Stránka 10 z 12

Napsal: 04 zář 2012, 09:28
od TDIfun
Wena píše:takže at je jasno :) PP764 do 200 PS ...RACE 520 230PS??
ja veděl že mám dát rovnou tu 12 HLAVU :D :D
ty PP na 20ékoni to bych rekl s rezervou radeji, pac 175-180je jejich strop na bezne pumpe s podavackou pak zalezi kdo jak zakouzli s pumpou (tlakem paliva)

Napsal: 04 zář 2012, 10:53
od Wena
TDIfun píše:
Wena píše:takže at je jasno :) PP764 do 200 PS ...RACE 520 230PS??
ja veděl že mám dát rovnou tu 12 HLAVU :D :D
ty PP na 20ékoni to bych rekl s rezervou radeji, pac 175-180je jejich strop na bezne pumpe s podavackou pak zalezi kdo jak zakouzli s pumpou (tlakem paliva)
180 jsem měl na 1O hlavě bez porávačky..Ted mám 12 a ta už musí přeci jen něco natlačit :-)chtěl bych aby tam šla efektivně to co je potřeba a ne ji tam kropit..

Napsal: 04 zář 2012, 19:53
od r.martinec
mirauh píše:
r.martinec píše:
mirauh píše:má nekdo zkušenost s těmito??
http://eshop.svetluska.cz/vstrikovaci-t ... 4/d-71867/
dík
zkus a uvidíš.
já je zkusil zatím kamarádovi a uvidíme.už na ně najel asi 5tis a v poho
je FIRDS dobrá značka?
to nevím,ale zatím fungují a řekl bych že bez problémů.uvidíme po více KM
na 10tis je vyndáme schválně zkusíme.

trysky

Napsal: 12 lis 2012, 20:27
od cirkas
zdravim vas kupim Sprinty 764 ponuknite s pozdravom cirkas

Napsal: 14 lis 2012, 08:44
od Gombi
zdravím, chtěl jsem se zeptat mám octavii 66 kw ALH 2004 a dal jsem do ní turbo s 96 kw fabia RS slyšlel jsem že mám jít na soft že ´prý´je větší tlak v hadicích a můžou prasknout.... nevím o je na to pravdy alemusím se na to optat co mi poradíte ? chci ještě pak dávat cooler sprinty a hlavu čerpadla ale to až časem jsem student tak se mi to šetří hůř :D ale pokud budu muset na čip tak hold budu muset jít bez vstřiku atd... tak co poradíte ? :)

Napsal: 27 lis 2012, 09:55
od mirauh
cus. Je hodně znát když dám na G4 AHF trysky sprint764 ? Jsem je tam ted dal. Jede to lehce líp ale nic moc, a možná to mín kouří.. dík

Napsal: 27 lis 2012, 09:57
od netopier
Gombi píše:zdravím, chtěl jsem se zeptat mám octavii 66 kw ALH 2004 a dal jsem do ní turbo s 96 kw fabia RS slyšlel jsem že mám jít na soft že ´prý´je větší tlak v hadicích a můžou prasknout.... nevím o je na to pravdy alemusím se na to optat co mi poradíte ? chci ještě pak dávat cooler sprinty a hlavu čerpadla ale to až časem jsem student tak se mi to šetří hůř :D ale pokud budu muset na čip tak hold budu muset jít bez vstřiku atd... tak co poradíte ? :)
picovina... bez upravy softu bude to 130ps turbo tlacit tolko isto ako seriove... to si sa s akymi odbornikmi radil?

Napsal: 27 lis 2012, 10:20
od TDI tech
Netopier ma sice pravdu, ale VA bude nabehovat podstane neskor, takze bez upravi SW ta to dlho bavit nebude. Trebalo zacat opacne, tymy Sprintami.

Napsal: 27 lis 2012, 10:45
od Vici
tak tak, u ALH jsou největší brzda vstřiky, ne turbo...

Napsal: 27 lis 2012, 12:58
od Gombi
tak nevím já to slyšel i když auto jede o poznání lépe na suchu to hrabe i na dvojku což s turbem co tam blo nešlo.... jinak já začal s turbem protože byo za dobré peníze po repasu nepoužité jinak trysky budou a dlší věci :) a to turbo musí tlačit ví protože auto jede líp jak 81kw

Napsal: 27 lis 2012, 13:04
od Gombi
a jinak vím že lepší je začít tryskama

Napsal: 27 lis 2012, 13:12
od netopier
tak potom je to turbo nastavene zle mechanicky

Napsal: 27 lis 2012, 13:29
od TDIfun
netopier píše:tak potom je to turbo nastavene zle mechanicky
nebo je to zase ona vyborna repas :-) at mi jeste nekdo rekne ze repas je lepsi jak nove turbo.. (LOL)

Napsal: 27 lis 2012, 13:35
od Gombi
a já snad tvrdil že repas turbo je lepší jak nové ? :)

Napsal: 07 pro 2012, 23:54
od Woko_O
Ahoj.

Je zde někdo kdo tyhle trysky dávál do ALH 66kW (nebo klidně i jiných typů motoru ) při najetých cca 230 000 km? Přemýšlím že bych je tam nahodil na jaře ale bojím se aby to nebylo pro motor tak už nějak smrtící. Pravidelně se mění olej,nešlapu tomu na krk. Turbo stále původní,moc slyšet neni. Spojka neklouže,ale mlátí setrvák,takže společně s tím nejspís budu dávát jednohmotu Valeo. Máte zkušenost?