Stránka 10 z 11
Napsal: 14 pro 2012, 17:11
od slovacek.milos
radluk píše:Kdyz pada u Lucase nafta, v zime, v lete je vse ok, co za tim muze byt? Zmena typu filtru moc nepomohla. Hadicky na vstriky pruhledne a nove...

nechápu jak spadla nafta a OK když ti spadne nafta nenatočíš až nasaješ naftu
průhledné hadičkymi vydržely cca pět let teflonové čtverky z gumexu strážnice, letos už začali tíct tak jsem je poskracoval ale je vidět že nějakou bulinu už pustí
dávám klasiku 3,5
Napsal: 14 pro 2012, 19:04
od peopleman
Mě když začne na nějakým werglu padat nafta,tak o ničem nešpekuluju,koupím černý balonek s klapkou za 300,- vložím před filtr,napumpuju a mám zase klid..

Napsal: 14 pro 2012, 20:47
od Fantomas
[quote="Fantomas"][quote="radluk"]Fantomas
Hele a spricuje vubec Lucasrac naftu do vstriku?

Klidne muze byt po smrti, taky jsem kdysi poskladal vse zpet a umrel totalne behem ozivovani.[/quote]
Jj, to už mě taky napadlo, ale nějak si nechci připustit tu myšlenku, že na původní čerpadlo se to nastartovalo a pak už nic. Namontovalo se druhé čerpadlo nastartovalo se a pak už zase nic.[/quote]
Tak už to jezdí!!! Celý problém byl v novém palivovém filtru. Nikoho by totiž vůbec nenapadlo, že bude propouštět jen částečně. Proto to někdy nastartovalo, někdy ne, kolísal volnoběh apod. Problémový filtr byl made in Poland

Napsal: 14 pro 2012, 22:06
od radluk
cerny balonek znam, pouzivam do do 2T masin, at na zemi, tak ve vzduchu. Byt na MERO dlouho nevydrzi, materialy odolaji obcas benalu, ale BIO neuchodi trvanlive.
Premyslel jsem nad kovovym zpetnym ventilem, na Fiatu jsem tak mel vrazene podavaci cerpadlo z LIAZ, tam jsou kvalitni zpetne ventily, jeden se vyradil aby neslo tak z tuha, ale dalsi pumpicku nemam.
Divej, kdyby padala i v lete, ano, ale proc to kur... dela jen kdyz padne teplota treba pod 0°C.
Napsal: 14 pro 2012, 22:09
od radluk
Fantomas
Prosimte co to bylo za zmrd filtr, ze nefungoval ani novy? Znacka??

Napsal: 14 pro 2012, 22:49
od mm
me nefunguje na 106 filtr ALCO dávám mahle
Napsal: 15 pro 2012, 01:00
od Fantomas
[quote="radluk"]Fantomas
Prosimte co to bylo za zmrd filtr, ze nefungoval ani novy? Znacka??

[/quote]
Tak to už fakt nevim, skončil v kontejneru, ale byla to bíla krabička s modrým potiskem
Teď aspoň vím, že je na autě skontrolovaný, vyčištěný a seřízený úplně všechno........ale ty nervy!!!

Napsal: 15 pro 2012, 13:43
od bobyd
Nezapominejte na benzin............. obcas je dobry fouknout do nadrze benzin tak 1:2 ci dokonce 1:1 pac on nejenze naredi to co v nadrzi je ,ale i vycisti filtr pac na tom se rada dela takova mastna usazenina nafta ji nerozpusti a clovek pak de a filrt vyhodi a da novej obcasne proplachnuti benzinem mu podstatne prodlouzi zivotnost.

Napsal: 15 pro 2012, 17:27
od peopleman
Ano dej si benzín 1:1 do cdi a podobně,vyčistí to pak hlavně peněženku

Napsal: 15 pro 2012, 22:37
od bobyd
Noo pokud tam budes lejt fritak .....dopadne to stejne

Napsal: 20 pro 2012, 19:24
od radluk
Presel jsem na klasicke filtry a ne ty debilni filtry s vyvody na hadicu a prepoustecim ventilem, konkretne Champion, zda se, ze problemy zmizely. Navic ma elektricky ohrev Bosch

. a je o 30 % levnejsi

Napsal: 20 pro 2012, 19:39
od slovacek.milos
radluk píše:Presel jsem na klasicke filtry a ne ty debilni filtry s vyvody na hadicu a prepoustecim ventilem, konkretne Champion, zda se, ze problemy zmizely. Navic ma elektricky ohrev Bosch

. a je o 30 % levnejsi

radluk ono je to i tak že ten termoventil se má měnit každou ruhou výměnu, kdysi dávno byl moc drahý a nikdo to nedělal, některí filtry co si objednáš tak v tom filtru míš i nové gumičky pro ten termoventil,
já si taky našel jeden z levných filtrů jak ty i s pumpičkou, tuším 16O korun no nakoneš jsem to pořešil tak že jsem tam dal zas s termoventilem a před něj dávám ten plastový naftvý průhledný za 4O tím si šetřím ten origo
Napsal: 20 pro 2012, 19:42
od radluk
slovacek.milos píše:radluk píše:Presel jsem na klasicke filtry a ne ty debilni filtry s vyvody na hadicu a prepoustecim ventilem, konkretne Champion, zda se, ze problemy zmizely. Navic ma elektricky ohrev Bosch

. a je o 30 % levnejsi

radluk ono je to i tak že ten termoventil se má měnit každou ruhou výměnu, kdysi dávno byl moc drahý a nikdo to nedělal, některí filtry co si objednáš tak v tom filtru míš i nové gumičky pro ten termoventil,
já si taky našel jeden z levných filtrů jak ty i s pumpičkou, tuším 16O korun no nakoneš jsem to pořešil tak že jsem tam dal zas s termoventilem a před něj dávám ten plastový naftvý průhledný za 4O tím si šetřím ten origo
Asi jo, ale kdo to ma menit, cena toho posraneho ventilu je vetsi jak cena noveho filtru se zavitem. Krouzky tam byly vzdycky nove na nahubku pro ventil.
Navic, nez se ohreje motor, tak elektricky predehrev okamzite ohriva, cili pri velkych mrazech nehrozi u dnesnich pseudozimnich naft zakaleni a ucpani filtru:-)

Napsal: 20 pro 2012, 19:50
od slovacek.milos
já mám taky s ohříváním z iveka nebo z čeho ani nevím, taky jsem přemýšlel že ho tam dám ale je zatím uschován, ten termoventil ted stojí jen 15O korun, kdysi stál barák jak píšeš, ale stačí ty gumičky
na fábce jsem ty gumičky měnil vše je OK termoventil bude mít 12 let a fachčí v létě je tam za chvilku 3O stupnů, v zimě z toho dostaneš tak 12
kolik dostaneš z ohřívacího filtru nevím
Napsal: 20 pro 2012, 20:06
od burton.b22
Taky mám elektrický vyhřívaný filtr. Bomba věc.
