a když jsi přidal ten předstřik, má motor tvrdší chod v nižších otáčkách?iTD píše:-k tomu zrychlení sem se ještě nedostal (asi zapomělmachy1118 píše:já jsem si dnes ještě hrál trošku s turbem a už jsem se rostal na 1,7 baruje to docela úlet.
To: iTD už sis měřil zrychlení z 80 na 120 km/h na čtyřku, já to ted mám za 6,5s), ale nastavil sem větší předvsřik čerpadlem a má to lepší odezvu na plyn (i výkon)
![]()
-excentrická je-je to možnost doladění dávky (stejný princip jako ten šroub dodávky co je z boku).
-trysky: jednou jsem tam dal (nouzově) z 1.6D (44kw) a nic se nezměnilo. a ten vstřik. tlak bych nezvedal, už jen že tam liješ olej je tlak vyšší.
jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
chucky píše:1,8 baaru nedokaže natlačit vnt15 z normalnich tdi, tak už vidim jak se tlačí 1,8 bar s nejakou starou mrchou bez toho aby se do peti vterin po dosahnuti maximalniho tlaku nerozlitla.....
tdi je regulovaná, možná vydrží prd. ale starý turba dokážou divy!
a že já s obyčejným starým originálním turbem tlačil přes 2.5b a jezdím do tet! kde žiješ?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
asi v kocourkověiTD píše:chucky píše:1,8 baaru nedokaže natlačit vnt15 z normalnich tdi, tak už vidim jak se tlačí 1,8 bar s nejakou starou mrchou bez toho aby se do peti vterin po dosahnuti maximalniho tlaku nerozlitla.....
tdi je regulovaná, možná vydrží prd. ale starý turba dokážou divy!
a že já s obyčejným starým originálním turbem tlačil přes 2.5b a jezdím do tet! kde žiješ?
vw passat tdi pd 180ps/420nm
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
chlape já se nechcu s tebou hádat (ani s nikým), ale nevim proč by to nemělo vydržet? tlak mám ustálenej na 2b, najel sem už 16tis.km a ok.chucky píše:asi v kocourkověiTD píše:chucky píše:1,8 baaru nedokaže natlačit vnt15 z normalnich tdi, tak už vidim jak se tlačí 1,8 bar s nejakou starou mrchou bez toho aby se do peti vterin po dosahnuti maximalniho tlaku nerozlitla.....
tdi je regulovaná, možná vydrží prd. ale starý turba dokážou divy!
a že já s obyčejným starým originálním turbem tlačil přes 2.5b a jezdím do tet! kde žiješ?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
chucky píše:a ty máš intecooler nebo co? rozumíš tomu, že čím větší tlak = tím větší teplota vzduchu? dokážeš si představit, jak horký vzduch jsi tam valil když jsi tlačil tolik kolik říkáš?
mám IC s velkým náporem. v mém případě (2bar) je teplota vzduchu kolem 200´C.
myslím že tomu rozumím když mám na to i školu
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Zdar chlapi, chcu se zeptat, jestli jsem postupoval správně při úpravě přidavače na čerpadle:

Tu kuželovitou tyčinku jsem otočil o 180 stupňů at je u jezdce větší vybrání a chcu se zeptat jestli je OK i ten třetí náčrtek (tj. odbroušení materiálu na té více ubrané části kužele)? Červená barva značí plánované odbroušení. První poznatky jsou takové že to začlo víc brát odspodu, a ve cca 3000 ot./min pod plným plynem vyblafne černý dým z výfuku. Snad zítra jestli vyjde čas chcu dávat k turbu pružiny, ať se neotvírá bypass tak brzy (při cca 0,8 bar).
Tu kuželovitou tyčinku jsem otočil o 180 stupňů at je u jezdce větší vybrání a chcu se zeptat jestli je OK i ten třetí náčrtek (tj. odbroušení materiálu na té více ubrané části kužele)? Červená barva značí plánované odbroušení. První poznatky jsou takové že to začlo víc brát odspodu, a ve cca 3000 ot./min pod plným plynem vyblafne černý dým z výfuku. Snad zítra jestli vyjde čas chcu dávat k turbu pružiny, ať se neotvírá bypass tak brzy (při cca 0,8 bar).
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
moc špatný! asi jsi nedával pozor! když ju jen otočíš tak rozladíš dodávku. a dle nákresu to chceš brousit špatně. jde o tu strmost- o úhel pod jakým se to vybrousí. na začátku nic a směrem ke středu více.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=45
někde dole najdeš foto jak to mám já
někde dole najdeš foto jak to mám já
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
přesně, prudčeji. já sice na začátek kousek navařil aby to bylo ještě víc.
jo, má to být natočené k jezdci (na levé straně)
no a vybrousil sem to tam kde to bylo origo (byla tam vidět rýha). navíc to mám jen mírně excentrický takže to bylo skoro jedno.
jo, má to být natočené k jezdci (na levé straně)
no a vybrousil sem to tam kde to bylo origo (byla tam vidět rýha). navíc to mám jen mírně excentrický takže to bylo skoro jedno.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
odhad- jelikož je seřízenej motor, účinější IC, a vyšší tlak.
odbržděnejch je 77kw před 9měsíci a za tu dobu se toho dost změnilo, takže možná je i víc než si myslím. s brzdou není problém, ale já se toho už bojím.
odbržděnejch je 77kw před 9měsíci a za tu dobu se toho dost změnilo, takže možná je i víc než si myslím. s brzdou není problém, ale já se toho už bojím.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno