tak si pohraj stim turbem a dej vedet
VW 1.9 74kw šklbanie pri nízkych teplotách
Moderátoři: šulda, Moderátoři
rekl bych ze teplotni cidla ok - vzduch a palivo se rovnaji a teplota vody o 2°C vejs coz by odpovidalo tomu nastartovani
tak si pohraj stim turbem a dej vedet
tak si pohraj stim turbem a dej vedet
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Dnes ráno som mu do kopca(2,3) na skúšku pri 1500 ot. tlačil plyn až na podlahu(do 2500ot), bez jediného cuknutia 
Na to že som mu šlapal ma prekvapila aj spotreba 7,1L.
Do práce to mám 7km(5km mesto), dnes ráno bolo -2st. Predošlé dni som mal priemer 7,8 -8,2L(-4 až -6st) pri pohodovej jazde. Minulú zimu som chodil +- 7,5L.
Na to že som mu šlapal ma prekvapila aj spotreba 7,1L.
Do práce to mám 7km(5km mesto), dnes ráno bolo -2st. Predošlé dni som mal priemer 7,8 -8,2L(-4 až -6st) pri pohodovej jazde. Minulú zimu som chodil +- 7,5L.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
a nezda se ti ze je auto lenivy - ze nema pri plnym plynu od 1500 takovej zatah jak se to nafoukne kolem tech 2000?
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Je cítiť že je lenivejšie, presne ako píšeš.stres3d píše:a nezda se ti ze je auto lenivy - ze nema pri plnym plynu od 1500 takovej zatah jak se to nafoukne kolem tech 2000?
Dnes sa asi pustím do druhej etapy -> skúsim prestaviť tiahlo tak aby log zhruba zodpovedal tomu grafu. Uvidíme čo to bude robiť za studena.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
pokud to skubani prestalo tak to zkus nastavovat po mensich krocich dokud se ti nebude zdat ze to jede dobre 
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Jasné, ak nepochodím na druhej strane bariéry(tov. nastavenia) nič iné mi nezostane.stres3d píše:pokud to skubani prestalo tak to zkus nastavovat po mensich krocich dokud se ti nebude zdat ze to jede dobre
Keď som sa už do toho pustil tak vyskúšam všetky možnosti.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Tak som nastavil tiahlo tak aby priebeh zodpovedal grafu, bohužiaľ to šklbe ešte viac. Pri zohriatom motore to už bolo OK.JendoV píše:Jasné, ak nepochodím na druhej strane bariéry(tov. nastavenia) nič iné mi nezostane.stres3d píše:pokud to skubani prestalo tak to zkus nastavovat po mensich krocich dokud se ti nebude zdat ze to jede dobre
Keď som sa už do toho pustil tak vyskúšam všetky možnosti.
http://leteckaposta.cz/222309923
Skúsil som skrátiť ešte o jednu otáčku ale to už šklbalo aj pri zohriatom motore
http://leteckaposta.cz/937706663
Edit:
Keďže pri skracovaní tiahla sa to úmerne zhoršovalo tak som ho znova predĺžil.
Prikladám ešte log dúfam že už finálneho nastavenia keď to ide bez šklbnutia, ak sa to mrazoch prejaví upravím ešte o 1/2 otáčky
http://leteckaposta.cz/865797670
Stále mi však nie je jasné prečo to robí
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Myslíš že som ho zle vyčistil alebo poskladal?jipi píše:čo tak skúsiť druhé turbo - nečistené, nerepasované systemom DoDo
https://picasaweb.google.com/Jendo.Vrte ... peO84aitAE
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
-
senioring1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Vráť sa v úvahách ku stavu kedý to funguje.Odpojená regulácia turba znamená ,že lopatky sú naplno vytočené. Logicky to znamená , že by si nemal mať plný výkon. Porovnaj to zo stavom po úprave dĺžky tiahla. Ak je rozdiel , ma ho "na svedomí ventil."Možno by pomohlo poštudovať toto:
Dilenske-ucebni-pomucky-SKODA-CZ.part1.rar\Dilenske-ucebni-pomucky-SKODA-CZ - RAR volume (number 1), unpacked size 156 326 227 bytes
Dilenske-ucebni-pomucky-SKODA-CZ.part2.rar\Dilenske-ucebni-pomucky-SKODA-CZ - RAR volume (number 2), unpacked size 44 626 424 bytes
Dilenske-ucebni-pomucky-SKODA-CZ.part1.rar\Dilenske-ucebni-pomucky-SKODA-CZ - RAR volume (number 1), unpacked size 156 326 227 bytes
Dilenske-ucebni-pomucky-SKODA-CZ.part2.rar\Dilenske-ucebni-pomucky-SKODA-CZ - RAR volume (number 2), unpacked size 44 626 424 bytes
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
K tomu že to robí asi ventil som už dospel aj ja, podobný problém má aj diego191 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=60
Nič iného ma už totiž nenapadá.
Hlavu sa mi zatiaľ nechce dávať dole, počkám do jari keď bude teplejšie.
PS: Môžeš mi dať komplet linky na tie súbory do SZ ?
Nič iného ma už totiž nenapadá.
Hlavu sa mi zatiaľ nechce dávať dole, počkám do jari keď bude teplejšie.
PS: Môžeš mi dať komplet linky na tie súbory do SZ ?
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off