Stránka 10 z 40

Napsal: 09 říj 2006, 07:16
od JasteR
Co jsem se svezl v Reeshove auti, tak jede dost brutalne, skoda jen toho pocasi na HSM...

Napsal: 09 říj 2006, 10:03
od flekyc
krásná prace :-D to hrabe i na bůra ne ? :-D

Napsal: 11 říj 2006, 15:32
od reesha
zase jeden graf

Obrázek

Napsal: 11 říj 2006, 22:00
od Eddie
Obrázek

Passat 130PS, upravený software. Během pár dnů sem hodím graf z brzdy, uvidíme, jak moc KPOWER kecá.

Obrázek

Přikládám slíbený graf z brzdy. Akorát nevím, jak si vysvětlit ten zub kolem 2400 ot, možná vadný N75, mám i log z VAGu při měření a plnící tlak celkem kolísal.

Napsal: 11 říj 2006, 22:24
od Dukes
To bude asi prokluz. :(

Jinak koukám,že ten kpower moc nekecá. :) Jakou si zadával váhu?

Napsal: 12 říj 2006, 01:08
od Jim
Eddie: já sám mám podobně hnusný graf, je o několik stran zpátky... :roll:

ale výkon je skoro podobný... (LOL)

jak jsi na tom se spojkou?

Napsal: 12 říj 2006, 06:18
od TomB
Dukes píše:To bude asi prokluz. :(

Jinak koukám,že ten kpower moc nekecá. :) Jakou si zadával váhu?
To není prokluz. Já mám na grafu to samý a byl to nestíhající VTG ventil.
Však už to u Eddieho na ty km má nárok, na nějaký opotřebení (LOL)

T4

Napsal: 12 říj 2006, 14:05
od hamlet
Meril uz nekdo T4 111kw ukazte nejaky graf.Co na to zivotnost motoru???

Napsal: 12 říj 2006, 21:56
od Eddie
Dukes píše:To bude asi prokluz. :(

Jinak koukám,že ten kpower moc nekecá. :) Jakou si zadával váhu?
Taky jsem myslel prokluz, těžko říct, ten skok skoro o 50Nm by už muset být znát při jízdě.
Do KPower jsem zadal váhu 1550 kg.

Napsal: 18 říj 2006, 15:14
od Smoke
už sem se sem dostal, konečně :D . bohužel měřili to na SOU v Brně a při tisknutí se vysrala tiskárna a od té doby sem tam už nebyl. Obrázek
1,6TD, turbo origo-plnící tlak 1.7Baru, malí zásah do čerpadla, IC. jo a měření mě stálo 200kč ;)

Napsal: 18 říj 2006, 20:08
od reesha
Obrázek

Napsal: 19 říj 2006, 19:04
od Luďan
Ríšo, za kolik se dá sehnat takový krásný turbo, jako máš Ty? :roll:

Napsal: 19 říj 2006, 22:05
od JirkaŠ
Tak se to tady zase trochu rozjelo,grafy se množí a tak je možnost taky porovnat,co z které "brzdy" vyleze.Grafy z Jarova mají skoro všechny podobné špičky,které rozhodně nejsou prokluz(to by byly propady na křivce),spíše se jedná o nedokonalé korekce přeplňování.Graf iTD ze SOUš je nic neříkající spojnice 6-7 bodů.Z toho se nepozná jakákoliv případná chyba,ale zákazník je spokojený? Porovnejte si to s grafy z MotoComTestu,tam je čitelná jaká koliv i nepatrná chybka v nastavení a jen díky tomu dokáže Reescha dopiplat svoje SW téměř k dokonalosti.Většina původně nespokojených zákazníků stejně časem přijde na to,že chyba nebyla v měření ale v nastavení nebo použití nesprávných komponentů.Všem ladičům přeji mnoho úspěchů v jejich tvořivé práci.

Napsal: 20 říj 2006, 07:05
od Stingray
Reesha: Skus si ešte preložiť grafy napr. z plniaceho tlaku cez graf z brzdy poprípade aj s grafom ovládania lopatiek turba. To Ti pomôže ešte dokonalejšie odladiť auto.....

Napsal: 20 říj 2006, 09:38
od Smoke
graf z SOU nic moc, ale mě šlo hlavně o to jakej je výkon/krouták a v jakých otáčkách. že nějaký propad- to by mě vůbec nesr.lo , je stará mechanika. v případě ladění TDi ale máš pravdu