http://www.youtube.com/watch?v=4UgZLEvkYgc
http://www.youtube.com/watch?v=Cm9qO9I37xo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Podle toho co jsi tu psal, jsem myslel, že trochu pojedeš. A ty se s tím bávem couráš.oldaf píše:Vzal jsem to trochu po kopcích aby bylo vidět že se s tím dá vyjet i parkoviště-![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4UgZLEvkYgc
http://www.youtube.com/watch?v=Cm9qO9I37xo
oldaf píše:Třeba ford fokus má taky rozložení hmotnosti 50/50 ale při jízdě do kopce se přesune váha na zadek a přední nápravase odlehčí a ford je v hajzluAle ten samej problém má i předokolka, protože v kopci s odlehčenou přední nápravou nevyjede.
Jasný, chtěl jsem jet tak abych právě nemusel jet bokem, protože s tím tady mají někteří jedinci problém a měli by kupu keců jak je to nebezpečný a trefím ve smyku protijedoucí auto. Ale i tak jsem překračoval povolenou rychlost skoro všude a nevšiml jsem si že by mě někdo předjel. Naopak jsem vjel v kopci i do levého neprohrnutého pruhu a předjel jsem všechnyBugs.Bunny píše:Podle toho co jsi tu psal, jsem myslel, že trochu pojedeš. A ty se s tím bávem couráš.oldaf píše:Vzal jsem to trochu po kopcích aby bylo vidět že se s tím dá vyjet i parkoviště-![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4UgZLEvkYgc
http://www.youtube.com/watch?v=Cm9qO9I37xo
Ano do kopce jsem zrychloval, po rovině se to má snahu utrhávat od silnice ale v kopci to víc zabírá. Mám problémy spíš při sjezdech dolů z kopce, protože když z kopce podřadím tak se zadní kola seknou jak jsou odlehčený. Jinak jsem tam dal záběr na zadní kola, nevypínal jsem schválně kameru aby bylo vidět že jsem s tím nemanipuloval. Řetězy jsem zatím v životě nemusel použít ani je nemám, i když by se někdy hodily. To že to tak chrastilo dělá ta kamera s držákem od číňanůjericho-3 píše:Teda Oldafe, to čumím, Ty jsi do toho kopce neustále zrychloval, neměl jsi řetězy nebo tam bylo přimrznuto, že to tak chrastilo? Popíráš fyzikální zákony, anebo já mám předpotopní představy? Asi obojí, ale máte pravdu, že do kopce se přední náhon odlehčuje i přes motor nad ním a zadek sedá..Já jsem z Volhou nebo Ladou nikdy do kopce v zimě nejel, protože jsem měl problém jet i po rovině..Osobně jsem si užíval nepřekonaný zadní náhon s motorem nad ním . R8 -Škoda..Jsi profík, sedl bych k Tobě pouze pod vlivem, protože představa, jak v tomhle kalupu zastavíš mě děsí...![]()
Na kecy se vykašli. Když jsi celou zimu ve smyku tak ti to ani nepřijde a když to uteče samo tak to srovnáš a jedeš dál.oldaf píše:Jasný, chtěl jsem jet tak abych právě nemusel jet bokem, protože s tím tady mají někteří jedinci problém a měli by kupu keců jak je to nebezpečný a trefím ve smyku protijedoucí auto. Ale i tak jsem překračoval povolenou rychlost skoro všude a nevšiml jsem si že by mě někdo předjel. Naopak jsem vjel v kopci i do levého neprohrnutého pruhu a předjel jsem všechnyBugs.Bunny píše:Podle toho co jsi tu psal, jsem myslel, že trochu pojedeš. A ty se s tím bávem couráš.oldaf píše:Vzal jsem to trochu po kopcích aby bylo vidět že se s tím dá vyjet i parkoviště-![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4UgZLEvkYgc
http://www.youtube.com/watch?v=Cm9qO9I37xoi když jsem tady dostal doporučení nevjíždět do levýho
To jsem tu psal taky. Dnes také celý den v patrolu a když to nejde po silnici tak to jde po chodníku nebo po poli.turbo kamna power píše:nevím, co tu řešíte, FWD i RWD jsou na kluzkým povrchu na hovno obě, jen se zadohrabem je větší zábava, pokud je na ní člověk zvyklý. Dokud se jede, tak oba pohony vyjedou docela hodně, průser nastává, když se máš rozjet na ledovce do kopce, to je průser u obou. Ale prostě předohrab, zvlášť když má těžký diesel nad předními koly, bude vždy o krůček lepší. Ale ve všech případech jsou důležitý dobrý gumy a cit v noze.
Nejlepší je prostě čtyřkola, projedeš všude a je s tím větší zábava než se zadohrabkou. Ale pokud máš špatný gumy a nasráno v hlavě, ani 4wd nepomůže.