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

trošku jo, ale předtím to bylo moc měkký (až moc tichý). teť je cca jak má být
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

1,8 baaru nedokaže natlačit vnt15 z normalnich tdi, tak už vidim jak se tlačí 1,8 bar s nejakou starou mrchou bez toho aby se do peti vterin po dosahnuti maximalniho tlaku nerozlitla..... :roll:
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

chucky píše:1,8 baaru nedokaže natlačit vnt15 z normalnich tdi, tak už vidim jak se tlačí 1,8 bar s nejakou starou mrchou bez toho aby se do peti vterin po dosahnuti maximalniho tlaku nerozlitla..... :roll:


tdi je regulovaná, možná vydrží prd. ale starý turba dokážou divy!
a že já s obyčejným starým originálním turbem tlačil přes 2.5b a jezdím do tet! kde žiješ?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

iTD píše:
chucky píše:1,8 baaru nedokaže natlačit vnt15 z normalnich tdi, tak už vidim jak se tlačí 1,8 bar s nejakou starou mrchou bez toho aby se do peti vterin po dosahnuti maximalniho tlaku nerozlitla..... :roll:


tdi je regulovaná, možná vydrží prd. ale starý turba dokážou divy!
a že já s obyčejným starým originálním turbem tlačil přes 2.5b a jezdím do tet! kde žiješ?
asi v kocourkově (rofl)
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

chucky píše:
iTD píše:
chucky píše:1,8 baaru nedokaže natlačit vnt15 z normalnich tdi, tak už vidim jak se tlačí 1,8 bar s nejakou starou mrchou bez toho aby se do peti vterin po dosahnuti maximalniho tlaku nerozlitla..... :roll:


tdi je regulovaná, možná vydrží prd. ale starý turba dokážou divy!
a že já s obyčejným starým originálním turbem tlačil přes 2.5b a jezdím do tet! kde žiješ?
asi v kocourkově (rofl)
chlape já se nechcu s tebou hádat (ani s nikým), ale nevim proč by to nemělo vydržet? tlak mám ustálenej na 2b, najel sem už 16tis.km a ok. ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

a ty máš intecooler nebo co? rozumíš tomu, že čím větší tlak = tím větší teplota vzduchu? dokážeš si představit, jak horký vzduch jsi tam valil když jsi tlačil tolik kolik říkáš?
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

chucky píše:a ty máš intecooler nebo co? rozumíš tomu, že čím větší tlak = tím větší teplota vzduchu? dokážeš si představit, jak horký vzduch jsi tam valil když jsi tlačil tolik kolik říkáš?

mám IC s velkým náporem. v mém případě (2bar) je teplota vzduchu kolem 200´C.
myslím že tomu rozumím když mám na to i školu (noteeth)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 24 led 2006, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukee »

Zdar chlapi, chcu se zeptat, jestli jsem postupoval správně při úpravě přidavače na čerpadle:
Obrázek

Tu kuželovitou tyčinku jsem otočil o 180 stupňů at je u jezdce větší vybrání a chcu se zeptat jestli je OK i ten třetí náčrtek (tj. odbroušení materiálu na té více ubrané části kužele)? Červená barva značí plánované odbroušení. První poznatky jsou takové že to začlo víc brát odspodu, a ve cca 3000 ot./min pod plným plynem vyblafne černý dým z výfuku. Snad zítra jestli vyjde čas chcu dávat k turbu pružiny, ať se neotvírá bypass tak brzy (při cca 0,8 bar).
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

moc špatný! asi jsi nedával pozor! když ju jen otočíš tak rozladíš dodávku. a dle nákresu to chceš brousit špatně. jde o tu strmost- o úhel pod jakým se to vybrousí. na začátku nic a směrem ke středu více.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=45
někde dole najdeš foto jak to mám já
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 24 led 2006, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukee »

Ale brousil si tu stranu kužele, na které je to sériové ubrání větší ne?? - a ta strana příjde natočit k jezdci???? Takže jestli dobře chápu, nebrousit po celé délce ale zhruba v třetině kužele prudčeji odbrousit?
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

přesně, prudčeji. já sice na začátek kousek navařil aby to bylo ještě víc.
jo, má to být natočené k jezdci (na levé straně)
no a vybrousil sem to tam kde to bylo origo (byla tam vidět rýha). navíc to mám jen mírně excentrický takže to bylo skoro jedno.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Homeless
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 04 srp 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvek od Homeless »

2 iTD : Ty už máš 81kW ? Odbržděných?

2 Frenky: Zvýšením otvíracího tlaku vstřiků si nijak nepomůžeš, naopak. Pomohly by vstřiky z 59kW TD, maj větší dávkování za stejnou dobu vstřiku.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

odhad- jelikož je seřízenej motor, účinější IC, a vyšší tlak.
odbržděnejch je 77kw před 9měsíci a za tu dobu se toho dost změnilo, takže možná je i víc než si myslím. s brzdou není problém, ale já se toho už bojím.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“